Sziasztok!
Gyári 2006-os Derbi Senda X-Treme 50 SM-hez keresek sportkipufogót (rezó+tompító)!
Van valakinek eladó használt v új? Metrakit, Leo Vince, Gianelli, Hebo...
Honnan tudnék venni esetleg internetről?
Köszi
Cak egy hozzászólás a DR hengerhez. Én azzal vettem a GPR-t de dugócserés. Sajna dugót nem lehet hozzá kapni. vagyis ha lehet az egy 20-as. De kifutó modell lett a derbi hengerük. Szexszárdon találtam helyet ahol gyártanak hozzá dugót, de hogy mijen lesz nem tudom. A membrán lényege, minél vékonyabb annál hamarabb és több anyag megy bele alacsonyabb fordulaton is. Krossz motorokon használnak kétablekos membránt is. Van egy vastagabb alúl azon egy kis ablak és a fölött egy vékonyabb memebrán. Ez az alacsony fordulatnál is nagy nyomaték elősegítésére szolgál. De gondolom itt már a fogyasztás meg is nöl.
nekem ugy tünt mint a Derbié.
Ha tudsz olyan linket ahol kereshetek olyan hengerszetett ami árba is megfelelö és találhatok ilyet.Mert én nem találtam hiába keresem 2 órája
nekem csak azért van benne egy Malossi membránház mert olcsóbban sikerült hozzájutnom, mint egy bontott fojtott membránházhoz.. (mint ami a képen is van)
Hali
Nekem a senda m full malossi mhr team II.
Amúgy az mhr az az hogy verseny cucc, a sima malossi az meg inkább utcai.
Én mondjuk nem vagyok oda a membrán tuningolásért.
Nemrég karbi pucolás közbe kivettem kíváncsiságból a membránt és jól tettem. Polini karbon lapok voltak benn, és letöredezett mindkét lapnak a vége (carbon lapok erősebben csapódnak, valószínű ezért törtek el), nem zártak el teljesen. Ennek részben én vagyok az oka, mert nem cseréltem ki a lapokat időben. Úgyhogy tettem bele egy gyárit. Lehet hogy nem megy úgy végre de nembaj.(még nyélgázon sose mentem vele (nem mertem xD))
a DR az jó levegőszűrőnek is? ÉS az RMS márka főtengelynek?
Mert eddig a mezei 50 szerintem kicsi nekem :D 80as TOP szett, 21-es karbi, TOP légszűrő, RMS főtengely és valami membrán. Ha ezeket szépen belőjük mennyi lovat tudok kiszedni a cuccosból?
talátam de a dr-be nincs olyan ami jó lenne mert árba elég drágák és nem vizhütéses. Viszont AM6-ot találtam árba is kérdés hogy jó-e a derbi senda R blokra.
Pénztárca függő szerintem az egész. Én régebben a DR hengerszetteket nézegettem inkább, mikor úgy lett volna hogy nagyobb henger kellene. Szerintem azok jók is, van hozzá dugó is és megfizethető kategória. Igazából attól függ hogy mennyit áldoznál rá.
nekem az 50es motoromban, egy 4ablakos karbonos malossi van, sima nem MHR, (az MHR ugyan olyan mint a sima csak rá van írva, hogy MHR meg drágább)
Azt, hogh milyen vastag lapok kellenek bele azt nem tudom...de nekem most kevesebbet eszik, 7000-től elég durván meglódul főleg, hogy 12/53 az áttételem , a gázreakción is sokat javított....én baráti áron szereztem újonnan 10000körül van a sima az MHR meg 15000.....
Jah és olyan a kialakításuk, hogy AM6-os és régi Derbi blokkba is tökéletesen passzolnak!
Az újjabb faja blokkokról nem tudom, hogy azokba is tökéletesen passzol-e....
Mindkét oldalára spirálfüzet borítójából vágtam tömítést és tökélrtesen teszi a dolgát :D
Köszönöm a segitséget, és látható hogy nem sokat konyitok a motor szereléshez (semmit). jelenleg úgy gondoltam hogy egy 70-es hengerszett jelenleg elég lenne 1 kis erő növelésre, (De milyen márka?). Ha a főtengely felmondja a szolgálatott akkor cserélem plussz a karbit. (Inkáb a lóerő nővelés lenne fontos).
Csapágyas főtengellyel vigyázz, ha csapágyas akkor meg kell állni és azonnal orvosolni a problémát amíg lehet. Csapágyfészkek kikophatnak (túl nagy kopás esetén a blokkfél kuka is lehet), és előbb utóbb hajtókarcsapágyas is lesz,
Hát membránból nem tudom milyen kellene rá, illetve nem akarok hülyeséget tanácsolni. Ha valakinek van valami tapasztalata az majd úgy is segít.
80köbcentis lesz most 50-es és csapágyas a főtengelyem az tuti mert szépen zörög, azt tudom hogy cserélni kell. És mennyibe kerül egy olyan membrán amire azt lehet mondani hogy jó de nem is aranyáron van?
Egyértelműen nem mindegy, hogy milyen van :)
Membránlapokat több anyagból gyártják. Lapoknak rugalmasságuk, méretük, súlyuk van. Ezek sokat számítanak.. nem mindegy a membránlap anyaga sem. Az sem hogy hogyan van beállítva a határolólemez ami meghatározza a membrán nyitásának maximumát. Szóval membránból is sokféle van
Mit akarsz elérni? Hogy megbízhatóan menjen 70ccm -el, gond nélkül.. amit cserélni kéne az a főtengely. Elég hamar beadja a kulcsot a gyári főtengelyen a hajtókarcsapágyak, ezt többen írják fórumon. Szóval erősített főtengely. Ha már szétszeded akkor egyből főtengelycsapágyakat cserélném (illik). Főtengelycsapágyakból semleges a vélemény, SKF, Koyo, nem tudom... mindenki másra esküszik, nekem az SKF vált be. 70ccm hez lehet kellene majd nagyobb karbi, stb.
Gyári 2006-os Derbi Senda X-Treme 50 SM-hez keresek sportkipufogót (rezó+tompító)!
Van valakinek eladó használt v új? Metrakit, Leo Vince, Gianelli, Hebo...
Honnan tudnék venni esetleg internetről?
Köszi