Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előbb a vizet engedd le, nincs víz leeresztő csavar, úgyhogy simán leszeded a vízpumpa fedelet és alá tartasz egy vödröt. Olajleeresztő csavar értelemszerűen az alján van a blokknak. Meg van egy oldalt is a kuplung fedélen, én azon szoktam leengedni (asszem 13as kulcs kell a csavarhoz). Utána kikötöd a kuplungot és leszeded az olajpumpát ha van (elég a 2 csavarját kicsavarozni), majd utána kicsavarhatod a kuplungfedél csavarjait és leszeded a kuplungfeledet...

Betöltöd a hűtőfolyadékot úgy, hogy a motor függőlegesen áll. Addig töltögeted amíg már a kiegyenlítőtartályból nem szivárog le. Majd utána elindítod, melegíted 2-3 percig vagy mész vele egy utcányit, leállítod és megnézed a kiegyenlítőtartályban mennyi folyadék van. Ha minimum alatt van akkor töltesz még bele.
Ja, és a tömítéseket illik cserélni minden alkalommal, ahányszor szétszeded. Nagyjából ennyi.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 98-as Sendam, és annyi gond lenne vele, hogy a berugó visszahúzó rugó kiakadt/eltört. A szerelő szerint itthon is meg tudom csinálni, de nem tudom hogy kezdjek hozzá.. Le kéne engedni a hajtómű olajat, a leeresztő csapot nem találom:S A hűtővizet is le kell engedni, azzal talán boldogulok. Ha végeztem a munkával, hogyan kellene összerakni a blokkot? Milyen olajat töltsek vissza és hol kell beletölteni? A hűtőt hogy tudom légteleníteni?

A válaszokat előre is köszönöm!:)

Balázs
helló neked milyen méretű szimering kellet a telóba?
Szevasztok Derbisek!
Először is BÚÉK mindenkinek
Másodszor, keresek xRace vagy xTreme műszerfal burkolatot, kerek narancssárga indexbúrát és kipufogó hővédő lemezt. Ha valakinek van bármi, kérem jelezze Köszönöm!
A végére egy kérdés: ugyan ebbe a motorba, kinek milyen váltóolaj vált be? Használ valaki az előírt viszkozitásnak megfelelő 4T motorolajat a váltóba?
Supermoto 17-es kerékhez gyári lánckerekek: 53 hátul, 14 elöl
Enduro 18-as kerékhez az első méretét csökkentheted 13, vagy 12-re.
Ha cseréled a lánckereket, mindkettőt cseréld, láncot is.
Köszönöm a segítséget és ezt a linket: http://www.kepesmotor.hu/felni...
Fel is hívom a illetött hogy kellenek a kerekek. Már csak egy 52-es v. 55 fogas lánckerék kéne. Az enyim túl nagy 70-es és igy nagyon pörög.
Vagy ezt: http://www.kepesmotor.hu/felni...
de az előzőn féktárcsa is van.
Így van, ahogy előttem szóltak. Supermoto elöl-hátul 17 colos kerék. Sendán 130-as hátul, 100-as elöl. Enduro elöl 21-es, hátul 18-as.
(Új versenygépeken már 19-es van hátul.)
Ha rám halgatsz, megveszed ezt: http://www.kepesmotor.hu/felni...
nagyon jó ár érte, ráadásul gumival adja.
Gyanítom a kisebb alatt ő nem az átmérőt értette, hanem a szélességét.
Elöl 100 széles, hátul pedig 130-as. Nézd meg a motorját az adatlapján, és látni fogod.
SM szett van a régi zöld Sendán.
És ha az első kissebb mint a hátsó akkor szerintem elöl supermoto (17-es) hátul meg 18-as lehet
de akkor valamelyiket kicserélték mert ha jól tudom ilyen gyárilag nincs hogy elöl kisseb
Az sm (supermoto) elöl hátul 17-es és jóval szélesebb. Mekem a senda-n gyári sm szettel hátul 130 as van de 120 as al is jó volt
az elöl 21 hátul 18 az endúró és cross, javítsatok ki ha rosszul tudom.
Bocsi de nem vagyok járatos ebben a dologba. Nem értem mi az a SM-set? Nekem aszfalt gumi van és a első kisseb mint a hátsó. hogy érted hogy elöre 21-es hátra meg 18-ast. Ez a cross gépeknél van?
Országúti gumiban még oké a 130. Az án DRD supermotomon is az van. De a 120-as krosszgumi úgy meg fogja majd a motorod laza talajon illetve sárban, hogy csak nyögni fog.
A Senda enduro változatokon hátul 110/80 18-as gumi van.
Jobban jársz, ha veszel egy enduro kerék szettet. Azt olcsóbban be tudod szerezni. Az SM szett drágább. Előre 21-est, hátra 18-ast vegyél.
Nem kinai a márkájára nem emlékszem, az enyémen most is 130-as
van ezért szeretném keskenyebre cserélni.
A 120-nál kiseb gumihoz már keskenyebb felni kéne szerintem.
Az árakat nem tudom ezért szeretem volna tudni hogy kb milyen árba mennek ezek.
Felnit nem szeretnék cserélni a szerelő szerint a 110-re már keskenyebb felni kéne
Nem kinai a márkájára nem emlékszem, az enyémen most is 130-as
van ezért szeretném keskenyebre cserélni.
A 120-nál kiseb gumihoz már keskenyebb felni kéne szerintem.
Az árakat nem tudom ezért szeretem volna tudni hogy kb milyen árba mennek ezek.
Felnit nem szeretnék cserélni a szerelő szerint a 110-re már keskenyebb felni kéne.
Mire szeretnéd rátenni a gumit? 120 az elég széles. 125 köbcentis verseny gépeken is keskenyebb van. És azért ott van ~40 paci.
Az LC4 400-as KTM-emen volt hátul 130-as.
Hát kéne róla kép, márka, típus. Mert lehet hogy valami kínai szar, azokért sok ezret nem is érdemes áldozni.
Sziastok van 1 kérdésem. Van 1 120/60 R17-es 75%-os cross gumi eladó. A tulaj azt kérdezi hogy mennyit adnék érte. Nem értek hozzá ezért szeretném tudni hogy kb: mennyit ér. A másik előny hogy itt van a városba.
Igaz..:D Ha lesz időm ma vagy holnap írok.
nononono@citromail.hu DE adatlapomon megtalálod... :D
Adsz egy e-mailt? Volna egy privát kérdésem, hátha tudnál segíteni.
Eladó szinte újj derbi hátsó, lánckerék olcsón , és gumik cuccok szintugy ;)
Egy éve nálam. Megvagyok vele elégedve még akkor is ha kellett rá költeni.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Van valakinek négy darab index eladó?
Rendben van, megnézem amit írtatok. Köszönöm mindenkinek a segítséget! :)