és akkor semmiképp nem tudnám olcsón kihozni az sm szettet hozzá?
mert szerelővel csináltatnám meg, csak honnan szerzek be sm szettet...
de ha rá lehetne rakni enduro gumit, és az megfelelő tapadást adna, akkor nekem az is elég lenne, szerintetek a két megoldás közül valamelyik megoldható?
Kunhegyes motors itt érdeklödj nem mondom,hogy mindig de van nála.Persze én tavaj augsztus óta nem voltam arra igy csak azt tudom mondani,hogy meg kel kérdezni.Ne agódj ezen nem nagyon vesz most senki sem motort csak adná mindenki!
jah csak ez az egy van ami közel van és ilyen jó árban... az összes motor a dunántúlon van xD de komolyan... én meg kecskeméti vagyok soha nem találok itt értelmeset...
Akkor inkább egy sima debi sendát keress!Ne akarj ekkorát lépni elsöre.Magadnak sosem épited át csak ugy.Ezek a barkács mutatványok szerintem veszélyes üzem a javából:fék tárcsa+nyereg+konzol+erösebb csavar a konzolhoz!Én nem játszanék vele,de ez csak az én véleményem.Lehet keresni kéne egy senda sm-et nem olyan ritka!
Azér mer ezek már nem simók.Nincs semmi bajom velók söt ma szetünk szét egyet mert kicsit megállt(nem oil miatt)!A derbi kb 10.000-ig k..va jól pörög de ezt már min fél de legjobb a full szintetikus olaj birja.Nem beszélve aról,hogy ezek nem koxosodnak meg füst mentesek .............meg stb.Na azért nem kell castrol power1 racing sem.
Nem rosszak ezek,ha van vele valami az legfejebb a gazdi hibája!Mindent ellenöriz le vigyél magaddal valakit aki ért a mocikhoz!
A 17,5-es dellorto nem feltétlenül kell csak ha tuningolta a srác de magában ez kicsit kevés.Viszont ha motorikusan és elektronikailag okés a gép a világból kimész vele csak ne mol arol 2t-ét önts bele!
Sziasztok, erről a Derbi-ről mi a véleményetek? Derbi Senda (link)
ismerősömnek van ugyanilyen blokkos beta RR-je és nagyon jó kis moci, ez meg itt van közel hozzám, és tetszik is, és árban is az én kategóriám : )
az a karbi amit ír hozzá, tudtok róla valamit írni?
előre is köszönöm a válaszokat, első motornak szeretném.
Ez úgy néz ki, hogy gyárilag van 3 és 6 ablakos. A "fojtott" membrán egyik oldalán van 3 lapocska a másik oldala le van vakítva, ezért kevesebb benzint juttat a rendszerbe. A 4 ablakos membránok a tuning membránok, 2-2 lap van a két oldalán.
Szerintem ha valaki 70-es hengert+21-es karbit+tuning kiput tesz fel nem szarakodik a gyári membránnal.De láttam már nagyon furcsát is.Olyan tré megoldásokat,hogy a falat vertem kinomban mert ilyen hülye nem lehet valaki.Ez a robogóktól a nagyon állat 250-esekig minden mocimon elö fordult.Láttam olyan motort 3pár index volt bekötve .Ezt valami nagyon okos csinálhatta mert a rendes index el volt rejtve a vázba és rá volt forrasztva a kimenö ledes index és szét baszta a relét .És ez csak egy a sok gyöngy szem közül.
Elöször nézd át ellenöriz mindent miellőtt rá rugnál:lámpák viszajelzök,Víztartáj ha olajos v. zavaros az szar a 70-es meg forralhatja is.Akerekek ne lógjanak én ugy vettem ki a cspágyat,hogy szét volt esve+japán belpiacos nagyon megörültem neki
a müszerfal érdekelne.fordaltszám is van rajt?képet esetleg tudnál küldeni e-mailban?légyszi emailban válaszolj,mert ritkán vagyok ezen az oldalon.érdekelne még féktárcsa/betét.az e-mail cimem:totokiskutya@freemail.hu.válaszodat előre is köszi
sokat szamit az attet. Az enyem is azert megy 90et mert hosszu az attet, de igy nem gyorsul valami jol. 12es elso lanckerekkel viszont ugrik de csak 70et megy meg szetforogja magat. A membran a karbi elott van 4csavar fogja fel a blokkhoz. A hebo meg ezek 4ablakosak es lapka vastagsagban ter el a tobbitol. Nekem tnt van, 4ablakos meg egy gyari 6ablakos.
karbit leveszed és utána tudod kiszedni a membránt,enyémbe pl 6lapos karbonos malossi membrán van, a karbon lapoktól kicsivel jobb lesz az alsó fordulattartományba. az a 80-90 kicsit kevés ha olyan cuccok vannak rajta., jó 100at mennie kellene.
Derbi Senda ELadó Alkalmi áron,szervízkönyv,papírok,új akkumlátor, 10ekm.
06706574245
mert szerelővel csináltatnám meg, csak honnan szerzek be sm szettet...
de ha rá lehetne rakni enduro gumit, és az megfelelő tapadást adna, akkor nekem az is elég lenne, szerintetek a két megoldás közül valamelyik megoldható?
mert nekem az is tökéletes lenne, csak ne krossz mert azzal nem mernék kimenni betonra :D
és supermoto szettet honnan tudnék szerezni rá? keresgéltem, de sehol nem találtam még becslés-t se h mennyibe kerülne :S
miért pont azt nem ajánlod? de majd megkérdezem az eladót h milyennel használta, ha azzal jó volt akkor nem változtatok rajta
A 17,5-es dellorto nem feltétlenül kell csak ha tuningolta a srác de magában ez kicsit kevés.Viszont ha motorikusan és elektronikailag okés a gép a világból kimész vele csak ne mol arol 2t-ét önts bele!
Derbi Senda (link)
ismerősömnek van ugyanilyen blokkos beta RR-je és nagyon jó kis moci, ez meg itt van közel hozzám, és tetszik is, és árban is az én kategóriám : )
az a karbi amit ír hozzá, tudtok róla valamit írni?
előre is köszönöm a válaszokat, első motornak szeretném.
Elöször nézd át ellenöriz mindent miellőtt rá rugnál:lámpák viszajelzök,Víztartáj ha olajos v. zavaros az szar a 70-es meg forralhatja is.Akerekek ne lógjanak én ugy vettem ki a cspágyat,hogy szét volt esve+japán belpiacos nagyon megörültem neki
Nem bontom meg a motort,majd itthon :)De akkor a 3-4vagy 6 ablakos a faszább?:D