Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na és miért?
fasza megvágtak a rendőrök
sziasztok!
Van itt olyan valaki, akinek aksirol megy a világítás?, persze az aksi pedig ugyan úgy kapja a töltést!
Még mindig van -------Akciós

Airsal Henger 70ccm 2006 ig. 45 pénz
Barikitt főtengő 16rpm polírozott hajtókar 28 pénz
Csapágyak 5
Szimeringek 5


20 593 0840
Gyerekek meg van még az a felülvezetett Gianelli ? Valaki itt árulta.
JAJ NEM MÁRKLÁR. Há még nem szetted szét ? először széthúzod utána ki a szimering :) porlehúzot kijátszod finoman ahogy a képeim között valami lapos tompa cuccal. utána a reszelő az alsó szimeringre mert az szenvedős , de hol laksz baz elmegyek összedobom neked 5 perc alatt :D.
kézzel feszited kikell fordulnia de csak okosan.
sziasztok.tönkrement az akksim és elromlott a fordulatszámmérőm.ma vettem bele uj akksit de a fordulatszámmérő most se jó
mi lehet a baja?
értem már.. szóval egy nagy reszelőt be teszek alá neki támasztam a teleszkóp "falának" és szép lassan óvatosan ütögetem ?
az a helyzet hogy 13 és 70es lánckerekeknél nemkéne ennyire erő nélkül lennie.. amúgy gyári légszűrőházam van vagyis sokat nem tudok vele kezdeni de akkor ha ráteszek egy sportlégszűrőt akkor beszarik az egész?
még talán a síbertűvel tudok variálni, de majd írok milett.
derbi gpr 50 hengert keresek dugószettel 2006os évjáratra ( nicasilos)
kizárólag jó állapotban lévő érdekel
haxorx@citromail.hu
és a szimering alá hogy tegyek reszelőt?xd akkora reszelőm meg nincs ami alul a csavar helyéről be ér odáig ..:D
cső!
első körben a 8.5 ös kompresszió untig elég még..attól még neked jol megy a motorod. 6-7 az a határ h már vmit illik csinálni vele,de természtesen akkor is megy.

ilyen jelenséget akkor szokott produkálni ha sok levegőt kap. ha valamit csináltál a levegő rendszerrel akkor csináld vissza, vagy ha nem akor takarj le a légszürőház nyilásábol anynit amennyi szükséges. irj hogy mi lett.
Ez a házi megoldás.
Satuba befogod az alját okosan. Aztán kifordítod valamivel. Ne próbáld szétütni. Mondjuk egy szép nagy reszelőt beleteszel a szimering alá és szép finoman fordítod ki vele.
7,5 ös imbusz ha jól emlékszem. Hosszú imbusz -t belerakod és villással meg hajtod ha lehet akkor a csillag felével.
8.5 az már kevés szerintem.
Hali
Nekem is volt ilyen, de a karbi ba volt a gond.
Teljesen át takarítottam, pumpával kifújattam az összes lukat ami csak van benne.
Sziasztok!Valaki tudna segiteni?Nekem derbi sendám van(2002).nem akart menni szétszedtem és a henger belsejében van egy pici pukli.Az aprillia szalonban azt mondták,hogy 30eért megcsinálják vgay van komplett hengerszett 50eért.Azt szerettném kérdezni ,hogy szerintetek nem jöhetek ki olcsóbban?nem lehet a hengerrel valamit csinálni,hogy ne kelljen egy egész szettet venni?
Kisebb főfuvi. Nekem 80as főfuvival ugyan ezt csinálta, 72es van most benne, csutkára kifrogott, míg le nem tört a különolajzót halytó fogaskerékből 2 fog, és megszorult picit. De nem vészes, most is azzal a hengerrel járok még, szerencsére a blokk nem állt be. Csak most középtartományban használhatatlan lett, vagy nyélgáz, vagy nem megy. Addig 15/53-al full gyári folytatlan hengerrel, herélt kipuval, nyitott dobbal 100-105öt ment.

Keresek:
70es hengert
km-óra meghajtót
Új berúgókar AM és RV blokkokra 4500ft/db áron

orozoli2002@yahoo.com

30/435-1769
Nekem is ez a jelenség, de elvittem egy független szervízhez és ha minden igaz a hétvégén tudok mondani valamit a hibára és, hogy hogyan lehet orvosólni. Már több emberkénél is volt, de hol jobban hol roszabbúl csinálták meg de sehol nem sikerült a hiba okára rájönni.
Derbi Senda

Eladó jó állapotban lévő henger+ hengerfej,+tömítés, hetvenesítés miatt.Kérésre képet küldök.

Érdeklődni emailban.
szerintem sokat kap
az mitől van hogyha a gázt túlhúzom egy pontot akkor a motor nem robban hanem jön egy ilyen "blőő" effekt és csak akkor megy tovább ha visszaengedem a gázt..
eddig azthittem hogy csak a hideg motor miatt de már melegen is csinálja néhanéha. teleszívja magát vagy szr a benzin/levegő vagy a 8.5ös kompresszió már nemelég? (original 14es dellorto)