Bocsi a kései válaszért,de csak ma tudtam beszélni a motorszerelőmmel és ő azt tanácsolta,h nem éri meg kísérletezni tovább ,mert a mostani áttétellel amit használok a legoptimálisabb.
Azért jó piacot ,mert tényleg jó cuccokat jó áron árulsz!
köszi még pont jókor szóltál! de most lecsúszott az indító fogaskerék a tengelyről. Visszaraktam de ahogy látom, a tengely elején lévő kalapács nem ér hozzá alap helyzetben a bennt lévő kis réz pöcökhöz (csak így tudtam).az nem probléma? vagy akkor nem a hosszanti résbe kell a rugót akasztani.
Érdekelne, hogy próbáltatok-e már ricinus olajat használni a gépbe.
Nekem most Putoline TT sport olaj van a tartájban, és tiszta ricinus van a benzinhez előkeverve. Egy tankhoz fél deciliter.
Iszonyatosan jó illata lett a vasnak, és nem utolsó sorban a kenése is nagyon jó a ricinusnak.
Paioli SM be szerintem olyan 2,5 - 3 Deci körül megy. Talán hétfőre megjön a Szimering akkor a bal szárból talán kitudom következtetni mert az csak 1 hete szimeringes.
jah meg az is megtudja valaki mondani az első telóhoz kerestem neten szimeringet találtam is 5600-ért csak annak darabja annyi vagy párba mert darabra elég drága:S aki tud küldhet linket is:9
A gyűrűk éppek. A gyertya is az. NGK BR9ES van benne.
Nem nagy durranás volt csak egy kis pukkanás. Én az olajra tippelek, szerintem nem kaphatott valamiért keverék olajat.
Tegnap este történt: Jöttem haza 80al kb. egy busz után, szélárnyékban, kb. közép gázzal. Majd lakott területhez érve visszább engedtem 60ig, de éreztem hogy megy kifele a mociból az erő. Majd egyszer csak húznám a gázt, egy kisebb pukk és leállt a moci. Behúztam a kuplungot, majd gurultam vele kb. 50m-t, kuplung kienged, be is indult de teljesen erőtlen és harákolós hangja volt. Aztán nem kísérleteztem, hazatoltam. A henger és a hűtő egyformán forró volt. Ma reggel gyertyát kivettem, szép barna, de száraz, kicseréltem a vizet. Beindítottam, szépen jár, megy is, de nem olyan mint volt. Nincs meg az a hirtelen rántás magas fordulaton.
Bocs h most írok csak:Vigyázz,az alátétet ne tedd az indító fogaskerék és a seeger közzé.Én így raktam össze,3 indítás után ujra széttört a seeger.Az alátét a műanyag rugótámasz és a seeger közzé kell tenni.A fogaskerék a műanyag gyűrűnek támaszkodik indításkor.Ha közéteszed az alátétet a seegeren lesz az erő,amit nem bír és törik.Jó helyen volt az az alátét.Onnan vettem észre h széttört,hogy lennt maradt a berugóm.Szerencsém volt,nem darálta be.
Szia!
Képet tudsz feltenni 70 es Airsal-ról?
Nekem van egy 50 es Airsal henger-hengerfej. Egy dugó kell bele mert az előző gazdájánál bekapott valamit, és egy csöppöt meghúzta a hengert is, de megnézettem, bőven használható, a nikazil nem kopott sehol.
2003as 50es enduro Sendám van jelenleg, és 125 4t-ben gondolkozok.
a Yamaha xt125x és a Senda 4t között.
a yamaháról azt hallottam h több problémája is van, pl a vázzal h gyengék a merevítések, gyenge a motorja(bár sokakl többet nem lehet elvárni ebben a kategóriában), meg hogy beázik a műszerfal, minden tulaj szinte msára panaszkodott
a Sendáról viszont semmit nem hallottam, még képgalériát sem találtam itt, hogy kérdezni tudjak, sem a boncteremben nem találtam értékelést rólla.
Ezért kérem annak a segítségét akinek van 125ös Sendája vagy aki tud rólla valamit. kérlek titeket írjatok :D
Bocsi a kései válaszért,de csak ma tudtam beszélni a motorszerelőmmel és ő azt tanácsolta,h nem éri meg kísérletezni tovább ,mert a mostani áttétellel amit használok a legoptimálisabb.
Azért jó piacot ,mert tényleg jó cuccokat jó áron árulsz!
derbi senda 2004-eshez kellene kilóméter óra spirál akinek van legyenszíves irjon.
Érdekelne, hogy próbáltatok-e már ricinus olajat használni a gépbe.
Nekem most Putoline TT sport olaj van a tartájban, és tiszta ricinus van a benzinhez előkeverve. Egy tankhoz fél deciliter.
Iszonyatosan jó illata lett a vasnak, és nem utolsó sorban a kenése is nagyon jó a ricinusnak.
Tapasztalatokat szívesen várom.
Nem nagy durranás volt csak egy kis pukkanás. Én az olajra tippelek, szerintem nem kaphatott valamiért keverék olajat.
Tegnap este történt: Jöttem haza 80al kb. egy busz után, szélárnyékban, kb. közép gázzal. Majd lakott területhez érve visszább engedtem 60ig, de éreztem hogy megy kifele a mociból az erő. Majd egyszer csak húznám a gázt, egy kisebb pukk és leállt a moci. Behúztam a kuplungot, majd gurultam vele kb. 50m-t, kuplung kienged, be is indult de teljesen erőtlen és harákolós hangja volt. Aztán nem kísérleteztem, hazatoltam. A henger és a hűtő egyformán forró volt. Ma reggel gyertyát kivettem, szép barna, de száraz, kicseréltem a vizet. Beindítottam, szépen jár, megy is, de nem olyan mint volt. Nincs meg az a hirtelen rántás magas fordulaton.
Szerintetek mi történhetett?
Képet tudsz feltenni 70 es Airsal-ról?
Nekem van egy 50 es Airsal henger-hengerfej. Egy dugó kell bele mert az előző gazdájánál bekapott valamit, és egy csöppöt meghúzta a hengert is, de megnézettem, bőven használható, a nikazil nem kopott sehol.
2003as 50es enduro Sendám van jelenleg, és 125 4t-ben gondolkozok.
a Yamaha xt125x és a Senda 4t között.
a yamaháról azt hallottam h több problémája is van, pl a vázzal h gyengék a merevítések, gyenge a motorja(bár sokakl többet nem lehet elvárni ebben a kategóriában), meg hogy beázik a műszerfal, minden tulaj szinte msára panaszkodott
a Sendáról viszont semmit nem hallottam, még képgalériát sem találtam itt, hogy kérdezni tudjak, sem a boncteremben nem találtam értékelést rólla.
Ezért kérem annak a segítségét akinek van 125ös Sendája vagy aki tud rólla valamit. kérlek titeket írjatok :D