Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél rendeset ;)
http://kepesmotor.hu/derbi-end...
Ez az igazi :D
szia tudnál nekem segíteni hogy mi a száma az aksinak ami benne van a mociban ? (nekem is ugyan ilyen van csak feketében :)) csak kellene egy aksi tipuszsám ami befér az ülés alá válaszod előre is köszönöm üdv
lehet venni igen
Gpr detto ugyan az a váz mint a többi Derbi.Még a Gp1 esem is azon a vázon csücsült.


Még mindig van elado hengerem 70 airsal,barikitt főtengő meg csapagy szimering.

http://racing-bazar.hu/motorke...


henger 55
tengő 28
szerintem akkor vedd meg a 70est ha nem számít neked a fogyasztás,egyébként inkább 50est+sportkipuffal, nekem 80as van és csak azért mondom :D mondják azt,hogy ha nem húzod a 70esnek akkor nem eszik sokat de hát kibírja ki ,hogy ne húzzad oda neki....sztem senki :D
köszi a gyors választ.A motor féket gáz elvételre értem.Gáz elvételkor zajos a váltó én erre lennék kíváncsi.
előre is kösz:
Ákos
Szia!

Kétüteművel ne motorfékezz!
Ha a gázt leveszed a kupplungot húzd be feltétlen. A 2T motornál ha nincs gáz húzva nincs olajzás a hengernek és beál.
Hellósztok!Azt szeretném meg kérdezni,hogy metnem egy Derbi Senda X-treme (2005) típusu motorral és motorféknél olyan hangok jöttek a váltóból,mint egy mákdarálóból(14500 km van benne)mindegyiknek ilyen hangja van vagy valami baja lehet?A tulaj szerint van a váltóba olaj.
Előre is kösz:
Ákos
köszi,hogy próbálsz segíteni,tényleg.
Nem tudom láttad e a többi linket is amiket ide kinyomtam,van ott egy 70ccm is senda ami közel is van meg az árából kicsit lefaragva az is jó lenne,az xtreme-t meg eladta a kölök :( és a többi olyan meg nagyon drága.
Akkor azt mondod,hogy ne vegyem meg a 70eset?
egyébként én azt javaslom neked hogy vegyél egy 50eset amin max valami sportkipufogóvan,már azzal is akár 90et is bír menni ha jól bevan állítva és a fogyasztása is elfogadható.


--- Egyébként nincs valakinek eladó gyári légszűrője xtreme-hez ?
hát de kajakra úgy néz ki mint 1 derbi..meg a km óráján is ott van a derbi felirat :S
De buta vagyok :S
az gilera gsm 2005körüli
:) igen nekem is tetszik az 1. de a 2.at nem mondod komolyan,hogy az gilera...én nem értek a derbikhez,de az 1 derbi :D az kizárt hogy az gilera legyen :)
A második motor az nem Derbi hanem egy gilera.
Az első nem néz ki rosszul,azt kipróbálnám.
gondolom.Ez olyan mint a simsonom,megvettem 50ért egyből bele nyomtam olyan 20-30 ezret,semmi tuning. és örülök ha most 60ért vagy 50 ért elmegy..:S
Am nem toom lehet megveszem ezt: http://www.kepesmotor.hu/derbi...

Vagy inkább ezt? : http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Szerintetek?
amúgy én télen tuningoltam fel a motort és hidd el nem éri meg persze nem a teljesítménnyel van a baj hanem az árakkal.ha nem elég a gyári teljesítménye akkor inkább add el és vegyél 25öst a tuning árából simán kapsz
80 as főtengely nincs hozzá,csak erősített van

vegyél valami olcsóbb tuningoltat ha kicsit csörög is 20ért lehet kapni erősített főtengelyt csapágy 5k ésakkor van egy üzembiztos motorod persze ez se örök
Véleményem szerint még szép,hogy hamarabb tönkremegy a moci ha pl baszol rá egy 70es vagy 80 hengert,főtengelyt meg nem cserélsz,de szerintem ha mondjuk veszel egy 80as főtengőt meg raksz rá egy 70 hengert akkor talán lesz az olyan hosszú élettartamú is mint a gyári,ez persze függ az "utángyártott" alkatrészek minőségétől.
A 70es senda nekem kicsit drága...az 50es xtreme-t meg eladták:S 240ezerért..a többi olyan állapotu meg ottvan 350ezernél...azt akkormeg már inkább veszek egy gyorsaságit 200ba.. csak én szeretek földúton is addjadneki tökig gázzal közlekedni,erre pedig ugyebár alkalmatlan a gpr...
köszi
rengeteget segítettél,én is kerestem ezen az oldalon de nem találtam még egyszer köszi
Hali! Megbontanám a Bultaco-mat ha lenne rá igény, de egy sárvédőért nem szeretném megbontani, tehát ha többen is írtok akkor megbontom. Ha valakit érdekel egyben is eladó lesz, csak még dolgozok rajta, de idő és pénzhiány miatt nem tudom fullosra megcsinálni.
igloditamas@citromail.hu vagy ide írj
Üdv mindenkinek!
A 2005-ös szép de semmivel nem jobb mint a 2001-es. Én a 70-es tuningosat venném meg, bár attól függ mire kell. A 70-es hamarabb tönkre megy, de sokkal jobban megy. De havonta semmiképp sem kell bele dugó ezek nem üzemórásak, az előttem szóló úriember rosszul tudja. Több tízezer km-t kibírnak.
Most ezt melyik motorra érted? Úgy általában a derbikre,vagy a tuning miatt gondoltad a havi dugócserét?

Am Drd vagy X-treme a jobb?
És az évjárat mennyire fontos?(mert ugyebár más a blokk 1-1 példányban,azt hiszem)
Ezt úgy értem,hogy most lenne egy 2001es Senda 70ccm karbi,kipu is más,vagy lenne egy Xtreme 2005 ös sima 50es tuning mentes.
Mind2ő megvan kímélve és szépek is:)
Melyiket lenne érdemesebb megvenni szerintetek?
Tessék parancsolni :D
amúgy itt az oldalon van több is ami univerzális..:D néz körül :D
http://www.egumotors.hu/4391-i...
Remélem segíthettem
Srácok!

A fojtatlan hengerhez már kellene a17.5-ös karbi?
Ezek nem egy hosszúéletű masinák ám. (atomhájdzstunedgépek) mármint megy mint az állat ó persze szép jó , csak horpassza a tankot egy - egy gázfröccsnél meg havonta cseréled a dugót. Az MHR az már komoly cucc ám.