Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Bemész egy motoros boltba és elmondod a problémát és adnak szerintem megoldást. Nekem is volt, de olajcsere megoldotta, és azóta nem jött elő egyszer sem. Ha jol emlékszem sűrűbb olajat adtak.
Minden sendán lakkozottak az idomok?
Csak mert az én drd-men az összes fekete műanyag idom színtelen lakkal van bevonva. Ez onnan látszik, hogy a sérült helyeken lejött.
A gyári matricákkal együtt van telibe lakkozva.
Mit gondoltok? A többi is ilyen?
kösz a válaszokat:)
nyáron is szokta
rendes 4T s kuplunghoz való olaj lett bele téve
Enyém is ezt csinálja... olajcsere után 1-2 napig nem, utána pedig megint. Úgy szoktam csinálni, hogy berakom sebességbe, kuplung be gyújtás nélkül rárúgok párat utána jó megint.
nincs valkiek valmi jo kipufogó dobja? 125 2t
üzletbe érdekelen!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Izé.. ezt nyáron is csinálta 1-2 perces melegítés után? Milyen olajat tettetek bele?
Valószínű a szar olaj miatt összeragadtak a ferodolos lamellák a fémlamellákkal. Ha így van akkor a lamellákat kézzel szedd szét egymástól, brigéciollal takarítsd meg, majd ronggyal töröld szárazra, aztán mehet vissza + új olaj.
ilyesmi nekem is volt hogy beraktam egyesbe roppant egyet és lefulladt de én úgy gondolom hogy a hideg kuplung miatt nem emel ki,melegen nem csinálja.
hali
én amikor vettem a senda t azt mondta a tulaj hogy friss olajcsere volt.
ezért én nem is nyúltam hozzá, nem cseréltem olajat.
fél évre rá talán 600-700 km -ert mentem vele
egyszer amikor mentem el apám hallotta hogy valami reccsen ha váltok(én a motoron nem hallottam)
és gondoltuk hogy rossz olajat tett bele az előző tulaj
eresztettük le és ilyen fehér színe volt, szétment a vízpumpa szimering és befolyt a víz.
ki lett cserélve a szimering és az olaj is de hogyha még hideg a motor akkor beindítom berakom 1esbe és lefullad
megpróbálom még1x és ugyan ez.
akárhányszor csinálom mindig ez van, csak úgy tudok elindulni vele ha lököm a motort és úgy teszem be 1es be
menet közbe is ha hideg és váltok érzem hogy nem emel ki a kuplung(a kuplung bovden jó, és csak ha hideg akkor csinálja ezt)
akár az utca végéig eltudok menni úgy hogy húzom a kuplung kart
az lenne a kérdésem hogy ez attól lehet hogy befolyt a víz?
vagy mi lehet a baja?
ja és bocs a regényért:)
Hát az érdekes, pláne az 1-2 csepp. Ha nem csöpög folyamatosan miközben jár a motor, akkor nincs semmi baj.
Nekem 1-2 szer eresztett azon a furaton egy két cseppet , nyáron mikor nagyon melege lett de , nalam nem volt semmi hiba se váltoolaj se vizben nem talaltam rendellenesseget. De ennek ellene 1-2x megkönnyezett ott , ötlet ?
A-a, enyém TNT hengerszett. (citybike.hu -n megtalálod)
Azon kívül, hogy beleszakadnak a csavarok, nem rossz.
aha én is szeretnék majd venni egy 50est ez is vmi utángyártott... Naraku spd-n van fent 20ezer FT a tiédnek nem ez a márkája?
Így van. Itt is hasonlóan juthatott víz a váltóba mint az ismerősödnek.:)
Ha jól látom ez egy MZ TS.
Igaz?
Vagy ha víz megy az olajba, akkor szokott fehér tejszrű lenni.
Haver simsonja járt úgy, mikor befojt a kuplunkinyomónál a víz a blokkba.
Úgyhogy kap egy dugószettet (ha találok hozzá) + hónolás.
Vashenger? Nicasilos hengert vettem. Nyomatékos kis henger (volt), csak mikor tettem fel a kipufogót akkor megszakadt az egyik oldalt a menet. Sebaj, fúrógép, menetvágás és minden ok (volt).. amíg meg nem akadt bejáratásnál egyszer. El is ment a nyomaték...utángyártott cucc... mondjuk az ára se volt sok. (20k)
amúgy hogy megy a vashengerrel az rs?
oké köszi
Ezt a blokkot a nyáron bontottam, na kb. ilyen mikor belemegy a víz.
hát ez olyan vizes állagúnak is látszott itt ott, majd szétszedem és kiderül... ha sérült a tengely nem probléma mert finommechanikai műszerésznek tanulok és adottak a gépek még szerencse hogy felnéztem mert ha így marad biztos nagyobb probléma lett volna belőle. köszi az eddigi segítséget és kellemes ünnepeket.
Ha kiveszed a tengelyt, látszik hol futott rajta a szimeringek ajka. Ha ott kikopott, látszik és érezhető is a bemélyedés, mint egy beszúrás. Az ilyen felületen, mivel az átmérő lecsökken, nem fog megfelelően tömíteni az új szimering. Ebben az esetben nem elegendő csupán a szimeringek cseréje, hanem tengelyt is kell.
A híg olaj nem sok mindent jelent, nekem is elég híg. Az lehet akár alapból híg állagú olaj (bár én még váltóba nem nagyon láttam víz állagút). A színe a lényeg, ha nem olyan a színe amilyennek lenni kell akkor valami nem ok. Szóval az olajat azt neked kell eldönteni.

Szétszeded a vízpumpát aztán meglátod, hogy mit kell cserélni. Mondom, ha nem húzott a vízpumpatengelybe vájatot a szimering, akkor elég csak a szimeringeket. Ha húzott (ami elég valószínű), akkor kell egy új tengely is, ha meg sokallod a felújítószettet akkor irány egy esztergályos, hátha olcsóbban megcsinálná. Vagy.. ha holnapig ki tudod deríteni, hogy kell-e vízpumpatengely akkor lehet, hogy tudnék neked olcsón, mert jövőhéten viszek pár dolgot esztergályoshoz (többek közt vízpumpatengelyt is).

Amúgy arról a Sendáról van szó ami az adatlapodon van?