A membránt úgy tudod megnézni, ha szétszede, vagy mutassa meg a gyárit, ha úgy is kicserélte.
Venti az új fejlesztésű blokkon nincs úgy tudom. Onnan ismered meg, hogy a vizpumpából egy cső megy csak ki a hűtőbe, a hengerre nem megy cső.
A blokkot hallgasd meg, nincs-e fura, morgó hangja, ha lehet akkor legyen hideg a motor, mikor megnézed, és mialatt nézed melegedjen be üzemmelegre.
Én a leginkább a kuplungot nézém meg, birja-e a 70es hengert, valamint a karbit, hogy mekkora rajta.
Ha a gyári karbi van rajta, lehet azért is maradt az rajta hogy ne legyen annyi hirtelen erő mint egy nagyobb karbival, így nem csúszik meg a kuplung.
Különoljazást meg érdemes meghagyni a gyárit, plusz 70es hengernél mehet a tankba is pici olaj plusszba.
Üdv mindenkinek!
Szeretnék kérni egy kis segítséget.
Egy Derbi Senda-t fogok vásárolni,ami 2001es évjáratú elméletileg full 70es tuningos ,de lehet hogy nem full.A lényeg az hogy szeretnék pár dolgot kérdezni.
Pl:
Azt honnan tudom ,hogy a membrán ténylegesen ki van e cserélve 70esre valóra?
Van e a hűtő hátánál ventillátor ezen típuson és ha nincs akkor ez baj?
Honnan tudom,hogy jól működik e a különolajozás,mivel ugye nagyobb henger,akkor gondolom több kaja és olaj is kéne neki.
Esetleg szériából fakadó,sok motornál fellelhető hibák?
Köszönöm szépen mindenkinek!
Tévedés. 2002-től kijött egy régi csővázas széria, amit csak pár évig gyártottak. Az első 2002-es széria még kocka lámpás volt, a későbbiek megkapták a macskaszemet:S Az enyém is 2002-es.
pl.:2004 2002
Üdv. mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy Kymco Agility 50-es négyütemű robogóm, amit el tudnék cserélni egy Beta RR 50-esre. A robogóból ki van véve a fojtás, 70-et megy és elég jól gyorsul. Kipróbáltam a Betát, ami svájcból származik, könnyen indult, szépen járt a motorja, üresben kipörög szépen , de még benne a fojtás, ami leszakadt a kipufogóban és lehet hallani ahogy csörög benne. Menet közben pedig iszonyúan ráz a motor, a kormánynál, az ülésnél, mindenhol... Plusz se alacsony se magas fordulaton nincs ereje, így érzésre a 4 ütemű robogóm simán legyorsulná!
Olvastam róla, hogy a svájci származás lehet a gond, mert ott kicsit komolyabban veszik ezt a "segédmotor" dolgot, talán max 35-el mehet ott. Továbbá hallottam ilyet hogy nem csak a kipufogó, de a felömlők, meg egyéb is be van folytva. Előző tulaj állítása szerint 90-et ment a motor, ezt talán elhiszem, de gyorsulásra, gázreakcióra teljesen nulla.
Előre is köszi a véleményeket! :)
Hali nincs valakinek valami normális, mégis viszonylag olcsó endurós fejidomja? Igazából egy Rieju rr-re kellene. Lehetőleg narancssárga, de fekete és fehér is elmegy. Nagyon sürgős lenne, úgyhogy minden megoldás érdekel! Előre is köszönet az esetleges segítséget!
Nálam az egész osztály azthitte hogy a powerszelep az valami tuning xd egészen addig amig nem tartottam egy eloadast a kétütemű motorok működéséről és felépitéséről...direkt kiemeltem a powerszelepet h megértsék..... Azota kuss van.
Nekem is vannak ismerőseim akik azt mondják a derbikre meg az 50-es RX-ekre hogy poweres....Megkérdik hogy az enyém poweres? mondom nem és leszarozzák hogy az övék az...
szia,
Earth connection a blokkhoz bárhova, (pl.: a szívócsonk elé ami összehuzza a 2 blokkfelet oda a 6-os csavarhoz.vagy az akkumlátorhoz a negatívra.) a másik vezetéket "talán" a jeladótól ami jön fel vezeték és a CDI közzé kellene bekötni.
Sziasztok..
Van egy Derbi Senda motorom.
Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mennyira jó dolog az hogy a hűtőt kézzel nem tudom megfogni ha a motor üzzemmeleg(előtte apriliám,yamahám volt ott ez nem megszokott és a víz se nagyon ment 60 fok fölé.) Ez természetes vagy valami probléma lehet? (keringető nem működhet?) KB mennyi az ütemihőfok a Derbinél.
köszönöm a választ.
Sztender is érdekelne Derbi Sendára. :)
Negatív földelésű. Szabvány szerint a fekete az a negatív, a piros a pozitív (egyenáramnál). Tehát a vázra kell kötni (szerintem) a fekete vezetéket. Javítsatok ki ha rosszul mondom.
A testet a vázra szokták kötni! Az akksiról mindig az áramot szedjük, a föld vagy test az pedig mindig a vázra. Az autóknál is a kasznira teszik az 1ik kábelt vagy a negatívot vagy a pozitívat attól függ milyen a rendszer. De egyébként valakit megkéne kérned a bekötéshez aki ért hozzá.
Üdvözlet,egy nagyon fontos segítséget kérnék,vettem 1 Rev Limitert (Tiltást) és itt a bekötési rajta viszont nem 100%-ban értem Most a piros kábel,ami rámegy a CDI-re gondolom,az a Stop-ba megy. Viszont az Earth vagyis földelés az az aksira megy? Válaszokat nagyon köszönöm!
tuningolt motoroktol mit vártok? pörögnek mint a **csa..pláne nagyobb karbival jóval többet eszik mint egy 50es.nekem 70es airsal, 17,5karbival ha nagyon huzom neki 5,5 max.110 a vége.csak ezzel a karbival nincs kihozva a henger tudása.
Venti az új fejlesztésű blokkon nincs úgy tudom. Onnan ismered meg, hogy a vizpumpából egy cső megy csak ki a hűtőbe, a hengerre nem megy cső.
A blokkot hallgasd meg, nincs-e fura, morgó hangja, ha lehet akkor legyen hideg a motor, mikor megnézed, és mialatt nézed melegedjen be üzemmelegre.
Én a leginkább a kuplungot nézém meg, birja-e a 70es hengert, valamint a karbit, hogy mekkora rajta.
Ha a gyári karbi van rajta, lehet azért is maradt az rajta hogy ne legyen annyi hirtelen erő mint egy nagyobb karbival, így nem csúszik meg a kuplung.
Különoljazást meg érdemes meghagyni a gyárit, plusz 70es hengernél mehet a tankba is pici olaj plusszba.