De a motorfékhez fűzött mondanivalóddal teljes mértékben igazat adok. Sok simson pukkant el verseny közben, mert úgy probált lassítani, mint egy 4T-vel.
60/5f. Hát , kb 4 év, utána csapágy csere, meg szimering csere, esetleg dugó csere. 12 000 fordulatott sokáig bírja, csak figyelni kell a hőmérsékletet, nem szabad 60 fok alá engedni, meg 90 -100 fok fölé, na meg jóféle olajat kell használni.
Amúgy egy ilyen mértékű tuning élettartalmát sokkal befolyásolja, a megmunkálás és a felhasznált anyag minősége. Ha ilyenkor fukarkodik az ember elöbb látja kárát, mint hasznát.
http://crossmotor.hu/motoros_v...
Svada Zoli haverom motorjának a koppincsa az enyém, csak annyiban tér el a két motor, hogy az enyém jobban kipörög a kisebb karbi miatt, de Svandának meg jobban gyorsul a gépe.
Hát simsonra rátérve, lehet otthagynám a derbidet :D 12500-ra dolgozik a hengerem, 21-es dellorto karbi, 5 sebis váltó, 2-esből indítva. hengerre hangolt v-rezó. papíron 15,5678 LE, de szerintem csak 12 LE-t add le. És nem elmentem megvenni a henger, hanem magam faragtam ki.
Teljesen igazad van egyébként!
De ízlések és pofonok,én azt vettem észre ha kezesbárányként használom a mocimat akkor tuti lesz valami baja :) ha meg nem kímélem akkor 1 vasat sem kell rákölteni,nem tudom miért de tényleg ez van és lassan 30éves motor alap gyári 51ccm-ével a mai napig helyben megfordul betonon meg 1kerékre áll,ez nem nagy szó a mai motoroktól de ez csak 1 "fos" simson.
Most látom neked egy simsonod van ami max 55-60 megy 4-5000 fordulaton. A Derbik is alapból 6000-ig pörögnek ki. De pl mint az enyém fojtatlan hengerrel 12000 is kipörög. Na már most mivel a 2t nem olajban fűrdős főtengelye van, ezért a benzinbe kevert vagy adagolt olaj keni a csapágyakat. Ezért hírtelen gázelvételnél üzemanyagot csak minimálisat kap addig amíg nem véltasz vagy nem álsz meg, de a főtengelyed még igen csak x fordulaton forog motort üzemeltetve alapjárati olajzással. De üsse kő. Úgy mész a motorral ahogy akarsz. Ez csak egy ajánlat volt, hogy nem igazán jó a motorfék a 2T motor szempontjából. Én személy szerint behúzom a kupplungot mikor lassítok és kész. De a te motorod. Te költesz rá.
Hali.
S.O.S. Keresnék senda h-ba főfúvókát. 70-es körülit. Most néztem, az előző tulaj 56-ost rakott bele, úgyhogy valószínű ezért nem megy. :(
Használt is jó lenne egyenlőre.
Köszi
hali a henger jó állapotban van nincs válla karc sincs benn a dugó is jó állapotban van gyári fojtatlan segédkipufogónyílásokkal hibátlan hengerfejjel és tömítésszettel 15000.
Szevasztok! szeretnék kisebb Fogaskereket tenni hátulra, de nem igazán találok, 53 fogasnál kisebbet( Jelenleg ilyennel hajtom) Ti nem tudjátok, hol tudok beszerezni?
A motor: Derbi Senda X-race 2002
Hali eladó derbi sendam 70-es top hengerrel 21-es dellortoval leo vince v6 kipufogóval különolajzás kikötve de megvan minden gyári cucca a kipufogó kivételével hidegen melegen könnyen indul jól húz nem csörög a blokkja 260000-ért elvihető ha kell minden gyári cuccot oda adok hozzá henger,karbi,olajpumpa,légszürő,indexek,farokidom,van plusszba egy faridomom.
Ez a motorfék dolog.....én nem vagyok egy szaki,sőt... de a motorfék tudomásom szerint az amikor elengeded a gázt,aztán nekem ne mondja már senki sem hogy ne engedd el a gázt :D vagy hegyen lefelé is tökig gázzal közlekedtek,vagy leállítjátok a motort?:D
Egyébként nem lesz baja a motorféktől a motornak...
Mellesleg az is motorféknek minősül amikor pl 3.ből véletlenül nem 2. ba teszed vissza hanem 1. be hegyen lefelé mondjuk egy olyan 40 es tempónál :D na ha a motorféktől beállna a motor akkor ilyenkor már rég kampó lenne neki..
Na igen ám csak olyan elbaszott helyen lakok,hogy a jó mocik itt drágák a szarok is... és a jó mocik amik "olcsóbbak" azok messze vannak,ez pl amit linkeltél ez 331 km re van tőlem :S a Miskolci 70es is 89 km de ez a legközelebbi.
Hiába van itt 14kmrre 2 motoros bolt is , szar sincs ott se sajnos :S
Így messzibe meg hogy a picsuszba menjek el megnéz7ni kipróbálni megvenni így munka mellett :S
Amúgy egy ilyen mértékű tuning élettartalmát sokkal befolyásolja, a megmunkálás és a felhasznált anyag minősége. Ha ilyenkor fukarkodik az ember elöbb látja kárát, mint hasznát.
2T+motorfék=DEATH nemszabad ilyet
Svada Zoli haverom motorjának a koppincsa az enyém, csak annyiban tér el a két motor, hogy az enyém jobban kipörög a kisebb karbi miatt, de Svandának meg jobban gyorsul a gépe.
De ízlések és pofonok,én azt vettem észre ha kezesbárányként használom a mocimat akkor tuti lesz valami baja :) ha meg nem kímélem akkor 1 vasat sem kell rákölteni,nem tudom miért de tényleg ez van és lassan 30éves motor alap gyári 51ccm-ével a mai napig helyben megfordul betonon meg 1kerékre áll,ez nem nagy szó a mai motoroktól de ez csak 1 "fos" simson.
S.O.S. Keresnék senda h-ba főfúvókát. 70-es körülit. Most néztem, az előző tulaj 56-ost rakott bele, úgyhogy valószínű ezért nem megy. :(
Használt is jó lenne egyenlőre.
Köszi
A motor: Derbi Senda X-race 2002
Valaki le tudná nekem fotózni a hűtőventi bekötését? Melyik kábél pontosan hovamegy?
Egyébként nem lesz baja a motorféktől a motornak...
Mellesleg az is motorféknek minősül amikor pl 3.ből véletlenül nem 2. ba teszed vissza hanem 1. be hegyen lefelé mondjuk egy olyan 40 es tempónál :D na ha a motorféktől beállna a motor akkor ilyenkor már rég kampó lenne neki..
Hiába van itt 14kmrre 2 motoros bolt is , szar sincs ott se sajnos :S
Így messzibe meg hogy a picsuszba menjek el megnéz7ni kipróbálni megvenni így munka mellett :S