szeva!
biztos jol probáltad a ventit? lehet a venti szar probáld ki egy 12v áramforrásrol. a müszerfal viszsajelzö izzó lehet csak kiégett. elkézelhetö h lógnak kábelek, pl a karbifütésnek is volt kábele,gyárilag olyan is van..most kétlem h be lenne kötve:)
kipufogónak a csavarjait jól huzd meg és nem fog lötyögni, nem szabad neki lötyögni... simsonon sem lötyög.
gyári áttétel 13-53 fog, nagyob hengernél előre szoktak picit nagyobbat, mjuk 14 vagy 15. én ezt teszem legalábbis, mert a hátsó fogaskerék sokal drágább. am pörög hát ez nem simson :D sztem a tied simán elforog 13at.ha jo a fötengelyed birja az ne félj:)
Köszi mindenkinek a segítséget!
Hát nem tudom lehetséges,hogy fizetés után szétszedem az egész elektronikáját,mert nem megy a ventim,nem jó a hőgombám,nincs hátul indexem,nem jó az első fék behúzásánál a féklámpa,nincs távolsági visszajelzőm.Csak ottvan minden 1 kupacban és faxnak sincs kedve szétszedni atomjaira,de ez olyan mintha nem tudnám használni az egyik kezemet és csak a motor menthetne meg,de leszarna :D Ja meg ott lóg valami csatlakozóm is amit nem tudom,hogy hova megy szal shit :D
Akinek technigas kipuja van az írja már meg legyen kedves,hogy neki is úgy mozog e a csonktól kezdve a kipu végéig az egész mint a fityma?
Illetve mindenkitől kérdezném,hogy mibe milyen olajat szoktatok használni pontosan,mert teljes olaj csere lenne fizukor,csak nem tudom hogy gyárilag mibe milyen kell.
Illetve a gyári fogaskerék fogszámok is érdekelnének,mert eszméletlenül pörög a gépem 60nál 70 nél majd szét pörgeti magát,hátul 50valahány fogas a kerekem,elől pedig asszem 14 vagy 16.
Annyira pörög,hogy mikor kihúzatom sebességekbe és váltok fel mondjuk 4ből 5be olyan mintha 4et dobna megint..pedig nem,csak úgy pörög,hogy hihetetlen.
Esetleg pdf vagy bármi más fájlban nincs valakinek egy üzemeltetési karbantartói könyve?Nekem csak törzskönyvem van abba meg nem sok minden van irva a beállításokról és karbantartásról.
Köszi!
Tesóm gépén manualban van megoldva.Egy kapcsoló vezérli a ventit!Nem kell agódni:Országuton elég a menet szél városban meg felnyomja.Semmi baj nem volt ezzel.Lehet nem is kapcsolna be mert elég jó rencere van az ebs-bolkkoknak.De a biztonság kedvért igy szokta meg tesóm.
Hali! Nem kell kiszedned azt a hőgombát. Nézd meg a fotógalériáim közt a "mi hova megy?" mappát. Van egy képem amin pont az a hőgomba van lefényképezve csatlakozó nélkül majdnem teljesen felülről és látszik hogy csak 1 érintkezője van.
Szia Nekem idomok kellenének derbi gpr re
fejidom jobb bal hasidom faridom esetleg van és mennyi? lenne
ami érdekelne még hogy blokk van -e és mekkora lánckerék és öninditó
Helló! A derbi 9 lóerős, ha küldesz a blokkról képet akkor megtudom mondani hogy az derbi blokk-e. Amúgy jól jártál sztem ezek már egész korrekt gépek nem úgy mint a simson, nem akarom fokázni a simsont de az már egy régi technika. Sztem az a kód a motorszám lesz, ha derbi blokkos akkor ez lenne ráírva: EBE050 vagy EBS050 ezek a blokk típusát jelölik, de ezeket nem szokták ráírni. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok!
Ezen Beta már az enyém.
Érdekelne róla infó.Azon kívül h olasz semmit nem tok róla.
Asszongyák h 11 ló körüli 50-es és h Derbi blokkja van gyárilag.Igaz ez?Vki help léci beazonosítani!
6 seb,12-es Del'orto,Ducati Energia gyujtás,1997-es.
Adtam érte egy S51-est meg 10 e huf-t.
Ja és nincs motorszáma,csak kódja(zd3 4281m)
Az olasz sárga forgalmiszerű papírkáján is csak a vázszám és a motorkód van.Létezik ilyen?
Segítsen aki tud ,léci!
kössz az ajánlatot robin, ha nem gond akkor várhatnánk vele egy kicsit? Jelenleg diákmunkán vagyok hamarosan lesz fizetés addig apámmal szétkapjuk a hátsó féket és megnézzük hogy megérne egy cserét-e....addig egy képet fel tudnál ide rakni a féknyeregről? csak hogy az alapján lássam milyen állapotban van...(kivül-belül...)
Hmm,már értem.köszi.
Viszont igazságszerint nem szedtem le a hengerfejen található hőgombát,de közelebbről megnézve is látszik,sőt még a képen is ,hogy ott van hogy 1 és 2 rajta,de ha neked is annyi van:) és szted nem is kell 2 vezeték?:D
Ő megnéztem egyébként megy a ventim ha közvetlen rákötöm az aksira,így az nem lehet rosz,szerintem a hőgomba a rosz:S Annak van hőértéke,hogy mikor kapcsoljon be (ha venni kellene rá)
Ugyanis kiszedtem a hőgombát és alábasztam 1 öngyújtót,de nem indult be a venti,hozzátenném,hogy a motor nem lett beindítva,hogy ne follyon ki a víz.
Apropó a kép amit raktál fel: arra a hőgombára nekem is csak 1 megy mert csak annyinak van hely, ha leszeded a csatlakozót akkor szerintem neked is csak 1 érintkeződ lesz a hőgombán.
Csáó! Nem, leszeded a hűtő oldali idomat, lesz 1 hőgomba a csöveken, arról leszeded a 2 szál tyúkbelet, összeérinted őket és akkor fog menni a ventid. (elméletben) A hengerfejen lévő hőgomba csak a visszajelződnek az jelet hogy pislákoljon a "műszerfalon"
Akkor azt mondod,hogy 2 hőgomba van,és nem az kapcsolja a ventit ami a hengerfejben van?De láttad a képet amit kitettem az írásomban?Ott a hengerfejben lévő hőgombába csak 1 szál vezeték megy,pedig 2nek van hely,ez így jó,nem tudom szerintem ott 2 vezetéknek kellene lenni,nem?:)
Akkor ,hogy tiszta legyen,mert kicsit nehéz a felfogásom:)
a hengerfejben lévő hőgombát közvetlen kössem össze a ventivel,indítsam be a mocit és akkor elméletileg mennie kellene a ventinek?:)
biztos jol probáltad a ventit? lehet a venti szar probáld ki egy 12v áramforrásrol. a müszerfal viszsajelzö izzó lehet csak kiégett. elkézelhetö h lógnak kábelek, pl a karbifütésnek is volt kábele,gyárilag olyan is van..most kétlem h be lenne kötve:)
kipufogónak a csavarjait jól huzd meg és nem fog lötyögni, nem szabad neki lötyögni... simsonon sem lötyög.
gyári áttétel 13-53 fog, nagyob hengernél előre szoktak picit nagyobbat, mjuk 14 vagy 15. én ezt teszem legalábbis, mert a hátsó fogaskerék sokal drágább. am pörög hát ez nem simson :D sztem a tied simán elforog 13at.ha jo a fötengelyed birja az ne félj:)