köszi a választ de elfelejtettem irni hogy csak amikor lehuzom s visszadugom a csatit csak akkor müködik amikor beinditom áll egyhelybe s nem reagál gázadásra
cdi nél nézd meg a pipa csatlakozását , szedd ki blankold le, vissza, pipánál is ugyanezt , meg hajszárítozd ki a gyujtást , ha így se jó akkor amit az elöbb leírtam :/
nekem a csatlakozónál volt kontakt hibám...miután visszadugtam a csatlakozót berúgtam a mocit és a rázkódástól pont annyira kijött hogy újra lement 0-ra....
nekem is volt hasonló problémám, habár nekem teljesen más motorom van, de sztem alapjában véve ugyan azon az elven működik mind, nézd meg nem e a csatlakozó rossz, szal nincsen e rövidzárlat meg hasonló, nem jutott-e be víz a szerkezetbe és nem okozott-e valami meghibásodást....
heló télen beszakadt alattam a jég és beázotta motor de útán jó volt 1 hónapig most meg kihagy a gyújtás nehezen indul karbúlatort kitakarítottam gyertyát cseréltem és még mindig rossz és még ezután mit icsnáljak ?
Heló,gondolom a hirdetést már nézted,nemtudok róla hogy volt -e már forgalomba helyezve,50esként használom és nincs is más papírja,fékek tökéletesek a tárcsák és a betétek is ,minden mérőműszer működik.Az amit látsz kábelek azok az indexek vezetékei csak újra lett kábelezve mert előző gazdi azzal nem foglalkozott és kicsit hosszabbra lett hagyva a vezeték,de persze ellehet rejteni csak engem nem zavar.A power nincs bekötve így került már hozzám.
Hellotok! Tudna valaki belsőrotoros gyújtást világítással, derbi drd-mre? Vagy csak gyújtás dobozt. Vagy valami ötlet hol lehet beszerezni?! Előre is kösz!
sziasztok lenne egy problémám nem müködik a fordulatszámméröm ha lehuzom a csatiját s visszadugom sima gyujtáson felmegy 10-12 ezerig s vissza 0 ra vagy ahol megáll cserélnem kell vagy valami más probléma van {derbi senda x-treme }köszi a segitséget
úristen arra a csatlakozós cuccra a manual azt írja hogy valami " 25.Carburator heater kit." na most erre a kis fűtő cuccra mire van szükség ? mi célt szolgál ?
..... ha jól tudom az a ledugózás az fojtásként van benne, mármint olyan ami a rendeltetésszerű működéséhez kell... mármint ha kivennéd úgy már sok lenne neki, ezért gyárilag így lett megoldva hogy ne kelljen komplett új öntvényt csinálni. (ha minden igaz, javítsatok ki ha tévedek) Simsonnál biztos így volt :) amúgy nekem meséljétek el, az a kábeles dolog mi rajt ? aminek a végén egy csatlakozó van és a karbiból jön ki ?:O
engem érdekelne 1 az 1-ben a blokk!
mi jár hozzá?
évjárat pontosan milyen és hány km-t futott, valamint ha valami kilett benne cserélve akkor mi és mire?
nem utolsó sorban pedig mi lenne az a jó ár?
A '99-es Derbi Senda R -ben milyen tipusú blokk van?
és h 1 2004-2005-ös Derbi blokk belemegy-e?
v 1 minarelli AM6-os blokk?
és h kinek lenne 20004-2005ös Derbi blokkja eladó jó áron?
Köszönöm , de ez elég kevés info amit ott megad róla. Részletesebben kellene mert nemtudok futkozni roncsokért. Persze , kívülről nem tűnik annak csak... tudod nem minden a külső.
Felrakom a képet a karbiról.
Az alsó öt furat közül az egyik be van dugózva a másik nem. Erre szeretnék választ kapni, hogy jó e az úgy.
De még egy kérdés, hogy a karbi és a gázbovden találkozásánál lehet valami gebasz, mert szerintem az miatt marad fent a fordulat egy kicsit menet utánni megállásnál. Vagy gázadás után álló helyzetben is. Elég érzékeny mikor megmozgatom egy kicsit azt a gumisapkát ami valósznű a viz ellen van rajta.
nem azt kérdeztem h kineke KEllene hanem h kinek Lenne.
mi jár hozzá?
évjárat pontosan milyen és hány km-t futott, valamint ha valami kilett benne cserélve akkor mi és mire?
nem utolsó sorban pedig mi lenne az a jó ár?
és h 1 2004-2005-ös Derbi blokk belemegy-e?
v 1 minarelli AM6-os blokk?
és h kinek lenne 20004-2005ös Derbi blokkja eladó jó áron?
Felrakom a képet a karbiról.
Az alsó öt furat közül az egyik be van dugózva a másik nem. Erre szeretnék választ kapni, hogy jó e az úgy.
De még egy kérdés, hogy a karbi és a gázbovden találkozásánál lehet valami gebasz, mert szerintem az miatt marad fent a fordulat egy kicsit menet utánni megállásnál. Vagy gázadás után álló helyzetben is. Elég érzékeny mikor megmozgatom egy kicsit azt a gumisapkát ami valósznű a viz ellen van rajta.