Szerintem te összekevered mással vagy én mondtam másik motortípust, én derbi senda alatt értem. Amit én mondok a derbin biztos, hogy az, mert szereltem már az elektronikáját és azokat a vezetékeket, amik oda mennek, bele ki kellet cserélnem és az indexé biztos
Indexrelééééééé?
Az indexrelé a telószár befogó alatt van középen!
Az a fekete doboz nem indexrelé, hanem karburátor előmelegítő.
Teljesen felesleges, hacsak nem automata szívatós a gép,
vagy nincs rákötve a hűtővíz a karbira.
Lényege hogy 5C alatt előmelegíti a karbit, hogy ne csapódjon le a pára benne.
A hozzáértőktől kérdezném, hogy a 10W lengéscsillapító olaj és egy mezei 10W40 motorolaj között van-e számottevő különbség. Ergó lehet-e használni motorolajat az első telóba.
Hali nekem egy 99 évjáratú derbim van. Most nyáron lesz a 3. szezon, hogy meg van és teljesen meg vagyok vele elégedve. Terepen és közúton egyaránt használom. Hibák persze mindenhol vannak, nekem a kuplung lamella van elkopva, cserélni kéne. Terepen nem nagyon kímélem és a hátsó izzó rendszeresen kiég. Megragadt egyszer a dugattyúm, mert nem raktam bele fagyállót és jégdugó keletkezett a rendszerben hazafele felforralta a vizet és meg is ragadt. Ilyen hogy típushibát nem is tudok mondani. Sokat kibírt már nálam és bizonyítót. Nem bántam meg hogy megvettem és meg vagyok elégedve vele. (csak megjegyezném, hogy valami csoda folytán 2x mentem vele 100-at kicsit lejtősebb úton 14-53-as áttétellel)
az 1ik jóbarátomnak van 1 2005ös 2007be vette és eddig még csak kerékcsapágyat kellett cserélnie.ezért kérdeztelek titeket h hátha tudtok még vmit:)köszi szépen:)
Heló Mindenki!
Szeretnék venni egy Sendát és azt szeretném kérdezni hogy vannak e esetleges típushibák,vagy valami amire oda kell figyelni?2002-2006-os modellek.
sziasztok!tudna nekem segíteni valaki,hogy a bal hátsó oldalon az akkumulátor mellett az a kis fekete doboz az mi célt szolgál?mert néztem de az is csoda ha működik,szét van korrodálódva! előre is köszi
Igen ..
hát nem gyári..
a gyári légszűrőt eltávolitották szóval valószinű sport légszürő van rajt.
a hátsó idom sem gyári .
és a az első sárvédő sincs rajta ..
nekem igy elsőre ennyi jött le róla
remélem segithettem
Belgiumban tanulok most fél évig, és kinéztem magamnak egy Derbit erre az időre. Soha nem volt még ilyen motorom ezért egy kis tanácsot kérnék.
A motor: http://cgi.benl.ebay.be/Derbi-...
Szóval, ha valaki megmondaná mennyiben tér el ez a gyári állapottól, külsőleg, motorikusan így első ránézésre azt megköszönném. Minden apró részlet érdekel. Ezeken pl. hol van a légszűrőház, ezen vajon normál légszűrő van, vagy sportlégszűrő?
Egy ilyet mennyiért lehet eladni m.o.-n ha esetleg hazaszállítatom később?
Ez van. Nekem egy Leonelli gyújtásom bánta, hogy egy "hozzáértő" nyúlt a géphez...
Annyit kérdezhetnék, hogy írtad, hogy felújítottad a gépet, a főtengőhöz sima 20x35x7 szimeringet raktál, vagy duot (ahol mindkét oldalon van rugó).Mert nekem olyan van most egy bent, de sehol nem kapok pótba...
Persze, amint írtam ok mind a kettő, azért van ez a fórum, hogy megbeszéljük ezeket a dolgokat, megosszuk a tapasztalatokat.
Sajnos nálunk szinte mindehol csak árulják a mocikat, az, hogy szervizeljék, kivegyék a fojtást stb., az már nem megy...
A tiedből is kikapott volna egy hozzáértő minden szart egyszerre, aztán nem kellett volna fúrni, faragni...
a régebbi és az újabb derbi blokkok gyújtása megegyezik? (alaplap, cdi)?
köszi előre is a segítséget
A te sendádba nem jó! Nem Extreme-be való hanem DRD PRO SM 50-be! am ZZ4-et Zolit kérdezd már nála vannak a cuccok.
Az indexrelé a telószár befogó alatt van középen!
Az a fekete doboz nem indexrelé, hanem karburátor előmelegítő.
Teljesen felesleges, hacsak nem automata szívatós a gép,
vagy nincs rákötve a hűtővíz a karbira.
Lényege hogy 5C alatt előmelegíti a karbit, hogy ne csapódjon le a pára benne.
A hozzáértőktől kérdezném, hogy a 10W lengéscsillapító olaj és egy mezei 10W40 motorolaj között van-e számottevő különbség. Ergó lehet-e használni motorolajat az első telóba.
Szeretnék venni egy Sendát és azt szeretném kérdezni hogy vannak e esetleges típushibák,vagy valami amire oda kell figyelni?2002-2006-os modellek.
hát nem gyári..
a gyári légszűrőt eltávolitották szóval valószinű sport légszürő van rajt.
a hátsó idom sem gyári .
és a az első sárvédő sincs rajta ..
nekem igy elsőre ennyi jött le róla
remélem segithettem
Belgiumban tanulok most fél évig, és kinéztem magamnak egy Derbit erre az időre. Soha nem volt még ilyen motorom ezért egy kis tanácsot kérnék.
A motor: http://cgi.benl.ebay.be/Derbi-...
Szóval, ha valaki megmondaná mennyiben tér el ez a gyári állapottól, külsőleg, motorikusan így első ránézésre azt megköszönném. Minden apró részlet érdekel. Ezeken pl. hol van a légszűrőház, ezen vajon normál légszűrő van, vagy sportlégszűrő?
Egy ilyet mennyiért lehet eladni m.o.-n ha esetleg hazaszállítatom később?
Köszi annak aki segít.
Üdv.: adykag
Annyit kérdezhetnék, hogy írtad, hogy felújítottad a gépet, a főtengőhöz sima 20x35x7 szimeringet raktál, vagy duot (ahol mindkét oldalon van rugó).Mert nekem olyan van most egy bent, de sehol nem kapok pótba...
Sajnos nálunk szinte mindehol csak árulják a mocikat, az, hogy szervizeljék, kivegyék a fojtást stb., az már nem megy...
A tiedből is kikapott volna egy hozzáértő minden szart egyszerre, aztán nem kellett volna fúrni, faragni...