Ott valami nagy gáz van!
Nekem 100km-en 3-3.5 a fogyi. Attol függ mennyivel megyek és mennyire pörgetem a mocit. De a legtöbb is 3.5l-re jött ki. Fojtatlan hengerrel és 80-90-es tempónál produkálja a 3.5-t.
Tetszett..:D (Y) Köszi:)
Abban tudnál segiteni hogy szimeringet+porlehuzót honnan vettél hozzá?:D
Köszi előre is :)
Jah és ha valaki tud egyszerű megoldást a váltónál a kis gumiszimering ki operálásához annak is köszönném .:D
Van 1 Derbi Senda X-Treme 50 R 06' -os motorom, nem rég kaptam, kimentem vele motorozni határba, utcán udvaron vegyesen és olyan fogyasztás jött ki hogy : 88 km/ 6L ? Ez csak nekem eszik ennyit vagy esetleg ez egy átlag fogyasztás?
Meg a 2-ik határba menetelkor kb 20 km megtétele után középfordulaton elkezd szó szerint "bedarálni" és felső tartományban meg megy mint a golyó, ilyenkor nem indul be csak gázfröccsel (1-re) és nincs alapjárat vagy csak nagyon gyér.
Erre tudtok mondani valamit? Vagy volt már valakinek ilyen gondja?
sziasztok,szerintetek milyen légszűrő lenne a jobb 21es karbihoz (80as henger) ? gyári légszűrő házam nincs ezért muszáj valamelyiket rárakni.a képeken látható légszűrőkről van szó,mind2ből van itthon csak nem tudom ,hogy melyikkel lehetne jobb teljesítményt elérni.
Adatlapomon , galériák között megtaláljátok a szimeringezés menetét , leírással.
Én 10W -s Castrol (ez az előírt viszkozitás a Paioli SM telóba) használtam. 2,5 dl-t tettem egy szárba. Valószínű, hogy sok lett egy kicsit , kemény lett. Nem tudtam még kipróbálni mert szerelés közbe jött egy tornádó , égszakadás. Azért is a többi kép a műhelyben készült. Szóval egy próbakört azért csaptam vele. Keméynebb lett , jobban fogja az utat , magabiztosabb, és nagyon kicsit bólint erős vagy vészfékezésnél. Oké ez eddig pozitív , de holnap ha sikerül pályáznom egyet akkor kiderül minden, hogy kell leengedi belőle vagy sem. Amúgy nagyon nagy a valószínűsége, hogy 1,5 deci a gyári mennyiség a 10W -s ből !
Meg szimeringeztem a teleszkópokat. Mindjárt tolom fel a képeket. 2,5 deci olaj ment egy szárba. Gyárilag kb 1,5 deci van az SM ben. Keményebb lett , holnap tesztelem.
Üdv srácok..:)
az a helyzet van hogy nem akarom szét húzni a blokkot de viszont nem tudom kiszedni a váltónál azt a szimeringet..:D
valakinek valami egyszerű paraszt megoldás..?:)
Köszi előre is:)
egy kis segítségre volna szükségem:olyan problémám van hogy összeraktam a motorom és olyat csinál hogy amikor megyek vele 10ezernél leszabályoz de ha sokáig húzom a gázt akkor továbbforog most raktam össze konfig:malossi mhr (repliaka), DELLORTO BLACK21,GIANELLI CONTI én arra gyanakszom hogy vagy nagyobb fúvóka kellene neki vagy kevés a levegő (gyári légszűrőm van) valakinek ha van valami ötlete írja le pls köszi
Köszönöm a gyors választ! Ez a pinkmotors jónak tünik, holnap el is megyek meglesem.Mert én a redrobogónál láttam meteor dugót,de ez a prox vagy athena is jobban hangzik.
Nekem 100km-en 3-3.5 a fogyi. Attol függ mennyivel megyek és mennyire pörgetem a mocit. De a legtöbb is 3.5l-re jött ki. Fojtatlan hengerrel és 80-90-es tempónál produkálja a 3.5-t.