a hegnerfejben lévő högomba csak a müszerfalhoz megy, nem az kapcsolja a ventit. a ventit a hengerfej feletti vizcsőben lévő högomba kapcsolja! tehát az egyik oldalidomot lek ell szedned(4csavar) h lásd. és ekkor lehuzod a hőgombárol a 2 vezetéket: +- és 2 vezetékdarabbal rákötöd a ventillátorra, akkor ha jár a motor. ha beindul jó, ha nem akor vmi nem fasza. nem nagyon szokott bekapcsolni a venti amúgy.
Helló a hátsó indexek meg vannak még?Nekem kellene egy 12v os hátsó index pár lehetőleg sérülés mentes.Viszont most nincs semmi pénzem így nekem csak jövő hónap 10.e után lenne esedékes.Ha addig meglesznek még ,akkor engem érdekelne,és írj már légyszives egy árat a hátsó indexpárra köszike!
Amíg itt vagyok,addig kérdeznék még a nálamnál okosabb emberektől,hogy ezt a ventilátort hogyan lehetne leellenőrizni,hogy működik -e? Nekem van egy olyan ötletem,hogy ezt a hőgombát kiszedném a hengerfejből aztán forrasztót közel tenném hozzá,így be kellene neki indulnia,ha nem jár a motor a gyújtás viszont rajta van?
Illetve én nem szedtem még szét ezt a motort és nem is értek a külön oilozáshoz és vízhűtéshez,szerintetek ha kiszedem(valószínűleg ragasztva van) akkor vissza tudom majd tenni?
És szerintetek kellene már olajat öntenem az első fékembe,ha megyek a motorral behúzom a féket,összeülnek a tellók,de nem blokkolja a kereket betonon és nem is emeli a seggét mikor teljesen behúzom?Olaj van benne a Min jelzés felett van picit,de itt ugye nincs max jelzés :S Köszi!
Ugye nemrég vettem 1 derbit és azt mondta a gyerek,hogy a hűtőn a ventilátor néha kapcsol csak be,én azt szeretném kérdezni tőletek,hogy több,mint 3 óra motorozás után nem e kellene már bekapcsolnia?:D
Illetve a képen látható cucc,ha jól tudom egy hőfokmérő, amin csak 1 szál vezeték van,és ahogy néztem van rajta ragasztó(lehet be van ragasztva:S ),ebből nem 2 szál vezetéknek kellene kijönni?Lehet ezért nem kapcsol a ventilátorom be?
Másik kérdésem az lenne,hogy ugye amikor elfordítom a kulcsot,akkor kigyullad 3 ledem és el is alszik,viszont ha rajtahagyom a gyujtást néha világít az üzemanyag jelzőm,eddig tiszta nekem is,de mondjuk ott és akkor leveszem a gyújtást és visszateszem akkor meg már nem világít ,hogy kéne neki kraft,ha beinditom akkor sem. Ez miért van?:S
Halli Mindenkinek ha valakinek szüksége van Alkatrészre az kérem jelleze nálam van sok minden bontva.
ezekröl lenne szó:2 hengerszet 20 ezer
1 henger 12
sova 1 pár 15
kormány kifli 10 ezer
kroszszet 15 ezer
sm felni szet 30 ezer
dupla tárcsás sm felni hozá valo telloval 35 ezer
központi sowa telo 10 ezer
papiros váz 15 ezer
lengö villa 2 db 10/db
idomok 4 ezer/db
hütö 10 ezer
ülés 6 ezer
fék nyereg pofástu (AJP) 10 ezer
Komplet blok (karbival, gyujtásal stb.) 40 ezer
kormány gyári 5 ezer
gyujtás felöli oldal dekli 3 ezer
Na figyelj akkor legyen 7 ezer és szerintem te is jól jársz meg én is mert a nyereg benn vannak fék pofák meg új szerű állapotban vannak itt a számom ha kell hívj azt beszélünk 06306217872
Helo
Azt szeretném kérdezni, hogyha állítok a tűn akkor a különolajzást nekem kell állítani vagy magától állítódik? és ha nekem kell akkor mennyit? A karbim dellorto 19-es és az olaj a súbernál megy bele.
Üdv mindenkinek megint! Akinek Bultaco-ja van, az mérje már meg hogy az első tengelyen a tárcsa felőli távtartó az pontosan milyen széles. Válaszokat előre is köszönöm.
érdeklődni itt a válasz gomra kattintva, sportmotor-derbi@feemail.hu e-mail címen, gulyasaki007@hotmail.com msn címen illetve a hirdetésnél található "üzenet küldése..." lehetőségnél! telefonom most nem üzemel
az a baj hogy sehogy se jön ki, próbáltam már úgy is hogy szétszedtem mindkét felet, meg minden, hegesztőm nincsen, küzdeni nem akarok már vele, meg inkább veszek egy jobb állapotút, mert ez már nagyon szét van....
véleményem szerint simán kiszedhető,heggesztel rá valamit pl 1 csavart :D azt kihajtod a gecibe,vagy inkább egy hosszú hajlított vasrudat,azt már erőkarod is van a kihajtáshoz:D
az előző féknyerges dolgomhoz csatolnám!
az első képen igen jól látjátok, az a csavar bele van törve és csak feszítővassal lehet levenni a féknyerget, magába a nyeregbe bele van rohadva még a Jó öreg WD40-se hozta ki belőle, nem hogy még a szintén belerohadt munkahengereket :)
Szóval akinek lenne egy ugyan ilyen teljesen működőképes, nincsen belerohadva a munkahenger az írjon a pajor.gergo@citromail.hu-ra :D
Pár hete épp motorozgattam amikor is hirtelen lefulladt a gép, azt hittem, hogy túlmelegedett mert már vagy 3 órája hajtottam megállás nélkül a léghűtéses motort :D
Állok, várok had hüljön csak le....miközben nézegetem a blokkot észre vettem hogy a szívócsonk sikeresen elrepedt a tartóbilincsnél...
