Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

IGEN NAGYOBB
14-es, gondolom neked nagyobb kéne.
Ott a "mintha", de én nem azért olvasom a fórumot hogy vitázzak. Nekem már gyűrű is tört el, de mind1.
üresen járna? üresen nem jár ember:D benzinnel megy csak :D
benzin pár ezredmásodpercig hűt csak aztá 800fokon robban. hatalmas hűtés. de mint mondtam ha szara keverék a motor nem uyg megy ahogy kéne szval észreveszed...
Ha megbontod, mekkora a karbid? Lehet érdekelne.
extrém esetben elfolyhat egy nem megfelelő hőértékű gyertya, kevés rá az esély, de rossz beállítás esetén megtörténhet. Itt a fórumon írta régebben valaki hogy neki elcsöppent, és nem a pöcse hanem a gyertya. :D És olyan is volt akinek besült. Olvass vissza. Persze kicsi rá az esély, de megtörténhet. A benzin minimálisat ken, valamivel jobb mintha üresen járna.
3. benzin nem ken. Pontosan így van. A benzin hűti a hengert belülről. Ha szegény a keverék, vagyis sok a levegő a benzinhez képest, nincs elég nyál, nem hűti úgy a hengerfalat, ezért melegszik túl.

Már csak az enyémre kéne rájönnöm mi a fax lehet vele. 1esbe ugrik a piszok, de menet közben nem húz úgy mint a régi xarrá ment hengeremmel
eladóvá váltam!
http://www.vatera.hu/derbi_sen...
szucsik@citromail.hu címen lehet elérni.
pár dologban nem értek egyet.
1. ha normális hőértékű a gyertya, akkor hő hatására nem fog elcsöppenni hacsak nem hibás. gyári hengerhez elég az ngk b8es, picit tuningos v folytatlanhoz b9es, és csak a nagyon durvákhoz b10es(mivel a 125ccm mocikba is ezt szokták rakni)
2. levegőcsavart nagyon eltekergeted a motor majdnem bizots h nem ugy fog menni magasabb fokozatokba mint ahogy kéne. szval észreveszed h szar a beállitás. kis eltekergetés meg nem befolyásol semmit. főként nem okoz besülést. ezek vizhütéses hengerek... ha semmi olaj nincs csak akkor sülnek be.
3. a benzin nem ken :D
Sztem felejtős ötlet,inkább vákumdobot neki:D:D
Csá! Ha megbontanám a gépet érdekelne?
van valakinek derbi rabasához kapcsolási rajza? vagy valami linket tudtok adni ahol le lehet lesni?
Hát te tudod. Én pl nem kókányolnék. De nem az én motorom. :D A nagyobb karbival jobban megy egy kicsit.
Így már értem =) Amúgy nem a levegő csavart akarom állítani,más módszerrel szeretnék levegőt bejuttatni,pontosabban csináltatni 1 új szívó csonk-ot 2 nyílással. Egyik ugye a karbi és a másik meg 1 csap vagy valami záró/nyitó szerkezettel egyenesen a légszűrőből. Lehet,hogy hülyeségnek hangzik és hülyének tartanak e találmány miatt,de szerintem sokkal több levegőt kapna és a fogyasztása is kedvezőbb lenne és nem kéne a karburátorral szenvedni,hogy nagyobb kéne,vagy rossz fúvóka stb. abban + valóban igazad van,hogyha sok levegőt kap akkor nem lesz helye a benzin ill. olajnak,de mivel ez nem sűrítve lesz,ezért azt gondolom,hogy mindennek okénak kéne lennie. Ha valamit rosszul gondolok,szívesen + hallgatom a válaszokat. =)
Én úgy tudom hogy elcsöppenhet a gyertya meg a hő miatt sül be ugye, vagy eltörik a gyűrű vagy ilyesmi. Annyira én se értek hozzá. Nagyon elcsavargatni nem érdemes a levegőcsavart, mert sokkal jobban nem megy. Ha sok levegőt adsz neki elritkítod a benzint és akkor kenőanyag hiányában felmelegszik és besül. A benzin is ken valamennyit, mondjuk a legtöbbet az olaj keni. Remélem tudtam segíteni!
Kicsit utána néztem,hogy és miért sülhet be... ha nem meleg a motor és elég kenő anyagot adok neki akkor nem lehet para,vagy igen? (Automata olaj bekeverős)
Több kenőanyag és hűtés? Vagy arra gondolsz,hogy túl nagy lenne a löket erő és eltörne?
1 kicsit részletesebben ki tudnád fejteni ezt a besülős dolgot? Thx! =)
Ha nem felejtem el,akkor holnap lefotózom...
cső köszi ezt láttam én is csak ezzel az a probléma hogy nem egyértelmü hogy melyik csatiba melyik vezeték megy az én csatim kétsoros vagyi két sorban 3 -3 érintkező van a fesszabályzo csatiban
ha a tied is iylen esteleg a egy fényképet nem tudnál rola csinálni ?
köszi
A több levegővel jobban megy, de így meg besülhet. Tehát nem érdemes neki több levegőt adni.
Üdvözlet megint! Az javít/ront a teljesítményen ha a mocimnak jóval több levegőt adok,mint amennyit a 17,5-es karbi max lead?
Ne az előzőt nézd mert az usa-s inkább ezt =
Amúgy pár commentel lejjebb,ugye ott 1 Derbi Senda elektronika rajza,na most a kérdésem az,hogy valaki nem tudná kideríteni,hogyan lehet ebből önindítós generátort csinálni? Válaszokat előre thx!
... mármint ha elötte adtál el valamit mociról.