Most kérdezek egy hatalmas hülyeséget:D
Azon vitatkoztunk egy barátommal, hogy ha egy vízhűtéses motornak a hengerét kicseréljük, egy léghűtésesre, mire lehet számítani?:D
Válaszokat várok, már kíváncsi vagyok, Ti mit mondtok:D Sztem nem okés:D
Köszi a segítséged! És, ha veszek egy sendához való szívócsonkot és nincs rajta az a csőnyílás (már pedig semelyiken nincsen) akkor nekem kell kilyukasztani és beletenni a csövet? Szerintem akkor falsot fog szívni. Vagy van vmi megoldás? Ez vaószínüleg jó lenne, de ezen sincs ilyen nyílás.
Helló a hátsó fogaskerék az kb 500km-t ment azon minimális kopás van az elsők is kb 1500km-t mentek ugyhogy azokon is minimális a kopás az egyik 13-as a másik 14-es egyben a 3db 3000ft
Sziasztok eladó Derbi Senda alkatrész 2db első lánckerék keveset használtak, 2db első féktárcsa, 1db hátsó 48-as lánckerék majdnem új és egy első kerék kompletten 21-es
Én a polini hengerhez a gumigyűrűt egy csapágyboltba vettem,beviszed a hengerfejet és lemérik,lényeg ,hogy hőálló legyen a tömítés,enyémbe 300ft volt .
Hali valaki nem tudna segíteni top hengerem van gumigyűrűs a hengerfejtömítés rendeltem netről hozzá amire azt mondták dr hengerként hirdetik de top hengerhez való hát nem jött össze a gumigyűrű kicsit nagyobb a belevalónál és a hengerrészénél is ilyen fémtömítés van mivel nem ez való bele nemis tömít le honnan tudnák hozzá tömítést venni?
Nézd meg a csavart , lehet meglazult ( bár ezt kétlem ) , amúgy gyárilag sincs alatta tömítés, viszont mikor most olajat cseréltem egy kis hőálló tömítőpasztát kapott , jobb félni mint meg ijedni alapon. A sört még megbeszéljük, az azt követőt meg majd én állom ;)
Amúgy előttem a kolléga jól leírta , hogy felesleges leengedni végül is az olajat , elfekteted aztán szia.
hy
az a két cső azért van oda vezetve mert a karbidon nincs vákum és olaj csatlakozás, ezért direkt vannak ilyen szívócsonkok.
ja és az új és a régi blokknak is ugyan az a szívórendszere szóval mindegy milyen csak sendára való legyen.
hát ilyet még én se láttam...hogy minek van benne az a cső azt nem tudom, de hogy onnan fut ki mintahova az olajtartály van bekötve...lehet hogy így juttat be olajat a blokkba....
még az én 2 évvel idősebb Fenix-emnél sincs ilyesmi.....habár az Enyémen egy Dellorto 14-es van...
a képen nem nagyon jól kivehető de ott a szívócsonkba befutó cső körül valami ragasztómaradványok vannak, vagy csak kosz?
tudod mit :D adok egy Fenix-et a motorodért :D ez nem csöpög, csak ha sokat áll akkor néha még a kipufogóban lévő lötty is begyullad XD nincs benne semmi tompítás a kipufogóban csak egy hosszú kibelezett cső :D hála az előző tulajoknak XD
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy 2000-es régebbi fajta Sendám van. Arreche 217-es karbi van rajta. Már régóte bújom a netet de nem találtam eddig normális szívócsonkot, mert vagy újra vannak vagy nem tudom, hogy stimmel-e. A képen lehet látni, hogya szívócsonk gumija már eléggé odáig van. A tetején egy cső megy bele. Az lenne a kérdésem, hogy az milyen cső? A szívócsonkoknál amiket eddig néztem még semelyiken nem volt ilyen cső nyílás. Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de ezt lehet, hogy az előző tulaj tette bele? Talán ez jó lenne rá : http://motoroswebaruhaz.hu/spd... Ha valaki tud segíteni vagy tudja pontoson, hogy milyen sz.csonk kell rá az légyszi írjon! Előre is köszönöm!
