Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

háát amiröl ide irtál...de küldtem ma egyet erre is :D
Ja oks csak még nem érkezett meg ere küldted lukacsiroland@freemail.hu ?
Szia!

Bocsi a kései válaszért,de csak ma tudtam beszélni a motorszerelőmmel és ő azt tanácsolta,h nem éri meg kísérletezni tovább ,mert a mostani áttétellel amit használok a legoptimálisabb.

Azért jó piacot ,mert tényleg jó cuccokat jó áron árulsz!
köszi még pont jókor szóltál! de most lecsúszott az indító fogaskerék a tengelyről. Visszaraktam de ahogy látom, a tengely elején lévő kalapács nem ér hozzá alap helyzetben a bennt lévő kis réz pöcökhöz (csak így tudtam).az nem probléma? vagy akkor nem a hosszanti résbe kell a rugót akasztani.
De érdekel, írtam e-mailt is! milan3@citromail.hu
sziasztok
derbi senda 2004-eshez kellene kilóméter óra spirál akinek van legyenszíves irjon.
Jólvan majd akkor írj ha tényleg kell!
Én is vevő lennék egy szimering link re meg egy porlehuzó szimering link re is :D(Y) köszi :)
Sziasztok!

Érdekelne, hogy próbáltatok-e már ricinus olajat használni a gépbe.
Nekem most Putoline TT sport olaj van a tartájban, és tiszta ricinus van a benzinhez előkeverve. Egy tankhoz fél deciliter.
Iszonyatosan jó illata lett a vasnak, és nem utolsó sorban a kenése is nagyon jó a ricinusnak.

Tapasztalatokat szívesen várom.
Akkor gyári fojtatlan hengerre nem érdekel csere segédkipus dugó is van hozzá hengerfej is és egy új tömítésszett.?
Helló. e-mailban irtam már neked. tudsz késziteni róla képpet? én is csinálok enyémről....többit e-mailban ;) am merre laksz?:O
Showa fordított: 2,2dl száranként. Úgy emléxem.
Paioli SM be szerintem olyan 2,5 - 3 Deci körül megy. Talán hétfőre megjön a Szimering akkor a bal szárból talán kitudom következtetni mert az csak 1 hete szimeringes.
jah meg az is megtudja valaki mondani az első telóhoz kerestem neten szimeringet találtam is 5600-ért csak annak darabja annyi vagy párba mert darabra elég drága:S aki tud küldhet linket is:9
helló leírná valaki mennyi olaj kell az első telókba mert ép szimering csere előtt álok:)
A gyűrűk éppek. A gyertya is az. NGK BR9ES van benne.
Nem nagy durranás volt csak egy kis pukkanás. Én az olajra tippelek, szerintem nem kaphatott valamiért keverék olajat.
Helló! Én azért lehúznám a hengert mert szerintem eltört a gyűrű. Én erre tippelek. Vagy ha durrant akkor szar a gyertya. Próbáld ki egy másikkal.
Sziasztok.

Tegnap este történt: Jöttem haza 80al kb. egy busz után, szélárnyékban, kb. közép gázzal. Majd lakott területhez érve visszább engedtem 60ig, de éreztem hogy megy kifele a mociból az erő. Majd egyszer csak húznám a gázt, egy kisebb pukk és leállt a moci. Behúztam a kuplungot, majd gurultam vele kb. 50m-t, kuplung kienged, be is indult de teljesen erőtlen és harákolós hangja volt. Aztán nem kísérleteztem, hazatoltam. A henger és a hűtő egyformán forró volt. Ma reggel gyertyát kivettem, szép barna, de száraz, kicseréltem a vizet. Beindítottam, szépen jár, megy is, de nem olyan mint volt. Nincs meg az a hirtelen rántás magas fordulaton.

Szerintetek mi történhetett?
estefele rakok fel képet....de nekem ugy lenne jó ha lenne dugó is!
Hali engem érdekelne a csere van egy gyári hengerem fojtatlan segédkipufogós henger hengerfej dugó.
Bocs h most írok csak:Vigyázz,az alátétet ne tedd az indító fogaskerék és a seeger közzé.Én így raktam össze,3 indítás után ujra széttört a seeger.Az alátét a műanyag rugótámasz és a seeger közzé kell tenni.A fogaskerék a műanyag gyűrűnek támaszkodik indításkor.Ha közéteszed az alátétet a seegeren lesz az erő,amit nem bír és törik.Jó helyen volt az az alátét.Onnan vettem észre h széttört,hogy lennt maradt a berugóm.Szerencsém volt,nem darálta be.
azért egy használt fogaskereket ne hasonlítsunk már össze egy újjal!
Szia!
Képet tudsz feltenni 70 es Airsal-ról?
Nekem van egy 50 es Airsal henger-hengerfej. Egy dugó kell bele mert az előző gazdájánál bekapott valamit, és egy csöppöt meghúzta a hengert is, de megnézettem, bőven használható, a nikazil nem kopott sehol.
Üdv!

2003as 50es enduro Sendám van jelenleg, és 125 4t-ben gondolkozok.
a Yamaha xt125x és a Senda 4t között.
a yamaháról azt hallottam h több problémája is van, pl a vázzal h gyengék a merevítések, gyenge a motorja(bár sokakl többet nem lehet elvárni ebben a kategóriában), meg hogy beázik a műszerfal, minden tulaj szinte msára panaszkodott
a Sendáról viszont semmit nem hallottam, még képgalériát sem találtam itt, hogy kérdezni tudjak, sem a boncteremben nem találtam értékelést rólla.
Ezért kérem annak a segítségét akinek van 125ös Sendája vagy aki tud rólla valamit. kérlek titeket írjatok :D
pl ha egy vizes senda henger helyett tennétek egy levegős fenix hengert, menne szépen... a vízpumpát kell megoldani,h ne müködjön ennyi:)