Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló. Írtad nemrég ezt a 3lapso vs 6 lapos membránt.
Nincs még meg a mocim és soha nem is láttam még ilyet:D
De most a 7en veszek 1 "full" 70ccm es 2001es sendát..és az érdekelne,hogy ezt a membránt könnyen ki lehet szerelni,hogy megsunázzam 3 lapos e vagy 6?És a 6al jobban lépeget a gép?Illetve láttam másoknak ,hogy ilyen hebo meg ilyen márkás membránokat vettek,ezek jobbak is vagy csak a márkát kell megfizetni? Mert akitől veszem a mocit azt mondja olyan 80-90et megy a vas de kicsit kevésnek tunik,mivel technigas kipu 21 dellorto illetve 70es henger van rajta.
Ja és mondjuk 1 ilyen 6 lapos jó minőségű membrán mibe fáj?
Köszi:)
Szia bár nekem nincs derbim,csak lesz a héten jájj de jóó :) mind1 :D
De régóta olvasom ezt a forumot és bár már írták előttem,de sokat olvastam ,hogy csak 50-60al mennek a vasak,mert a kipuban ott a katalizátor,na azt megérdeklődöd,hogy ki van e már szedve és ha nem akkor hozzáértő emberrel kiszedeted:)
Köszönöm szépen a gyors válaszodat :)
Helló!
1. Henger kipufogó nyílása szűk.
2. Kicsi a főfúvóka.
3. A kipufogóban benne van a katalizátor.
4. A membrán csak 3 lapos.
Ha ezeket tapasztalod akkor fojtott.
Helló mindenkinek!
Törött, hibás stb. Sendát felvásárolnék, a lényeg hogy olcsó legyen!
Üdv: TOMI
Köszönöm a gyors válaszodat DaveRX .
A másik kérdésem az lenne, hogy hol találhatóak meg a fojtások a motorban?
Azt is olvastam, hogy két fojtás van benne, ez igaz lenne?
Előfordulhat a rosszul beállított karbi vagy egyszerűen elkopott már a dugó.
Sziasztok!
Nem rég lettem tulajdonosa egy 2006 Derbi Senda X-race SM 50-nek,tuningmentes.Nem sok tapasztolatom van vele, szeretném segítségeteket kérni pár dologban.
Mi lehet az oka annak, hogy a motor erőtlen (5.-6.-ban elhagyja az erő)?
A motor teljesen jó álllapotban van,zajmentesen jár a motor.
Az áttétele 14/53-as. Max. sebessége 65-70km/h de az is nehezen.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

nsanya
Srác akitől a többi cuccal együtt vettem azt mondta működik.A km órát kipróbáltam és tényleg jó.Durván 22cm széles,17cm-re vannak a csavarok.8cm magas.Az órák akkorák mint az MH-ban.
gondolom müködik a km oraja meg a fordmeroje is. Pl. A furia muszeregysegetol mennyivel nagyobb? A legjobb lenne ha le tudnad merni a szelet hosszat.
A műszerek Fanticból származnak.4ezret gondoltam irányárnak.
Digitális fordulatszámmérő,km óra,gyújtáskulcs.
A műszeregységről kérhetek egy közeli képet?
Illetve egy árat is.
Hali!
Eladó Derbi blokk alkatrészek.Ha valami érdekel:m-eger@hotmail.com.
Ha terepezni akarsz vele okvetlen a terep gumik,viszont betonon el is dob :D meg am is az sm szettel sokkal szebb!
Divatkérdés!

Szerintetek meik kerékszettel jobb?
Köszi. Tavaszra kész lett a festés, aztán egy szűk hónap múlva megadta magát a henger:S Szerencsére csak hengert meg dugót kellett vegyek, mert nem állt be a blokk, csak bemart a dugó a hengerfalba.
Van egy srác, Veszprém mellett, minden Derbi tulaj ismeri szerintem, ő bont Derbiket, 17ért adott újszerű alig használt gyári 50es folytatlan hengert dugóval. Nála általában minden van, apró cuccok is. Egy tűgörgőt vettem még bele, most semmi zörej nem jön a blokkból:D

Leggyakrabban szerintem a kmóra spirált olvasom hogy nincs a motoron, ugy emlékszem 2500 körül van. Én spec. egy 700ft-os megoldással csináltam meg és tökéletes lett. Nem is nagyon barkács munka.

