Amúgy honnan tudok venni Derbi Lobito kilométerspirált? Most teszek bele egy 80-as TOP szettet csak járatni is kell de nincs nekem kilométerspirálom....
Először is üdv mindenkinek, pár hete vettem egy '98-as Derbi Senda R-t, szóval most már megalapozottnak érzem, hogy ebbe a fórumba is írjak hülyeségeket. (Még egyszer köszi az eladónak és a tanácsadóknak.)
Másodszor: Ti milyen keréknyomást használtok? Kísérletezett már valaki, milyen a jó terepen meg aszfalton?
SEGÍTSETEK! Aki tud 2006 utáni derbihez 70 vagy annál nagyobb lökettérfogatű hengerszettet, akár használtat, akár újat az legyen szíves írjon! Köszönöm!
Sziasztok. Szeretnék kérni 1 kis segítséget. 98,as szendához milyen légszürő kel ide? Felraktam 2 képet. Ha valaki tud képet is küldeni azt megköszönöm. Sokat nem használtam igy (a tél miatt) és nem néztem, de gondolom kel ide 1 pappir szürő.
Gyárilag: generátorról megy az első és a hátsó világítás, valamint a műszerfal.
Xenon : generátorról lekötöm az első világítást , Xenon -t rákötöm az akksira a Xenonnak van két vezérlőszála ami azt határozza meg hogy a tompított vagy a refi xenon menjen na ezeknek meg az első világítás helyéről ( generátorról ) adom a feszt tehát a sima kétállású kapcsolóval ami a kuplungkarnál van azzal tudom tompítottat és a refit váltani.
A GPR-be belemegy a magasabb akkumulátor is? 93mm magas a yuasa 12v 4Ah
és 105mm magas a másik nagyobb indító árammal gyártott akku.
Be kell billenteni a gpr-nél és nem lenne jó ha tologatni kellene lemerülés miatt és kismilliószór kivenni töltéshez.
Hát de.. ez nem D50B0 blokk ami a képen van. Ez EB blokknak néz ki. D50B0 -nak vízpumpa az olajpumpa alatt van. A képen meg fordítva van, mivel a képen a hengerbe megy a vízpumpáról a cső Nem?
Rosszúl értelmeztem a kérdésed. Nekem egyben van a könyök és a rezó, azért a rezó és a dob közöttre gondoltam ahol a két külön átmérőjű cső találkozik. Ahova te gondolod ott hőálló tömítőt kel kivágni rá és kész. Egy autós boltba bemész és kapsz.
Először is üdv mindenkinek, pár hete vettem egy '98-as Derbi Senda R-t, szóval most már megalapozottnak érzem, hogy ebbe a fórumba is írjak hülyeségeket. (Még egyszer köszi az eladónak és a tanácsadóknak.)
Másodszor: Ti milyen keréknyomást használtok? Kísérletezett már valaki, milyen a jó terepen meg aszfalton?
szacsomotor@freemail.hu
http://italmondo.hu/index.php?...
ilyen :)
Gyárilag: generátorról megy az első és a hátsó világítás, valamint a műszerfal.
Xenon : generátorról lekötöm az első világítást , Xenon -t rákötöm az akksira a Xenonnak van két vezérlőszála ami azt határozza meg hogy a tompított vagy a refi xenon menjen na ezeknek meg az első világítás helyéről ( generátorról ) adom a feszt tehát a sima kétállású kapcsolóval ami a kuplungkarnál van azzal tudom tompítottat és a refit váltani.
A GPR-be belemegy a magasabb akkumulátor is? 93mm magas a yuasa 12v 4Ah
és 105mm magas a másik nagyobb indító árammal gyártott akku.
Be kell billenteni a gpr-nél és nem lenne jó ha tologatni kellene lemerülés miatt és kismilliószór kivenni töltéshez.
Új Derbi blokkal szerelik ezeket mint az új RS-eket :)
2006 -os, EBS050 blokkos, ez a gyári fejidom csak nincs feltéve a felső műanyag.
.)
Keresek matricaszettet, olyat amit belinkeltem. Azokat a piros lángokat. Aki tud az legyen szíves írjon. Köszi.
http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Rosszúl értelmeztem a kérdésed. Nekem egyben van a könyök és a rezó, azért a rezó és a dob közöttre gondoltam ahol a két külön átmérőjű cső találkozik. Ahova te gondolod ott hőálló tömítőt kel kivágni rá és kész. Egy autós boltba bemész és kapsz.
Trakesz boltban sztem lehet kapni.