Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Eddig csak szörföket javítottam de a tágabb rokonságba van olyan személy aki ért a műgyantákhoz, még az USA-ba is kivitték az ottani NABI buszokhoz oktatni. Egyébként nem ördöngösség az egész csak akarat kérdése. A probléma csak az hogy kellene negatív is hozzá ami nekem nincs, már amire szükségem lenne. Ebben kérek segítséget!
6,5dl kell a blokkba, olajszűrő nincs a blokkban, csak az olajtartály aljában.
na msot találtam BA20D foglalatú 35/35ös halogén izzót, viszonylag olcsó, tiedbe is ilyen van?vadállat fényt szeretnék :D Tomekébe is iylen foglalatút tettetek?
Még annyit a.gabszi hogy ha esetleg egyszer oda érek hogy teló szimeringezés és már azon belül is ott hogy vissza teszem a kereket és nincs ilyen nyomaték kulcsom vagy minek nevezik akkor honnan lehet tudni hogy mennyire húzzam meg? Köszi előre is..:)
Rendben köszönöm szépen..:)
A teló szimeringes linkemmel kapcsolatban tud valaki mondani vmit?
Amúgy ma kiszedtem a váltószimeringem .. a leeresztő csavart kiszedtem és úgy hagytam éjszakára had csöpögjön amíg csöpög .. megpucoltam rajta a kis mágnest..
és ezzel kapcsolatban olyan kérdésem lenne hogy (nagybácsim mondta hogy akk olajszűrőt is kéne cserélni legalábbis a nagy motorjánál úgy van de nem biztos benne hogy nálam is) hogy ilyet kell nekünk is cserélni vagy nem?
és még annyit ha töltöm fel az olajat akkor meddig? amíg a kuplung felőli oldalán a kis csavarnál nem kezd el szivárogni ? (mármint kicsavarva..:D)
Köszi előre is ..
További szép estét.
Légszűrő pucolássra csak annyit hogy én úgy csinálom.

1. Kiveszem , langyos szappanos vízzel addig mosom amig tiszta nem lesz.
2. megszárad
3. 2T / 4T vagy direkt légszűrő olajjal vagy zsirsprayel vagy valamivel beolajozod.
4.beteszed a helyére
5. ahol a széle érintkezik a légszűrőházzal bezsirozod
6.kész :)

de majd csinálhatok tutorial -t.
nekem halogen van bent . Jobb mint a gyári. Tomekéba tettünk egy 55/55 -ös Halogén -t az kurvajo lett megint. de készül a 100/100 as is :D ja és simán elviszi.
Valaki próbálkozott már DERBIBE halogénes izzót tenni? Valakinek van tapasztalata? IRJATOK KÖSZI
ha már iylen otthon vagy az üvegszálban, akkor pótold ki a hiányzó részt. létezik egy sépci anyag amivel tudnak frankón pótolni.az én üvegszálas ismerősömnél legalábbis van :D
tévedsz! a motor teljesítménye nem változik, csak az erőátvitel
Ok :) Mennyit megy így a tied kb.?

És milyen lánc van a tieden?
Az enyémen egy 12 éves lánc van ami szerintem már eléggé megnyúlhatott az évek folyamán :)

Kinek van olcsón 14-es első lánckereke?:D
Csak az elsőt cseréld 14-re.
Az enyém is ezzel az áttétellel megy. 14-53
jelenleg a gyári az elől 12-es hátul 53-as.
Szóval akkor ha az elsőt kicserélem 13-asra vagy 14-esre akkor a hátsó az maradhat vagy abból kissebb kéne?
Az erővel nem lesz gond :D Így is tépi az aszfaltot mikor elindul :D
uj hátsó lánckerekek( 53-fogas,49-fogas,47-fogas)
ár 4eft,szacsomotor@freemail.hu
Szia!

Az első lánckereket kel nagyobra cserélni, hogy gyorsabban menjen. Viszont kicsit gyengébb is lessz a motor teljesítménye.
De valamit valamiért.
Üdv!
Szerintetek ez a szimering jó lehet az én gyári paioli telómhoz?
Mert írja a derbi típusokat de külön olyan hogy derbi senda x treme olyan nincs csak drd-k ..?
Szóval szerintetek jó lehet? és azt is írja hogy kiemelkedő porlehúzó
Akkor a szimering meg a porlehúzó egybe van ? nem kell külön venni?:D
Bocsi ha butaságot kérdeztem ..
itt a link.. : http://citybike.hu/spd/55049/S...Üdv srácok..



