Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helo
Azt szeretném kérdezni, hogyha állítok a tűn akkor a különolajzást nekem kell állítani vagy magától állítódik? és ha nekem kell akkor mennyit? A karbim dellorto 19-es és az olaj a súbernál megy bele.
helosztok!

Pár héttel ezelött említettem, hogy van lehetőség olcsóbb jobb kipura, ami v-rezó névre hallgat.
Na itt az emberünk elérhetősége akit nyugottan merek ajánlani, mert már jó pár simsonos meg, más kategóriás motoros társunkat boldogította a v-rezójaival.

http://simson.hu/index.php?mit...
Köszi a segítséget! Nem cserélem el az 50ezres kiput:)
Majd megragasztom,így,hogy most ilyen, így is kigyorsultam főútvonalon egy 206os pözsőt:D
Szívócsonkot Sendához ill. a karbihoz kell vegyél. A sima nem a legjobb hozzá, ha 19es karbid van fenn akkor ahoz való szívócsonk kell. Italmondon találsz.
Nem lesz baja ha nem fúj ki. Csak trágya módon lett rátéve a henger. Optikailag gázos csak. Resone jól mondta, az ami kijött a karbiból a vákum csatlakozó. Eporapiddal meg tudod ragasztani és jó lesz míg motor a motor.
Balesetmentest hozzá!