Köszönööm a választ..
de srácok én már telejsen megvagyok zavarodva hogy mi lehet ma alá nézek és a képen jelölt csavar olajos volt .. elképzelhető hogy csak a csavar enged? vagy én már nem tudom mit gondoljak ..xd
Azért köszi a választ..:D
de viszont tegnap még nem volt olajos és ugyan igy egyenesben állt..
szóval én már nem tudom mivan ..xD:S
ha a műanyag deknit szeded le akkor nem kell leengedni az olajat!
sőt én ha a berugó felöli fém deknit szedem le sem engem le az olajat! egyszerűen elfektetem oldalra a motort és igy csak néhány csepp olaj vész kárba! itt könnyedén újra tudod kenni hőálló sziloplasztal a blokkfeleket mehet vissza és kész. továbbá szerintem nézd meg a váltótengelynél a szimeringet, ahonnan a váltókar jön ki.
De mindezt megelőzve, azért szagold meg miylen szaga van az olajnak.. hátha nincs akkora probléma. ha hajtóműolaj szaga van akkor próbáld megnézni honnan jön,törölj le mindent.ha megvan,nekiállhatsz a dolgoknak:) szerintem egyedül meg tudjátok oldani.
Amúgy a műanyag deknit a váltónál szedjem le vagy a képen látható közép táj felé a nagyobb és ahol az olaj van kisseb csavar közötti tömités lesz a ludas (remélhetőleg..):)
Köszi erre is :D
a.gabszi vendég vagy 1 sörre :D
Azon vitatkoztunk egy barátommal, hogy ha egy vízhűtéses motornak a hengerét kicseréljük, egy léghűtésesre, mire lehet számítani?:D
Válaszokat várok, már kíváncsi vagyok, Ti mit mondtok:D Sztem nem okés:D
lassan kész a gépem itt egy kis hanganyag rolla
http://youtu.be/q5Xru-W5n6s
2k-ba érdekel a dolog és fizetem a postát ,de még holnap leellenőrzöm a gépet,h tuti jó rá.
érdekelne a fogaskerék szett.
mennyire kopottak és ,h mit kérnél értük?
Amúgy előttem a kolléga jól leírta , hogy felesleges leengedni végül is az olajat , elfekteted aztán szia.
az a két cső azért van oda vezetve mert a karbidon nincs vákum és olaj csatlakozás, ezért direkt vannak ilyen szívócsonkok.
ja és az új és a régi blokknak is ugyan az a szívórendszere szóval mindegy milyen csak sendára való legyen.
még az én 2 évvel idősebb Fenix-emnél sincs ilyesmi.....habár az Enyémen egy Dellorto 14-es van...
a képen nem nagyon jól kivehető de ott a szívócsonkba befutó cső körül valami ragasztómaradványok vannak, vagy csak kosz?
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy 2000-es régebbi fajta Sendám van. Arreche 217-es karbi van rajta. Már régóte bújom a netet de nem találtam eddig normális szívócsonkot, mert vagy újra vannak vagy nem tudom, hogy stimmel-e. A képen lehet látni, hogya szívócsonk gumija már eléggé odáig van. A tetején egy cső megy bele. Az lenne a kérdésem, hogy az milyen cső? A szívócsonkoknál amiket eddig néztem még semelyiken nem volt ilyen cső nyílás. Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de ezt lehet, hogy az előző tulaj tette bele? Talán ez jó lenne rá : http://motoroswebaruhaz.hu/spd... Ha valaki tud segíteni vagy tudja pontoson, hogy milyen sz.csonk kell rá az légyszi írjon! Előre is köszönöm!
de srácok én már telejsen megvagyok zavarodva hogy mi lehet ma alá nézek és a képen jelölt csavar olajos volt .. elképzelhető hogy csak a csavar enged? vagy én már nem tudom mit gondoljak ..xd
Azért köszi a választ..:D
de viszont tegnap még nem volt olajos és ugyan igy egyenesben állt..
szóval én már nem tudom mivan ..xD:S
sőt én ha a berugó felöli fém deknit szedem le sem engem le az olajat! egyszerűen elfektetem oldalra a motort és igy csak néhány csepp olaj vész kárba! itt könnyedén újra tudod kenni hőálló sziloplasztal a blokkfeleket mehet vissza és kész. továbbá szerintem nézd meg a váltótengelynél a szimeringet, ahonnan a váltókar jön ki.
De mindezt megelőzve, azért szagold meg miylen szaga van az olajnak.. hátha nincs akkora probléma. ha hajtóműolaj szaga van akkor próbáld megnézni honnan jön,törölj le mindent.ha megvan,nekiállhatsz a dolgoknak:) szerintem egyedül meg tudjátok oldani.
Mi a vélaményetek a B-star motoros textíl nadrágokról?
Köszi erre is :D
a.gabszi vendég vagy 1 sörre :D