Oks köszi .. ma csinálok jobb képeket..:)
Amúgy miért lettek érdekes képek_?:D:D
Amúgy ha leveszem a váltó felőli deknit akkor ahoz lekel engedni a blokkból az olajat?
Köszi előre ..:D
hátt , nem középen ereszt hál isten a blokkfeleknél , hanem csak az oldaldekni , leveszed , lepucolod , vágsz új tömítésszettet , paszta, vissza , go. ELVILEG , ha jól látom. Érdekes kép lett amúgy.
Még annyit fűznék hozzá hogy középena blokk félnél alul mintha olajos lenne de mivel egyenesbe álla motor nem nem tudom hogy csuroghatna el a váltó felé .. agy nem tudom lehet hogy ott a kis csavarnál enged .. valaki nek vélemény?
Lesznek jobb képek is ..
Szép estét..
Derbi alkatrészek
polini evo 1/2 70-es henger
kompletten 50e
50es henger gyári 20e
gyári főtengely 20e
gyári kipufogó 10e
hebo mantson patanegra 70cc 60e
hebo racing kipudogó 50e
polini evo főtengely 30e
19es dellorto 15e
21es dellorto 15e
malossi szívócsonk 5e
malossi membrán 5e
gyári szívó csonk 2e
gyári membránok 2e
sport légszűrő 4e
peugeot kipufogó 4e
minden féle derbi blokk alkatrészem van link
Üdv!
a.gabszi most lettek kész a képek a csöpögő olaj róla blokk alján :/
Aki tudja hogy honnan és miért jöhet ez az olaj és hogy hogy tudnám orvosolni az segítsen léccy :S
Köszi előre is
Képek:
megmentettél! köszi!
és miből vetted észre h eltört a zéger? mert én abbol h bedarálta :S
és a fogaskerék és a zéger közt van egy alátét ugye?mert az nekem utána van.... nekem kajak szarul van az egész. úgy vettem h felújítva, de akkor úgy néz ki, h nem nagyon értettek hozzá.
vagy a vákumos benzincsap nem jó de ezek is csak tippem mert haverom motorja is hasonló vagy éppen teljesen megegyező hibája volt karbi tisztítás után rendesen ment de nehezen indult és a benzincsap csere után tökéletes volt
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni motorikus hiba miatt...
Azt látom hogy mindenkinek vagy Sendája vagy GPR-je van, nekem meg egy Fenix-em aminek a következő baja van:
Induláskor mikor berúgom a fordulatszám beáll 2000-re és hiába húzom neki a gázt nem megy fölé az istennek se....
Ilyenkor fogom kuplung behúz, közben jár a motor és elkezdem tolni miközben szépen lassan engedem ki a kuplungot míg el nem éri a 4000-es fodulatot majd hopp fel és utána már gond nélkül gyorsul....Az alapjáratot akár hogy is állítom az a motornak teljesen mindegy.... utána lassításnál nincs gond, csak úgy 20-30 km megtétele után ismét eljáttsza és leáll...
Előre is köszi aki tud segíteni!
Sziasztok, van valakinek motoforce pwk 21-es karbival tapasztalata ? Aki nem ismerné ez egy power jet-es karbi, pontosan mi a power jet-nek a funkciója ?
Sziasztok nem tudtok szerezni valahonnan derbi gpr 50 r hez kilóméter óra meghajtót? vagy legalább hogy milyen motornak a meghajtóját lehet föltenni rá?
Benzin csapja van valakinek fölösleges?
Paioli telók vannak bent mint a Sendába amit linkeltem , csak ez nem fordított.
Amint megjön a szimering készül is egy tutorial az olajcseréről vagy szimering cseréről kinek mire kell majd :D 5 perces meló volt a másik mocin amúgy , csak utána gondolkodtam, hogy fórumra megörökíthettem volna mert valószínű páran hasznát vennék , így amikor az enyémet csinálom akkor készítek egy kis bemutatót.
Amúgy miért lettek érdekes képek_?:D:D
Amúgy ha leveszem a váltó felőli deknit akkor ahoz lekel engedni a blokkból az olajat?
Köszi előre ..:D