Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha az árat nézed akkor megéri, ha azt hogy a persely + dugó árából talán már új hengerszettet kapsz ami nicasilos, akkor nem. (citybike.hu)
Attól függ mihez nézed, ha más helyhez nézed az árakat, akkor megéri. 14ezer pénzért legyártják és még bele is teszik a vasperselyt (máshol duplája alatt szóba se állnak veled). Azért egy vasperselyt elkészíteni nem olyan egyszerű 2t motorba (felömlők, leömlők)
Üdv nincs valakinek eladó eslöféke Derbi sendához ?
Sziasztok!

Van egy motoremelöm endúróhoz 6000-ért.
Sajna a GPR alá magas. 3-4 alkalommal használtam.
akkor ez a perselyezés nagyon nem éri meg
hello
2005-ös derbi sendához keresek km meghajtót az első keréken ami van kompletten új vagy használt csak jó állapotban legyen akinek van írjon fontos lenne vagy valami link is jó lenne ahonnan lehet venni mert én nem nagyon találtam eddig előre is kösz!
14ezer a vaspersely.
14EZERÉRT cserélnek dugót?egy óra max...
Hát a szerelőnek ezt mondta a szaki aki csinálja remélem így is lesz.
Figyelj, ha vaspersely van benne azt látod, felismerhető egyértelműen, hogy van benne egy vaspersely.

Az a 14+dugó, ha tényleg így van akkor az szerintem nagyon jó ár. Ha nekem annyiért csinálták volna meg az enyémet én tutira belementem volna, de sajnos a 14 helyett a duplájáról volt szó.
Köszönöm!
Köszi a választ azt mondta a szerelő hogy ha nikozilos akkor 14 +dugóért megcsinálják ha nem nikozilos akkor olcsóbb. De sajnos a mágneses teszt nem jön össze mert nincsen itthon a henger de köszi a segítséget.
Meg kell nézni, hogy vaspersely van-e bennük vagy sem. Legegyszerűbb a mágnes. Nicasilra is érezhető egy kis mágneses vonzás, de nem olyan erősen mint egy vasperselyre.

Ha nicasilos mindkettő, azokat perselyezni az 20-30ezer forint + dugó (~10ezer körül van az is). Szerintem nem éri meg perselyezni, inkább egy új hengerszett..

Ha nem sérült a nicasil persely akkor gépműhely, honolás és új dugó. Annyi még a vasperselyről, hogy......nagyobb a súrlódás, gyengébb a motor, melegszik, jobban kopik, (talán többet is eszik), egy halom pénz, stb. szóval én nem vasperselyeztetném.
Sziasztok!
Az érdekelne,hogy derbi senda hengerét meg lehet e fúratni vagy hüvelyeztetni kell az évjárat 2003-as x-trem és a másik 2006-os x-race. Esetleges válaszokat előre is köszönöm, ja és BUÉK mindenkinek.
Köszönöm a felvilágosítást a sm szettről. Jó hülye vagyok mert gondolhattam volna hogy rövidités. Nekem sm van 17-es elől 100 hátúl 130.
Motul 10W40 4 ütemű motorolajat használok a váltóba.
Keresek megvételre POLINI Carbon Membrán lapot!

Esetleg használt is szóba jöhet ha jó állapotú!

Gyári hat ablakos membránhoz kell.
hello
2005-ös derbi sendához keresek km kihajtást az első keréken ami van kompletten akinek van íjon és megegyezünk előre is kösz!
Hi

most olvastam ,h 14-es karbiról szeretnél 17,5-re váltani hát... én anno végig játszottam ezt a saját Derbi GPR 50 -es fojtott hengeres gépemmel,de nagy változást nem okozott csak többet esett és ugyan úgy végsebességre 80km/h volt a plafon.
(Talán áttétel az ami nem gyári nálam mivel eleve így vettem ,h 15/50-es áttétellel)

Ha rám hallgatsz nem cseréled le a karbid max ha komolyabb tuningba gondolkodol lenne célszerű cserélni.
Sziasztok
Valakinek nincs eladó 70-es hengere EBS-blokkra?
Gyárilag 1 + 4 az összes EBS és az újabbak is. 4 felömlős EBS -t még nem láttam
5 de láttam már 4est is
Lenne egy kérdésem :
A gyári EBS senda henger hány felömlős?
Nekem meg 13 volt elöl és 45 hátul. Ki sem forog a motor.
Most rendeltem meg az 53-mast hátra, előre meg egy 14-est meg egy 15-öst. Meg JT erősített láncot. A használt, megnyúlott lánc hamar hazavágja az új lánckerekeket és fordítva is igaz.
Hát ezt a volt gazdija jól megkavarta. 13-elől és 70-hátúl. Ez annyira rossz, hogy szinte else indulok 1-esbe de már nyomhatom a 2-est. Ezzel egy kistempó és jöhet a 3-as és innen motorozható. Nem tudom mekkora lánckerék van a linkben elküldöt keréken, de remélem hogy kissebb. Már hívtam a srácot és holnap ismét hivom akkor megmondja. Köszönöm tényleg a linket mer én nem találtam és voloszinű hogy meg is veszem.