Sikeresen hazajutottam kemény 25km/h-s sebességgel :D
Mikor hazaértem gondoltam apámmal elmegyünk a helyi motoros boltba és majd ott veszünk. Beértünk az eladó mondja: "Lenne egy utángyártott tuning csonk 8800Ft-ért..."
Mondom: "Mivan?"
Mindezek után bementünk a Praktikerbe vettünk 1 m 5mm-es falvastagságú átlátszó műanyag csövet 800Ft-ért :D
Azóta 600km-rt hajtottam a gépbe és még az se látszik hogy a hő vagy a benzin kikezdte volna a műanyag csövet :D
Illetve én nem szedtem még szét ezt a motort és nem is értek a külön oilozáshoz és vízhűtéshez,szerintetek ha kiszedem(valószínűleg ragasztva van) akkor vissza tudom majd tenni?
És szerintetek kellene már olajat öntenem az első fékembe,ha megyek a motorral behúzom a féket,összeülnek a tellók,de nem blokkolja a kereket betonon és nem is emeli a seggét mikor teljesen behúzom?Olaj van benne a Min jelzés felett van picit,de itt ugye nincs max jelzés :S Köszi!
Ugye nemrég vettem 1 derbit és azt mondta a gyerek,hogy a hűtőn a ventilátor néha kapcsol csak be,én azt szeretném kérdezni tőletek,hogy több,mint 3 óra motorozás után nem e kellene már bekapcsolnia?:D
Illetve a képen látható cucc,ha jól tudom egy hőfokmérő, amin csak 1 szál vezeték van,és ahogy néztem van rajta ragasztó(lehet be van ragasztva:S ),ebből nem 2 szál vezetéknek kellene kijönni?Lehet ezért nem kapcsol a ventilátorom be?
Másik kérdésem az lenne,hogy ugye amikor elfordítom a kulcsot,akkor kigyullad 3 ledem és el is alszik,viszont ha rajtahagyom a gyujtást néha világít az üzemanyag jelzőm,eddig tiszta nekem is,de mondjuk ott és akkor leveszem a gyújtást és visszateszem akkor meg már nem világít ,hogy kéne neki kraft,ha beinditom akkor sem. Ez miért van?:S
Köszi a segítséget!
ITT
Elado lett gépem kit érdekel lesse meg
Hiretés DERBI GPR R
ezekröl lenne szó:2 hengerszet 20 ezer
1 henger 12
sova 1 pár 15
kormány kifli 10 ezer
kroszszet 15 ezer
sm felni szet 30 ezer
dupla tárcsás sm felni hozá valo telloval 35 ezer
központi sowa telo 10 ezer
papiros váz 15 ezer
lengö villa 2 db 10/db
idomok 4 ezer/db
hütö 10 ezer
ülés 6 ezer
fék nyereg pofástu (AJP) 10 ezer
Komplet blok (karbival, gyujtásal stb.) 40 ezer
kormány gyári 5 ezer
gyujtás felöli oldal dekli 3 ezer
Ha valami kell kérésre tudok képet küldeni
Mert a helyi motorosboltban új féknyereg kerül 10'000-be :D
Azt szeretném kérdezni, hogyha állítok a tűn akkor a különolajzást nekem kell állítani vagy magától állítódik? és ha nekem kell akkor mennyit? A karbim dellorto 19-es és az olaj a súbernál megy bele.
ha valakit érdekelne akkor eladó, cserélhető, bármit meghallgatok, valahogy biztosan megegyezünk!
érdeklődni itt a válasz gomra kattintva, sportmotor-derbi@feemail.hu e-mail címen, gulyasaki007@hotmail.com msn címen illetve a hirdetésnél található "üzenet küldése..." lehetőségnél! telefonom most nem üzemel
az első képen igen jól látjátok, az a csavar bele van törve és csak feszítővassal lehet levenni a féknyerget, magába a nyeregbe bele van rohadva még a Jó öreg WD40-se hozta ki belőle, nem hogy még a szintén belerohadt munkahengereket :)
Szóval akinek lenne egy ugyan ilyen teljesen működőképes, nincsen belerohadva a munkahenger az írjon a pajor.gergo@citromail.hu-ra :D
2005-ös Derbi Sendáé is jó rá :D (2.-3.kép :D)
Állok, várok had hüljön csak le....miközben nézegetem a blokkot észre vettem hogy a szívócsonk sikeresen elrepedt a tartóbilincsnél...
Sikeresen hazajutottam kemény 25km/h-s sebességgel :D
Mikor hazaértem gondoltam apámmal elmegyünk a helyi motoros boltba és majd ott veszünk. Beértünk az eladó mondja: "Lenne egy utángyártott tuning csonk 8800Ft-ért..."
Mondom: "Mivan?"
Mindezek után bementünk a Praktikerbe vettünk 1 m 5mm-es falvastagságú átlátszó műanyag csövet 800Ft-ért :D
Azóta 600km-rt hajtottam a gépbe és még az se látszik hogy a hő vagy a benzin kikezdte volna a műanyag csövet :D