így fest, elég viseletes a henger fala úgytünik...
beteszem 1-esbe a mocit és helyből indulva betolom anélkül, hogy megcsúszna a kerék, levettem a gyújtás oldali deknit, és sajnos különösebb erőfeszítés nélkül simán átforgattam a főtengelyt
a karbira gyanakodok meg a membránra, mert pl ha leszedem a légszűrő csövet a karbiról és gázt húzok befullad teljesen, meg köpi vissza a benzint
miből látom hogy fojtatlan a henger?
ha nem nyélen megyek fordulat nélkül, összevissza dadog, ha csutkát húzok abbahaggya a dadogást, de továbbra sem megy
hát ha a henger haldoklik akkor már amíg megy hajtom, mert nagy összegem most nincsen rá, aztán ha kiköpte a lelkét kap egy alapos felújítást, csapágyak se húzzák már sokáig a hangja alapján
Csak annyit fűznék hozzá, hogy szerintem a 15-ös lánckerék már nagy. eredeti 13/52 de mikor lecseréltem 14-re érezhetően gyengébb is lett a motor. És persze nagy gázon tudok én is elindulni vele. 90-es tempónál egy kis szembeszél miatt lelassúl 70-75-re. Persze ez km óra szerint. hogy mennyit csal nem tudom de sejtem olyan 50-ig jól mér és onnan kezd nagyon csalni. 90-nél kb. 80-al megyek, és ez a vége.
Jol megy, de szerintem köze lehet a fentmaradó alapjárathoz. Akitől vettem a motort lehet nem eredetiz rakott bele és nem úgy mozog ahogyan kellene. 5-6 10-20mp utén megy csak le rendes alapjáratra. De nagyon változó. És nagyon érzékeny ha noszogatom a gázbozden burkolatát. a karbinál semmi holtjáték nincs és a karbi csonknál sem tudom már bejebb csavarni.
A hengert lehet érdemes lenne megnézni. A karbi meg szerintem nagy egy 50-esre, mondjuk attól nemkéne ezt csinálnia. Egyébként a fojtatlan henger az ilyen hogy alul nem akar menni csak fölül. Nekem 6000-nál kezdett erőre kapni, 8000-nél meg úgy megugrott mintha seggbe rúgták volna és 10-11 ezerig meg sem állt. A Bultacomon most fojtott van ez nem pörög ki, de viszont ez olyan mint egy 4 ütemű, jó nyomatékos, kis fordulaton is elmegy.
Azt figyeltem meg hogy a gép idegen sokkal jobban húz, mint melegen. Olyan mintha üzemmelegen húzatnám, a hangja megvan, de nehezebben forog ki, mint hidegen. Szerintetek?
Nekem ugyan ez volt. Lámpánál nyélen kellett induljak 15/53-al vagy lefulladtam. Ha 6.ban 60-nál középfirdulaton jött egy szembeszél, lehörgött. Forgatnom kellett folyton, hogy haladjak vele.
Remélem neked nem az lesz a gondod vele mint nekem.
Megmutatom képekben nekem miért csak nyélen húzott.
Sziasztok!
nemrég cseréltem el a tuningszimóm egy 50-es sendára, (nemtom milyen tipus, nem igazán értek még hozzá, de 97 körüli évjáratú)
a ciki az lenne vele, hogy hidegen beindítom szivató nélkül is pörög mint a hülye, melegen már gyönyörű szép alapjárata van, viszont ha hegyetmászok (tartósabban megyek nagygázon) akkor utána megint marhára megemelkedik az alapjárata, aztán egy idő mulva visszalassul szépen, elvileg a henger gyári, nincs maszekolva, 21-es phbg karbi van rajta.
kérdés lenne:
sok lehet neki ez a 21-es karbi és azért csinálja ezt?
a felső membrán lapok nem záródnak be teljesen, ez oké vagy kuka? (befolyásol valamit?)
gyárilag a senda henger ennyire ki lenne hegyezve? értem ezt úgy, hogy kb a csúcs fordulatszámon bitang ereje van, de ha egy hajszálnyit (ez a szó szoros értelmében értendő, megyek 5.-be 55-el viszonylag kultúrált fordulaton ereje teljében van, vissza lassítok 50-re, már vissza kell dobon 4-esbe, hogy észhez térjen) vissza esik a fordulatszám, már egy göthös babetta is jobban teljesít, ez így normális? vagy már barkácsolták?
haveromnak 70-es malossi hengeres tuaregje van, és én az elvileg "50-es gyári" mocival simán ott hagyom bárhol bármikor, viszont ha nem forgatom ki a belét, még pista bácsi is lenyom a dongóval...
