Üdvözlet,köszönöm már boldogultam vele,igaz gyári a légszűrő,de szerencsére elegendő levegőt kap. Nem kék a kipufogó gáz és nem köhög le. A kopogás is elmúlott,valószínűleg a rossz keverés arány miatt nem éghetett el rendesen és ezért kopogott. Szó sincs csapágy problémáról.
0.68-as után beleraksz egy 0.75-öst és semmit se állítasz akkor még szép hogy lehörög, ha több benzint adsz neki több levegőt is igényel...
pl. ha veszem egy sportlégszűrőt azoknál főként kb 0,1-el növelni kell a főfúvóka méretét pl. 64-es a gyári akkor 74-es kell bele, de ezek motoronként változik, a lehető legpontosabban kell belőni ami néha nem egyszerű....
A kopogásról meg annyit, hogy vedd le a gyújtás oldali deknit (ha rajta ülsz akkor baloldali) és fogd meg a nagy lendkereket és mozgasd meg fel le de csak óvatosan...ha a főtengely mozog fel-le akkor sikeresen szétment a csapágy a főtengelyeden.....
Üdvözlet mindenkinek! Régebben vettem a Sendámhoz egy 0.75-ös fúvókát (gyárilag 0.68-as van benne) és amikor beszereltem,volt amikor 3.-ik fokozatig gyönyörűen húzott utána csak fuldokolt,aztán persze visszaraktam a gyárit. Kis idő elteltével megint bennem volt hogy beszereljem,akkor nagyon kicsi gázadásra indult el,ha 1 kicsit többet adtam neki már fulladt. Lehetséges hogy a karburátoron a levegő/üzemanyag arány a hiba? (Amikor cseréltem nem állítottam semmit) Illetve a második szitunál kopogott is a motor. Van-e köze a kopogásnak az arányhoz? Válaszokat előre köszönöm!
Sziasztok!Először is kellemes ünnepeket mindenkinek,és sok locsolót!:-))))))Lenne egy kérdésem.Derbi Fenix-nek(1994) 13/48-as lánckerékkel mennyi lehet a végsebessége?Írtam Gergő e-mailt.
Az elektromos szivató csak a robogókba érdemes tenni. a Sendának vagy a Gprnek csak a kézit szabad felrakni, mert tapasztalatbol az indulás pillanatában kell csak a szivató és ahhogy beindúlt rá 5-10-15mp múlva vissza is lehet már tolni. Az elektromos kb 1-2 perc mire visszamegy. De ha valakinak elektromos szivató kell annak szólok hogy van egy 2500ft. Kézi helyett küldték a GPR-hez, de amint írtam nam igazán jó a senda-gpr párosra. Működni működik de amíg vissza nem megy addig nem is lehet indulni vele (megszívja magát). Nekem olyan kellett ami a kormányhoz megy kézi, de már megoldották ezt a problémát. Úgy hogy feleslegessé vált a főtengelyel egyetemben.
17,5-össel többet eszik, meg általában sportkipufogórendszerhez ajánlják, ha az 50-es hengert teljesen ki akarod hegyezni teljesítményre...
De nekem pl. 14-es van csak a Fenixemben ami bőven elég...így is az én vezetési stílusommal (elég gyakran megyek majdnem nyélgázon) eszik most a gépem 4 litert...64-es főfúvókával, sportlégszűrővel és Malossi VL6 membránházzal, ami egy olyan motortól ami 10'000-en pörög még elfogadható szerintem :D
én a helyedbe vennék egy dellorto 14-est
ezzel nemfog sokat enni, meg még jól is megy.
minél nagyobbat veszel rá annál többet fog enni:D a teljesítménye pedig nemsokkal lesz jobb.
az autómata szivatót meg már pajor.gergo leírta, amúgy azokat inkább robogónál szokták használni.
Jah, használtakat nézegetek én is, csak a kép kedvért dobtam be azt.
Am mivel lenne jobb mondjuk egy 17.5-ös, mint egy 14-es? Fel lehet rakni a 14-est, és a 17.5-öset is?
Sztem is jó a manuális szívató, most is az volt rajt, meg hát gondolom olcsóbb is.
Köszi szépen
nem hinném, hogy csak 12-es volt rajta...az elég kicsi...inkább tegyél rá egy 14-est vagy egy 17,5-öst...
meg persze ne ennyiért akarj karburátort venni, használtan a feléért, negyedéért dobálnak jó karburátorokat...
am az elektromos szivató az azt jelenti, hogy indításkor autómatikusan ráadja a szivatót majd egy bizonyos hőmérsékleten lezárja a szivatót...de simán rakhatsz rá manuális szivatós karbit is :)
Itt egy kép egy manuális szivatósról:(az a kis kar rajta a szivató)
Értem, köszi szépen.
Végül úgy döntöttem marad, jó nekem ez így.
Most már csak egy karbi kell, és száguldozhatok tovább.
Köszi még egyszer a segítségedet
láncfeszítőd nincsen?
Mert most szeretnék venni egyet
lucky.exp.peter@gmail.com
06706005816
van minden féle alkatrésze :D
pl. ha veszem egy sportlégszűrőt azoknál főként kb 0,1-el növelni kell a főfúvóka méretét pl. 64-es a gyári akkor 74-es kell bele, de ezek motoronként változik, a lehető legpontosabban kell belőni ami néha nem egyszerű....
A kopogásról meg annyit, hogy vedd le a gyújtás oldali deknit (ha rajta ülsz akkor baloldali) és fogd meg a nagy lendkereket és mozgasd meg fel le de csak óvatosan...ha a főtengely mozog fel-le akkor sikeresen szétment a csapágy a főtengelyeden.....
Egyébként hol lakik?
üdv
Ő kereskedő?
üdv
Kukoda Attilának biztos 100% van.
06304906559
Csak telefonon érhető el.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
szerintem van neki!
Köszi
Köszi szépen
És még egyszer köszi
De nekem pl. 14-es van csak a Fenixemben ami bőven elég...így is az én vezetési stílusommal (elég gyakran megyek majdnem nyélgázon) eszik most a gépem 4 litert...64-es főfúvókával, sportlégszűrővel és Malossi VL6 membránházzal, ami egy olyan motortól ami 10'000-en pörög még elfogadható szerintem :D
ezzel nemfog sokat enni, meg még jól is megy.
minél nagyobbat veszel rá annál többet fog enni:D a teljesítménye pedig nemsokkal lesz jobb.
az autómata szivatót meg már pajor.gergo leírta, amúgy azokat inkább robogónál szokták használni.
Am mivel lenne jobb mondjuk egy 17.5-ös, mint egy 14-es? Fel lehet rakni a 14-est, és a 17.5-öset is?
Sztem is jó a manuális szívató, most is az volt rajt, meg hát gondolom olcsóbb is.
Köszi szépen
meg persze ne ennyiért akarj karburátort venni, használtan a feléért, negyedéért dobálnak jó karburátorokat...
am az elektromos szivató az azt jelenti, hogy indításkor autómatikusan ráadja a szivatót majd egy bizonyos hőmérsékleten lezárja a szivatót...de simán rakhatsz rá manuális szivatós karbit is :)
Itt egy kép egy manuális szivatósról:(az a kis kar rajta a szivató)
Végül úgy döntöttem marad, jó nekem ez így.
Most már csak egy karbi kell, és száguldozhatok tovább.
Köszi még egyszer a segítségedet