Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy mennyit lehet kihozni belőle vagy mekkora lánctányérral lehet elérni olyan 100-110-es végsebességet? mert én inkább mennék túrázgatni mint itt izéljek h erő van és sebesség sehol
hát ja sok midneki mást hissz a motorjárol mint ami :D
de azt hiszi h egy 6ezer köbcentis hayabusa
ja azt kell a legtöbnek csak a szája nagy nekem is volt ijen haverom :S
nekem is kiesik mindig a berúgó karja, szerintem majd megeszi a többi AM6-ot, egyik hülye azzal emberkedik hogy nagyonn fújókát tett bele és h majd ő azzal megy 100-al pedig gyári minden és nagy a lánctnyérja... majd megmutatom neki h mit lehet kihozni az AM6bol
most derbi blokkra vadászok kiszedem az am6 ot azt az öninditot meg ijeneket még el lehet belöle adni :D meg ahoz tök más gyujtás kell azt is el adom :D vagy akár el cserélem egybe egy komplett blokra meg gyujtásra :D
nekem a derbi blokba volt ojan erő az 50 esbe h 2 személyel felment egy elég meredek hegyre :P már bánom is h eladtam pedig csak annyu baja volt h szétment a berugo réssz azt be kelet tolni :/ vettem bele az am6 ott ahoz is volt 50 ezer amiér bele teték + teljesen uj gyujtás azt most 2000 ezer kilométer után a fél blokkk kuka a derbi blokba meg volt 14 ezer kilométer azt semmi baja nem volt csak nem lehetet berugni :S :D
szerezz be egy régi blokkot, lehet h nem fogja magát kipörögni 10 ezerig de bírja is a dolgot :D
hát ez tolja magát első keréken ha fékezek szóval erő is van az 50-es kis cuccban :D
ja hát abba még volt anyag rendesen nem sporolták ki gondolom :D
ja de ez a régi AM6 mert a motorom 1990-es lobito
én is tiltásig huzatam a minarelli am 6 2009 es blokot és az lett az eredménye h szét ment a fötengely meg a dugatyu eltört meg szétment a henger :S
a derbi AM6 is mezei, nekem semmi baja nincs pedig tiltásig húzatom neki mindig
enyémbe is am 6 os blokk van azt 2000 km birt azt szét ment azér akarok venni bele derbi blokot nem alázom a derbi vázat ijen szar blokkal :S
ugyan az ami neked. Derbi lobito
milyen motorod is van neked, hogy am6-ot tuningolsz?
MK nem km :D
itt a motor tuning alatt azt értik ha lefestik a simson-t és fúratják 70-esre és annyi. Én vagyok az egyedüli erre fele aki AM6os tuningol :D eddigi tervem az hogy 80as top + 21es karbi akkor talán egy RMS főtengely (vagy szerinted elég a gáyi) és egy sportlégszűrőt kap a motor és perse ezt a szar citromsárga minőségi festéket lecserélni matt vagy gyöngyház feketére :D KM sportkipufogó rendszer van most az 50-eshez de 60nál behal :D
újra küldtem :)
remélem most eljut :D
nagyon jelentős eredény lesz akkor is, csak a kis karbvial nem tudod szépen beállítani, nem kap elég anyagot---- nincs elég kenés---- megszorulhat és egy nagyobb karbival sokkal szebbet szól
enyémen rengeteg minden van még kicserélve egyébként, nem csak henger és szerintem teljesen jól megy, nincs párja errefelé, haver 80-as full polini 07-es sx-e az egyedüli ami ezen a szinten van, az viszont egy kicsit sem alacsony tuning kit-el rendelkezik
14 -es karbival egy lószar lesz szerintem.
bocs hogy beleszólok...de ne rakd fek a 80ast megszorulhat
neked mit tud úgy ahogy van/volt? mert eléggé rég óra kérdezni akartam csak sosem láttalak sehol csak most. most kap egy 80-as TOP hnegert és elsőnek 14-es karbival lesz, azzal tud valamivel többet? Vagy addig a motorra sem tegyem míg nincs 21-es?
nem kell
Amúgy ha már megvagyok a 80-as hengerrel 21es karbival meg csapágy meg minden csere cserélni kell a gyújtást?