Végdobot nem cserélünk?
Bocsi már,hogy szarig írom a fórumot,de most tettem fel 1 videot,kissé szar a hang,mert telefonnal vettem fel,illetve az operatőr is amatőr,ha megtekintitek a videót,láthatjátok ami nagyon nem tetszett első ránézésre,mégpedig a blokkon a henger illeszkedés mintha túl nagy lenne,nem fúj ki sehol meg semmi műszaki probléma nem adódik ebből,csak én még nem nagyon láttam derbi blokkot és kicsit furának tartom,szerintetek ebből a sziloplasztos tömítésből:D lehet probléma hosszútávon?:D
A videó címe: és le is állt vagy szupermoto részlegen elvileg a legújabb videó.
Mikor készítettem m ár szar volt a karbi:(
Valaki esetleg tud adni 1 amolyan derbi karbantartási kis könyvet be scannelve,vagy valami(magyar)linket?
Nagyon jó lenne,ha be lehetne eszkábálni azt a csatlakozást a karbiba,mert ez úgy tudom vagy 20-30ezer ft os karbi,és most a fizum másra kellene:(
A szívócsonk mindegyiken ugyan az,mármint függ attól,hogy hány ccmes,milyen karbi van,és a membrántól,ez az elérésen kívül elhasználódik/elkopik,érdemes használtat venni? és ez mi pénz lehet?
Köszi!
Köszi szépen,hogy itt vagytok nekem:)
Ő nem akarom megbontani sehol sem,csak épp annyira amennyire aztán össze is tudom rakni:)
van a tank alján 1 olyan bizbaz csap mint a robogókon,innen jön a 2 átlátszó benzincső,és ezek a karbiba mennek,és az 1.iknek a sárgaréz része ki van szakadva a karbiból:( na nem ebben folyik be akkor a benzin a karbiba,hanem itt csak vákumozza a tankomat? És ezt szerintetek akkor meglehet csinálni?:(
köszi:)Mindjárt teszek fel vidit is,most frissítettem a simsonom hirdetését.
meg azért bele lehet bütykölni, aztán fémragasztóval beragasztani vagy nem tudom. ne félj tőle,a müködése uyganaz mint egy simsoné.
az a cső megszívja a tankot és a másik csövön(benzincső) keresztül áramlik le a benzin a karbiba. ha nem tudja megszvni rendesen akkor az nagybaj mert nincs benya:)
véleméynem szerint az a vákumcső,ami megy fel a tankhoz.nézd meg kérlek! mert akkor azért van minden probléma...illetve a töredezett szívócsonk!
Az a szívócsonk is kuka lassan. Csúnyán be van repedezve, ott szivhat falsot, azért is indulhat nehezen.
Sziasztok!
Régóta olvasom a Derbi fórumot,régóta akarok 1 derbit.Vasárnap végre meg is vettem 1et ami 2001es Derbi Sdr névre hallgat (Sdr -ről én sem hallottam még,de a törzskönyvén is ez szerepel) 70es henger, 21es delorto,illetve Tg kiput tartalmaz.
Rengeteg kérdésem volna,próbálok követhető lenni:)
Szar volt a kmóra,megcsináltam,de tuti nem jól mér,80at mutatott,tényleg nagyon ment is..ment volna még..de nagy volt a szél és nem húztam tovább,így nem tudom mennyi a vége.
Szóval van hogy mondjuk 6.ban húzom fél gázon és megy..van 1 fajta hangja,mintha elég lenne neki a 6 sebi..de mondjuk elengedem a gázt és újra oda tekerem,ekkor olyan mintha 7. is kellene neki,iszonyatosan kipörög.Viszont húz is rendesen mind a 6 sebességben,eszméletlen gyorsulás és irdatlan erő párosul ebben a gépben(a viszonyításom a simson után van) :D
Többek között az érdekelne,hogy ez nagyon gáz e?
Illetve Pontosan milyen olajat célszerű vásárolni a gépbe(full szint. tudom,de milyet?)
van a blokkon 1 olajbeöntő,ez fekete színű,ezt csavarni kell?mert nekem nem akart engedni,és nem eröltettem,ezen van nívó?:)
1 komplett láncszett újonnan mibe fáj,ugyanis nemsokára cserés lesz sajnos,már ki kellett vennem 1 szemet belőle.
Az a gáz ,hogy 500 kérdésem lenne,és most minden összemosódott:D
Hidegen a motor szívatóval indítva 1-2 rúgásra indul,bemelegítés után szívató Off,eléggé kicsi az alapjárat,nem tudom hány ezren pörög,nem jó a fordulatszám mérőm,picikét kicsi az alapjáratom és fél melegen le is áll a motor.
Az gáz,hogy mondjuk 2órás motorozás után forró,de nem tűzforró a hengerem?
Hogyan tudnám le ellenőrizni,a külön olajzás és a hűtés működését,mert jók a visszajelzők,de félek ha nem olajoz pl akkor nem gyullad ki a led(attól,hogy a led jó,nem biztos ,hogy jelez is ha baj van)
Viszont van 1 dolog aminek nagyon nagyon nem örülök:(
Eddig eléggé könnyen indult a gépszekér,viszont most sem indult be könnyen,s miközben kameráztam megtaláltam az első motorilikus hibát amelyet szemléltetni próbálok majd 1-2 képpel
:( Pénzem már semmi,érteni nem értek hozzá,viszont csak szerelővel szereltetem a hozzáértésem hiánya miatt,ez már nem simson.
Szerintetek ezt meg lehet szerelni,mert ugye ez elvileg bele van öntve,és lehet hogy emiatt nem indult most könnyen a motor?
Lesz még kérdésem :) Nagyonszépen köszönöm,ha válaszoltok,segítetek,teszek fel videót is,ami kicsit gázos mert telefonnal csináltam,illetve most újítom az adatlapomat/simson hirdetést,képeket.
Helo
Azt szeretném kérdezni, hogyha állítok a tűn akkor a különolajzást nekem kell állítani vagy magától állítódik? és ha nekem kell akkor mennyit? A karbim dellorto 19-es és az olaj a súbernál megy bele.
hát jah minimum 19es kell neki. nekem is iylen van, és a 17,5ös karbit alig tudtam belöni mellé...azis pici,de azért összejött. fasza kipuval meg nagy szivtorokkal,karbival nagyon fasza kis henger:)
ja meg sztem min 95ös föfuvi.van aki szerint 120ast igényel :D
sziasztok van egy motor hispania furi 50em amihez nincs légszürő házam úgy tudom a derbinek hasonló. Nem tud valaki egyet vagy estleg utángyártott sima légszürőt ? Elég nagy a karbinak a csatlakozása ...
keresek 2006-tól 50es gyári hengerszettet (henger+dugószett) SÜRGŐS! Nicasilos,kizárólag hibátlan érdekel. A héten szeretnék szerezni sürgősbe egyet. 06304706011 vagy haxorx@citromail.hu
én a fagyállós dolgot teljes mértékben hülyeségnek tartom:) a vizpumpa tengely egy edzett, köszörült fém tengely h marná szét a fagyállo :D az nem maró folyadék.sosem láttam még iylet, pedig van pár vizpumpa tengelyem. ebben tudok segiteni esetleg ha valakinek kell, és nem 15 ezerér........ az is butaság. 5ezerér van felujító szett, egy vizpumpa tengely, lapátok és 2 szimering!
vagyha jo a tengely akkor csak 2 db szimering, boltba skf 1 db 600ft.
Sziasztok a segitségeteket akarom kérni van egy Derbi GP1 Revolution 50ccm robogóm és egy derbi specialista kellene nekem aki tudna segiteni nekem abban hogy meg kellene generálozni és utána pedig beállitani hogy rendesen induljon stb! Segitségeteket előre is köszönöm.
ja de bocsássál meg már látom rájöttél
szerintem te az olajpumpáról beszélsz. annak a csöve lehet nincs jól leszigetelve, de a vípumpához nem megy bowden csak két cső. (új blokknál asszem 1cső)
de megint kiderül a derbi fórumon hogy mindenkinek folyik minden
Hello az a lyuk azért van hogy ha ott folyik akkor nem tömít már a szimerint és egybefolyik a víz a motorolajjal amolyan biztonsági elem.
Oké köszi.!Karbival kapcsolatosan én is ezt mondtam neki..de azért köszönöm.:)
Üdv!