Egy használt tárgyról nehéz eldönteni jó vagy rossz. Én is úgy jártam, hogy 10km után beállt a csapágy és mindent cserélnem kelett. Hogy 2002-es vagy 1996-os szerintem mindegy, mert ugyan az a blokk van benne. Csak a forma és a váz különbözik. Motorilag, ha rendben van akkor teljesen megbízható. Az enyém 98-as és elektronikusan még semmi baja nem volt. Egyedűl az izzót cseréltem benne. Én mondjuk hírdetem, de nem azért mert nem jó hanem mert 50-es sport motort nézegetek. Vagy GPR, Vagy Peugeot XR6, vagy Yamaha TZR. Mivel terepen nem használom, hanem inkább hoszabb utra megyek vele azért váltok.
Szerintem ha használtban veszel motort és úgy néz ki, hogy nem nagyon volt vele foglalkozva, akkor az generállal kéne kezdődjön. Nagyon sok helyre oda írják hogy felújítva, ez meg az, aztán valójában felújítás alatt azt értik hogy széthajtották a faszba... Szét kell nézni, meg kell nézni néhány motort aztán dönteni. Abban ne bízz, hogy megveszel valamit kurva drágán, akkor az csak jó lesz mert minden ár kategóriában van szar... meg jó:) Van aki hirdetni akarja, van aki eladni.
Attól függ, hogy milyen felújításról van szó. Csapágy meg szimering cserék 20e körül lehetnek. Blokk alkatrészek ellátásával szerintem nincs gond, legalább is képesmotoron a hirdetésekből kiindulva. Minden motor annyira megbízható amilyenné a gazdája teszi...
Sziasztok ! Nagyon gondolkodok hogy veszek egy supermotot.! Nézegetem a Sendákat és mire érdemes odafigyelni ezeknél mert van 1-2 nagyon olcsó gép. Esetleg valaki tudna mondani egy árat , hogy ezeknek menyi egy komplett motorgenerál és menyire megbízhatóak (2002-től) ?
Nagyon köszönöm előre is !
ezen az oldalon a bontott alkatrészek/Derbi / Derbi Fenix pontban van egy teljes műszerfal....ha írsz nekik e-mail-t akkor szerintem akár csak a fordulatszámmérőt is oda adják...egyszerűbb mint a fél motort átvezetékezni...
hát egy olyan rajz engem is érdekelne :DDDD
nekem is Fenix-em van, az elmúlt 11 hónapban azt kerestem de nem találtam...egyesek szerint 85%-ban megegyezik a 1998-as Derbi Sendáéval...
Sziasztok,
Van egy 97-es derbi sendám, amit bontásra ítélek, mert egyben már nem igazán eladható. Ha valakit érdekel valamilyen alkatrész,
fel tudja velem venni a kapcsolatot a herczegmarton$gmail.com-on keresztül. (a fórumot nem nagyon nézem)
Üdv.Marci
én ugy szoktam blokot letísztítom és fasza feket olajal lekenem a szélét! azt oda nyomom rá a pairt ált +1 ember kell hozá hogy jó legyen a minta!
ut rotringal faszán megcsinem körvonalait azt kivágom ugy közepesen bepasztázom finom pirossal :) azt öszedobom ált 99% ban jó szokott lenni!
amit kivágtál tömítést annak megolajozod mindkét oldalát? ennek mi a célja, valamint hőállő pasztának milyet javasoltok és kb mennyibe kerül, mert nekem is kell majd lassan kösz előre is
Egy használt tárgyról nehéz eldönteni jó vagy rossz. Én is úgy jártam, hogy 10km után beállt a csapágy és mindent cserélnem kelett. Hogy 2002-es vagy 1996-os szerintem mindegy, mert ugyan az a blokk van benne. Csak a forma és a váz különbözik. Motorilag, ha rendben van akkor teljesen megbízható. Az enyém 98-as és elektronikusan még semmi baja nem volt. Egyedűl az izzót cseréltem benne. Én mondjuk hírdetem, de nem azért mert nem jó hanem mert 50-es sport motort nézegetek. Vagy GPR, Vagy Peugeot XR6, vagy Yamaha TZR. Mivel terepen nem használom, hanem inkább hoszabb utra megyek vele azért váltok.
2000ft-ért!
Attól függ, hogy milyen felújításról van szó. Csapágy meg szimering cserék 20e körül lehetnek. Blokk alkatrészek ellátásával szerintem nincs gond, legalább is képesmotoron a hirdetésekből kiindulva. Minden motor annyira megbízható amilyenné a gazdája teszi...
Nagyon köszönöm előre is !
ezen az oldalon a bontott alkatrészek/Derbi / Derbi Fenix pontban van egy teljes műszerfal....ha írsz nekik e-mail-t akkor szerintem akár csak a fordulatszámmérőt is oda adják...egyszerűbb mint a fél motort átvezetékezni...
nekem is Fenix-em van, az elmúlt 11 hónapban azt kerestem de nem találtam...egyesek szerint 85%-ban megegyezik a 1998-as Derbi Sendáéval...
amiben még tudnátok SEGÍTENI:
marzocchi teleszkóp szimering mérete, az adatlapomon találtok képet a telóról, köszi előre is a választ
Tudna valaki Derbi Fenix50-hez villamossági rajzot küldeni?Konkrétan a fordulatszámmérő bekötése érdekelne.
Van egy 97-es derbi sendám, amit bontásra ítélek, mert egyben már nem igazán eladható. Ha valakit érdekel valamilyen alkatrész,
fel tudja velem venni a kapcsolatot a herczegmarton$gmail.com-on keresztül. (a fórumot nem nagyon nézem)
Üdv.Marci
ut rotringal faszán megcsinem körvonalait azt kivágom ugy közepesen bepasztázom finom pirossal :) azt öszedobom ált 99% ban jó szokott lenni!