90et megyek vele most, mivel sikerült a karbulálás, 15/53áttéttel, 14es gyári karbival meg 72es főfuvival

Ruhát nézz a legnagyobb magyar aukciós oldalon, egész olcsón lehet venni használtakat de jókat.

pár kép az olaj nélküli esemény utóhatásairól:
Köszi fiúk a segítséget!
Abban tudtok nekem segíteni,hogy protektoringet v agy protektoros kabátot érdemesebb venni? engem ebben a témában a 30 ezer megállítana,láttam kulcscsontvédős protektor inget is ennyiért.Csak nem tudom melyik és milyen lenne az ideális megoldás,mert nekem sosem volt,de a supermotohoz itt az ideje védőfelszerelésre is költeni.Bár a bal vállamnak már úgyis mind1 :S
De olyat szeretnék ami megvéd nem belém épül:D
Csak nem válaszol senki a ruha csizma kesztyű topikban..
Köszi!
Már 16ért van midrace főtengely ...... minden alkatrész ugyan annyiért van mint más motorokhoz és van bőven a neten is csak szét kell nézni.
Ezt a kuplungos dolgot megnézem,ezzel már okosabb lettem köszi!
igen mondta ismerősöm aki egy motorosboltot vezet,hogy ő ismeri a derbi alkatrészek importőrjét és sokminden van,de ami kéne sosincs,viszont ezt szemelőtt tartva elkezdtem figyelni a forumokat és eléggé sok alkatrészt bizniszeltek, illetve ugye van ez a boncterem,és eléggé sok derbi teszt van,ahol mindegyiknél 6-7 feletti pontozás van az alkatrész utánpótlásra,csak a kényelem kapott 4eseket:D
Bármiből csak ne a blokk beállásból vegyem észre ha egyszer meghal a különolajzás :D Ettől félek am a legjobban?:D
Neked mennyibe került a blokk újítás?
Szép a motorod!
A régi fejlesztésű blokk erősebb mint az új. Én leagálibb is ezt olvastam fórumon. Alkatrész egyik fajtához se nagyon van, illetve kopó alkatrészek vannak, csak horribilis áron. pl.: kuplung szett 16ezer, főtengely, 25ezer...
Venti jó ha van rajta, azt hőgomba kapcsolja, de nekem nem nagyon megy, működik, de nincs benne termosztát, és nem is melegszik nagyon.
De az én tapasztalatom hogy nagyon strapabíró.

Ha a különolajzás megadja magát, azt onnan veszed észre hogy beáll a blokk. Én így jártam most tavasszal. Azóta én is adok neki pici olajat a benyához, de megy a különolajzás is. Füstöl, de inkább mint megint hengert kelljen rá venni.
Kuplungot észreveszed, ha nem jó, mert ha odanyelezel neki és felbőg de nem gyorsul, akkor FAIL.
Ha üresben behúzod a kuplungkart, majd kiengeded és morgó hangja lesz a blokknak, vagy búg, akkor a rugók gyengékk benne vagy csak szét van kopva.

Örülök hogy segithettem:)
Fogadni mernék h vannak olyan emberek akik ezt minden további nélkül elhiszik. XD
Ezen a hirdetésen én is röhögtem! Valóban van egy fajta teljesítmény ugrás kb. 6 ezernél a fojtatlan hengereseknél, de nem power szelep! Jó hogy nem azt írja oda hogy 30 Le-s! De nem?
Köszönöm a segítségedet!
Ő a 2. tulaj,a motort már úgy vette ,hogy 70 es henger volt rajta és egy 21es delorto karbi ,ő vett még hozzá egy technigas vagy milyen sport kiput.Így szerintem nincs neki membránja csak a motorban benne.
Venti van rajta neki,kérdeztem.De azt mondod akkor ez még a "régi fejlesztésű" blokk?Mert ugye 2001es , ezekhez is lehet könnyedén alkatrészt szerezni?Miben különbözik motorilikusan a régi és új blokk?
Sajnos nem tudjuk megoldani azt,hogy pl 1 napot álljon a motor ,mert szerintem használja is,illetve valószínűleg 1 tesco parkolóban fogunk találkozni,mert nagy városban lakik,nekem pedig a jogsimat nem minden rendőr fogadja el.A kuplungot hogyan nézzem meg ,hogy bírja e? Nem akarom megbontatni/megbontani 1 picikét sem a motort a vásárlás előtt,ha porul is járhatok,még akkor sem,mert bízunk egymásban.Illetve szerintem 1 picikét sokra tartotta a motort,így véleményem szerint ő megvan vele elégedve és szereti,csak ki nőtte :)

Különoljazást meghagyom, csak azt nem tudom,hogy ha az beszarik neaddja isten akkor azt én honnan veszem észre,hogy tudom ellenőrizni,hogy működik e és eleget ad e,mert ugye nagyobb a karbi is így több olaj is kell.
A hirdetést nem tudom belinkelni,mert még nem most veszem meg csak jövő hónapban,ha addig el nem tudom adni a simsonomat,és így ő levette,mert eltette nekem,pedig voltak érdeklődők.
Válaszodat és segítségedet nagyon köszönöm!
Be tudod linkelni a hirdetését?