vettem rá egy 15-ös lánckereket előre, hátul 62-es van, így a végsebesség kb 75 (nem forog tovább...) de emelkedőn is vígan felszalad 70-73-al amíg megvan a fordulat, a 90-et is kivinné szerintem, ha kissebb lenne a hátsó lánckerék... ez gyárilag ilyen erős lenne? igazából nem is erős, csak piszkosul ki van hegyezve, mert nagyon szűk tartományban húz csak, elinduláskor vicces, úgy kell indulnom, mintha gyorsulási versenyen lennék, különben lefullad
Szeretnénk egy olyan blogot létrehozni ami minőségi, válogatott szórakoztatást nyújt a terepmotorozás szerelmeseinek. Lesznek itt amatőr és profi videók(csak a legjobbak;)), régi legendás gépek és pilótáik, tippek, trükkök, tanácsok, tesztek, és minden ami csak kellhet. Mindez napi rendszerességgel, szóval mehet az oldal a kedvencek közé;) crossbiblia.blog.hu
1-2.kép: A régi leharcolt tompítót kicsit Monsterezve :)
3. kép: Kipufogó....valamelyik előző tulaj alkotása....átfúrt tompítólapok, nincs gyapot,nincs katalizátor, nincs tompítás...
4. kép: A blokk :)
beteszem 1-esbe a mocit és helyből indulva betolom anélkül, hogy megcsúszna a kerék, levettem a gyújtás oldali deknit, és sajnos különösebb erőfeszítés nélkül simán átforgattam a főtengelyt
Nem tud valaki alul elvezetett sport rendszert elfogadható állapotban olcsóóságba..?:D
kocsival bemértük viszonylag pontosnak mondható
miből látom hogy fojtatlan a henger?
hát ha a henger haldoklik akkor már amíg megy hajtom, mert nagy összegem most nincsen rá, aztán ha kiköpte a lelkét kap egy alapos felújítást, csapágyak se húzzák már sokáig a hangja alapján
Csak annyit fűznék hozzá, hogy szerintem a 15-ös lánckerék már nagy. eredeti 13/52 de mikor lecseréltem 14-re érezhetően gyengébb is lett a motor. És persze nagy gázon tudok én is elindulni vele. 90-es tempónál egy kis szembeszél miatt lelassúl 70-75-re. Persze ez km óra szerint. hogy mennyit csal nem tudom de sejtem olyan 50-ig jól mér és onnan kezd nagyon csalni. 90-nél kb. 80-al megyek, és ez a vége.
Remélem neked nem az lesz a gondod vele mint nekem.
Megmutatom képekben nekem miért csak nyélen húzott.
nemrég cseréltem el a tuningszimóm egy 50-es sendára, (nemtom milyen tipus, nem igazán értek még hozzá, de 97 körüli évjáratú)
a ciki az lenne vele, hogy hidegen beindítom szivató nélkül is pörög mint a hülye, melegen már gyönyörű szép alapjárata van, viszont ha hegyetmászok (tartósabban megyek nagygázon) akkor utána megint marhára megemelkedik az alapjárata, aztán egy idő mulva visszalassul szépen, elvileg a henger gyári, nincs maszekolva, 21-es phbg karbi van rajta.
kérdés lenne:
sok lehet neki ez a 21-es karbi és azért csinálja ezt?
a felső membrán lapok nem záródnak be teljesen, ez oké vagy kuka? (befolyásol valamit?)
gyárilag a senda henger ennyire ki lenne hegyezve? értem ezt úgy, hogy kb a csúcs fordulatszámon bitang ereje van, de ha egy hajszálnyit (ez a szó szoros értelmében értendő, megyek 5.-be 55-el viszonylag kultúrált fordulaton ereje teljében van, vissza lassítok 50-re, már vissza kell dobon 4-esbe, hogy észhez térjen) vissza esik a fordulatszám, már egy göthös babetta is jobban teljesít, ez így normális? vagy már barkácsolták?
haveromnak 70-es malossi hengeres tuaregje van, és én az elvileg "50-es gyári" mocival simán ott hagyom bárhol bármikor, viszont ha nem forgatom ki a belét, még pista bácsi is lenyom a dongóval...
vettem rá egy 15-ös lánckereket előre, hátul 62-es van, így a végsebesség kb 75 (nem forog tovább...) de emelkedőn is vígan felszalad 70-73-al amíg megvan a fordulat, a 90-et is kivinné szerintem, ha kissebb lenne a hátsó lánckerék... ez gyárilag ilyen erős lenne? igazából nem is erős, csak piszkosul ki van hegyezve, mert nagyon szűk tartományban húz csak, elinduláskor vicces, úgy kell indulnom, mintha gyorsulási versenyen lennék, különben lefullad
köszi az ötleteket ha van!
crossbiblia.blog.hu
3. kép: Kipufogó....valamelyik előző tulaj alkotása....átfúrt tompítólapok, nincs gyapot,nincs katalizátor, nincs tompítás...
4. kép: A blokk :)
eladó az MHR hengerem egy hete kapott új B-s dugót ha érdekel valakit :bubiii14@citromail.hu