Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

(Kimásolva az 50-es tuning fórumból) Üdvözlet mindenkinek,ez 1 fontos kérdés lenne! 2 ütemű gépeknél el lehet-e állítani az ütemet elektronikusan? Pontosabban arra gondolok,tegyük fel hogy 4000rpm-el pörög a motor így a generátor termel kb. 20V-ot. Ha a CDi-nek adok +- áramot akkor ugye vagy lassabban vagy gyorsabban fog működni és eltér a normál ütemből.
Viszont ha leállítom és leveszem a +- energiát róla és csak annyit kap,amennyit a generátor termel,akkor ugyanúgy ütemre fogja adni a szikrát? Válaszokat nagyon + köszönöm! Üdv.
Bocs az önözésért. és thx az infóért.
Tegezzél! Még csak 24 vagyok :D Amúgy egy ilyen v-rezó nem a ccm-re készül, hanem a fordulatra. Lehet 60 vagy 50 tök mind1, de a 70-től már kicsit másképp kell számolni, a átömlésí térfogat miatt.
Üdvözlet,tudna mutatni ilyen 50CC-ben is? Megköszönném =)
Nem biztos,hogy a henger a para,nálam volt 1 ugyanilyen eset,félgázzal mentem és dadogott. Persze mivel az enyém új (5000km-es) ezért 1%-ban se gondoltam dugattyúra. ma 1 kicsit átnéztem és mindössze annyi volt a baja,hogy kiégett a biztosíték xD Kicseréltem és újra száguldott =D
Bocs,de nem fog összejönni,mert bontani kéne az egész oldalát -.- Nem felejtettelek el,próbáltam a kamerát berakni,de reménytelen volt. Am. amit régebben felraktam rajzot azon rajta volt hogy melyik kábel milyen színű és szemből mutatja,szóval ki lehet abból is találni. Bocs,hogy nem tudtam segíteni =/
Hello!

Árban postával együtt 18000 Ft. Így nézz ki a kipúterv, ez egy 12500-ra dolgozó kipu terve. De tudok még árlistátt kérni tőle, hogy milyen kiegészítőkkel mennyibe kerül.
köszi de ez nem segitett sajnos :S
nekem hat lábas kell :S
mikori évjáratu a tied ?
Hali, feltettem egy képet a 3 lábas bekötésről, mert nekem mint kiderült az van. Remélem segít.
hello akkor csinálsz nekem egy képet e feszszabályzo csatijárol hogy látszodjon hogy vannnak a vezetékek köszi
Köszönöm!:)
És ezek árban hol mászkálnak kb?
Jah és egy ilyen rajzot tudna linkelni valaki vagy képen mutatni..csak hogy tudjam biztosra mit hogy nagyából köszi..:D
További szép napot nektek.
olcsó benzint!
Hali!

Ha megadod a hengerpalást rajzod akkor egyik nagy tuningos emberke kiszámolja hozzá a rezó méreteit. És akkor a rajzot el kell küldeni Varga Róbert úrnak Hódmezővásárhelyre.
Ha a hengerre van tervezve akkor sokkal jobb , mint a Leo V6, mert az széria kipu, ez meg kifelyezetten a hengeredre van tervezve. A hangja meg élőben olyan, hogy elélvezel, ezt garantálom :D
Dehogy futóval!

Saját lábán viszem. Akkor mejd jövőhónap valamikor, mert én sem érek most rá hétvégenként, mert a teraszt csinálom és elvesz minden hétvégémet.
Jól van. Utánfutón hozod majd a motort? Meg én 22.éig vizsgázok, utána ráérek.
Nem tud valaki nekem egy derbi x-treme-re új,vagy nagyon jó állapotú első fogaskereket? ha igen akkor irjon:)
Nem vészes távolság. Már mentebb távolabbi helyre is.
Hát ha gondolod akkor kipróbálhatjuk. De nem lakunk messze egymástól? A bovden az nekem is javított.
Enduro kerekeimet SM -re cserélném! DErbi Senda felnik+gumival.
Ha meg lehetne beszélni, hogy kipróbálnánk a karbit és a bowdent az nagyon jó lenne.
még akár jobb is lehet, persze ha a hengeredhez van tervezve:D
És olyat hol lehet csináltatni?:D
hang/teljesitmény kb ugyan annyi mintha vennék 40-50 ezerért mondjuk egy leo vince v6 ost?:D
Hát az szar. :S Lehet kopott a súber akkor is nehezen megy vissza a fordulat.
Elég kokszos, tehát valami nem fasza a karbinál. Sokat kap szerintem. Meg a gyűrű is kopott lehet. Fogd be a felömlőket és a leömlőt, és ha csak bele esik a dugó akkor kopott a gyűrű, ha szép lassan megy akkor jó a kompresszió. De sztem gyűrű cserés lesz. Bár akkor már lehet egy komplett dugót kéne venned.