Már elhangzott a múltban de még1 szer érdeklődnék hogy ha a légszűrő szivacsát ki akarom pucolni (valami olaj lehet rá "öntve") akkor benzinnel mossam ki és utána öntsem le vmi féle olajjal vagy szárazon jobb ?
Köszi
Szép napot mindenkinek.. olcsó benzint:)

Bocsi hogy még1 szer bemásolom.. csak szeretnék minél előbb válasz kapni "okosodni" hogy minél elöbb meg tudjam csinálni a gépet..:)
pontosan ma 1 éve enyém a gép:D mindenkinek sok balesetmentes kilómétert!:D
Szia!
Hátha olyan a blokk mint az enyém akkor nyugodtan leszedheted a gyújtás vagy lánckerék (ahogy tetszik..azaz bal oldalát)
nem fog olaj folyni sehol..:)
Szép estét
Sziasztok!
Lánckerékben kérnék tanácsot tőletek!
Elől gyárilag 12-es hátul 53 fogas lánckerekek vannak.
1. Jelenleg 80km/h a vége a mocinak...hogyan kéne változtatni a lánckerekeken hogy nagyobb legyen a végsebessége? :)
2. Ha az első lánckereket le akarom venni és a bal oldali deknit is leveszem számíthatok valami olajra vagy hogyan ajánlatos cserélni az első lánckereket?
A motorblokkja annyiban különbözik a hasonló korú Sendáékkal hogy ez léghűtéses és nem vízhűtéses....
hát akkor munka lesz vele bőven :)
kezes kis motor :)
én nyáron tervezek egy teljes felújjítást meg :) Celldömölkön van hozzá alkatrész ugyhogy kipufogócsere , műszerfal csere, teleszkópok újra szimeringezése, teljes festés.... :)
Motorikusan viszont kiváló kis motor:D a tannkba 5 liter benzin fér, ajánlom, hogy inkább egy 1,5-2 dl 2T olajat keverj a benzinbe és inkább keverékkel használd, mert ezeknek a régi vasaknak a különolajozása nem az igazi....
Annyi kérdésem lenne hogy milyen légszűrő van rajta?
Az ülés alatti légszűrőházba van szivacs és onnan megy a karbiba a levegő vagy van rajta külön? nekem sportlégszűrő van rajta , amit csak ajánlani tudok...sokkal több levegőt kap és csak az alapjáratot kellett rendesen beállítani ami nekem most 1500-2000-es fordulat :)
A motor remek állapotban van, én 165 kg- os vagyok és velem sík úton 70 km/h-val robogott úgy hogy még volt benne lehetőség.

Előbb utóbb minden müa elemét gyantából illetve üvegszálból legyártom. A gépet évekig nem indították el így amikor elhoztam csak azt tudtam hogy átforog a motor. Szabadba volt tárolva csupa rozsda volt az ülést szétégette a nap. amit látsz a képen, kormánycsere illetve teljes átvizsgálás utáni állapot 3 napi pucolás után. Szeretném minél szebb állapotba hozni. Ha jól megnézed a váltópedál törött és egy átmenő csavaros tengellyel lett megoldva. A lámpát egy panónia keretre lett rárakva. Van még mit csinálni!
Tudja-e valaki, hogy a blokk széthúzása nélkül ki lehet-e cserélni a főtengely szimeringeket ?
na meg a hátsó lábtartók is hiányoznak :D
http://www.cma-motor.hu/BONTOT...
hát még így is jobb állapotú mint az enyém :D jobb oldali idomomat 2 csavar tartja a műanyag patentok helyett, az eleje nekem is össze volt törve ott a blokkot takaró idomok, a kormányom 90°-ban fel volt hajolva, a műszerfalam ketté volt törve, most epoxi gyantával lett megragasztva...a kmórámnak meg nem a műanyag búra van rajta hanem egy petpalanc okdala van rárakva és szigetelőszallaggal tartja :D közelről is akkor látszik a különbség amikor rányomok a petpalackdarabra és az behorpad XD
motorikusan milyen állapotban van?:D nekem a 4 tőcsavarból 1 eltörött, de utólag csináltunk bele egyet :D a blokkban 7-es menettel felül meg 6-os mentettel meg anyával:D
a festésem meg málik le egy kis benzin hatására :D már várom a nyarat....augusztust....megkapom a fizetésem és akkor újjá lesz varázsolva az egész :D
A sajátom végsebessége az 80km/h, erős hátszélben síkúton (nem lejtőn:D) mérőórája szerint elérte a 100km/h-t is :D
A többi kép.