Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam van már de én is eladom Ha kell mert mégse került fel a motorra
Ma meleg lesz a motor majd megnézem...
hali!gilera 50-es enduro motor hibátlan állapotú, ára 160000ft,üzemképtelen ,hiányos,törött 50-es motort BESZÁMÍTOK!06304906559
már nincs :S
ha kell valakinek senda alkatrész:
2005 elöttihez:
-70ccm vas hengerszett (hengerfej, tömítések stb) 43000
-50ccm vas hengerszett hengerfej nélkül. tömítésekkel 21000
-TnT Racing főtengely (tűgörgővel) 23000

2005 utánihoz:
-70ccm vas hengerszett (hengerfej, tömítések stb) 43000
-50ccm alu hengerszett (hengerfej, tömítések stb) 30000
-50ccm alu hengerszett hengerfej és tömítések nélkül 23000
-TnT Racing főtengely (tűgörgővel) 27000


új TnT idomszett 42000ft
használt zárszett 10000Ft
használt fordszámmérős műszerfal 25000Ft
használt régebbi műszerfal 17000Ft

florymor(kukac)citromail.hu
Szia.
meg van még a derbi fejidom?
Szia!

Sajnos már nem emlékszem, de a karbigumi az valami 600ft volt. A hengerrel mit akarsz csinálni? Ha nem kel akkor nekem kellene.
Köszi. Egy 70est kellene nézzek rá akkor...
Képed van róla ?
ÉRtem. Szerencsére csak dugót kellett cserélni akkor.
Sztem gyári hibás volt, a könyv szerinti előírt NGK gyertya.

Szóval egyszer csak rotty. Henger le, a dugó tetejébe beégve a porcelán. Henger ok, azóta is, új dugó ás GO.
Hogy érted hogy beledurrant ? Rossz hőérték ?
Nem nyúllott meg a bovden ? Próbáld meg egy másikkal vagy egy újjal. Meleg motornál nézted hogy sebességben kuplungal lehet -e tolni a motort ? Mert hideg motornál hideg az olaj, sűrű, összevannak tapadva a lamellák stb.... Aztán lehet hogy a kiemelőrudak elkoptak.
Hali!
Nem akkor nézett ki így a hengerem meg a dugattyúm, amikor a gyertya beledurrant a hengerbe. A dugattyú csere, a hengerfej annyira nem gáz, de ahogy elnézem a henger kuka. Nekem még az incidensem után sem volt ilyen a hengerfalam, mivel szerencsére a porcelán beleégett a dugó tetejébe. Szóval vegyél egy jó álapotú használtat, mert a hüvelyezés még drágább. Dugóból meg Prox, nem valami gagyi szar.
Hali!
bocsi leszeretném mondani a foglalásom a karbiról! ugy néz ki nem ugy jönnek össze a dolgok ahogy terveztem!
de azért kösz iszépen papi!
Köszi a segítséget:) én is erre gondoltam csak nem akartam hülyeséget csinálni....
Köszi. Megkérdezem őket, úgy is kell karbi-szívócsonk gumi is. Nem tudod mennyibe került a láncvezető gumi?
miskolci derbi bolt. ott biztos, mert nekem is onnan hozták
Hát akkor ott alul álitsd be.
tekertrd vissza a kupplungkarnál és aztán engedd ki alúl a csavart és kézzel húzd hátra a kart és húzd meg a csavart
Kérdés:

Ami a lengővillán van 3 csavarral felfogatva a tengelynél láncvezető gumi, azt honnan lehet venni?
Erős volt, meg 90 volt a végsebessége, 15/53-al. Nem volt vele gondom, csak jött a tél, júniusban vettem, most hogy le kellett tennem, szétszedtem megnézni hogy mizu vele.

Annyi volt ősszel, hogy alapjáratot nehezen tudtam állítani, mert vagy nehezen esett vissza fordulatról, de akkor egész pötyögős lett fél perc mulva, vagy egyből visszaesett a fordulat, de akkor volt 500rpm az alapjárat. Sehogy sem tudtam belőni pöpecre. Lehet a henger miatt?
bocsi azt elfelejtettem írni hogy az full ki van tekerve:(
Sajna ahogy elnézem a nikaszil is megsérült a hengerben. Vagy újat veszel bele, vagy perselyezteted, és új dugó bele. A hengerfej, hogy olyan lukacsos attol nincs különösebben nagy baja. esztétikailag csúnya, de attól megy a motor.
Szia!

A kormányon a fékkarnál már nem tudsz állítani? Nem nagy a holt játék?
Tegnap elkezdtem cserélgetni a kábeleket, és sikerült úgy bekötnöm hogy most 1 féle képpen világít:D de asszem reflektor... de be tudom úgy is kötni hogy a kapcsoló tompított állásban van és úgy világit meg úgy is h a kapcsoló fényszóró állásban van és úgy világít....