igen használtan vettem.11es első lánckerékkel ment 75öt és nagyon erős volt akkor még azt hittem van benn folytás,elvittem a kiput egy szerelőhöz hogy vegye ki a folytást de csak fúrt a dobba 3 lyukat onnantól rosszabb is lett csak 70et ment és nem pörgött annyit..aztán nyáron lett rá rakva egy 14es lánckerék azzal ment 83at 10000-en most télen szét lett szedve a motor felújítás gyanánt leszedtem a karbit a folytás még benne volt szétvágattam a rezót az egyik haverommal és az is tele volt minden szarral szoval a lényeg az hogy még így is ment 83at amikor volt benn folytás nem hinném hogy rosszabb mint a régi...a tuning meg szinte ugyan annyiba kerűl mint a régi blokknál, a minarelli blokkhoz képest tényleg drága minden
az enyém tuti hogy jó!Természetessen postai uton megoldható,akár 10. e után is csak jelezz hogy kell e pontos cimmel, névvel!De jó tanács jól légtelenitsed le ne hogy becsapódjál!üdv válaszod várom!
Ha tiedé mükszik akkor kell! De még ma megnézzük hogy mi van ténylegesen az enyémmel. Ha nem tudunk neki mit csinálni, akkor fel tudnád úgy majd adni postán, hogy kb 10.-re vagy utána jöjjön meg, mert akkor kapok csak fizut?
Nem add annyi nyomást hogy megmozduljanak a fékbetétek. Most vettem egy Rabasat, ami 3-4 évet állt, úgy ahogy nem szabad tárolni 1 motorot, azt most bütyköljük haverommal. Motorikusan fasza, festése váza kítünő, de többi része egy hoki.
Egyetértek veled,mert látszik,h sok munka lehetett vele meg pénz ami rá lett költve ,h olyan amilyen. Nekem is van egy szép tuning GPR 70 -em! Jó piacot a géphez
Minden bizonnyal mindkét blokk a kategória egyik , hacsak nem a legjobbja. Nekem a tapasztalatom az volt, hogy az újabb esetében (nem tudom, te használtan vetted-e gépet vagy újan), hogy amennyiben nem megfelelően szedik ki a fojtásokat, stb. nem mennek olyan jól, mint a régebbiek.Persze én is azon az állásponton vagyok, hogy még így is bőven jó egy 50-es géptől,amik ezek tudnak, de ha körülnézel, itt mindenki pengetni akar egy kicsit... és az újabbaknál pengethet is kemény kp-t, hogy menjen...gondolom te sem a semmiért cseréltél 70 ccm-es hengerre...
Hello!
a 4T már jók az etenolra, a régebbi karbis gépekbe, meg csak a főfuvókát kell kicserélni nagyobbra. A 2T-nél így ez van, csak az olaj nem mind1, mert az etenol xcsak az ásványi olajakat veszi fel, a szintetikus cuccokat nem hajlandó. Én a simsonomba használom már több mint 2 éve.
ez hülyeség mind a két blokk ugyan olyan jó..
a régi blokkos is 80-90közt megy az új blokkos is 50estől nem kell csodát várni.Meg amúgy is miért raktak volna olyan blokkot a régi jól bevált helyére ami gyengébb nála.
Köszönöm a tippet. Gyorsan meg is nézem a kínálatot , mert eddig inkább csak újabbakat néztem. De néha tényleg a régi a jobb, és ráadásul még olcsóbb is .
Régebbi típusú Derbit vegyél, az újak nagyon le vannak butítva.
Szóval 2005-2006 előttit. Amiben még nem az a blokk van ami az Apriliákban is. Ezek alapból tudnak annyit, mint az újabbak "piszkálgatás" után.
Természetesen ez csak az én véleményem.
Helló. lenne egy olyan kérdésem hogy lenne egy derbi vanos robogóm de lenne egy yamaha jog főtengelyem.az lenne a kérdésem hogy a jog-é jó -e a vanosba?légyszi segitsetek!
Nekem külön olajzás van a motoron. De Repsol scootert használok ami fulszintetikus.
Minden bizonnyal mindkét blokk a kategória egyik , hacsak nem a legjobbja. Nekem a tapasztalatom az volt, hogy az újabb esetében (nem tudom, te használtan vetted-e gépet vagy újan), hogy amennyiben nem megfelelően szedik ki a fojtásokat, stb. nem mennek olyan jól, mint a régebbiek.Persze én is azon az állásponton vagyok, hogy még így is bőven jó egy 50-es géptől,amik ezek tudnak, de ha körülnézel, itt mindenki pengetni akar egy kicsit... és az újabbaknál pengethet is kemény kp-t, hogy menjen...gondolom te sem a semmiért cseréltél 70 ccm-es hengerre...
Amennyiben van egyéb kérdésed, írj mailt, adatlapon van elérhetőség.
a 4T már jók az etenolra, a régebbi karbis gépekbe, meg csak a főfuvókát kell kicserélni nagyobbra. A 2T-nél így ez van, csak az olaj nem mind1, mert az etenol xcsak az ásványi olajakat veszi fel, a szintetikus cuccokat nem hajlandó. Én a simsonomba használom már több mint 2 éve.
Engem a hátsófék munka henger érdekellne!
a régi blokkos is 80-90közt megy az új blokkos is 50estől nem kell csodát várni.Meg amúgy is miért raktak volna olyan blokkot a régi jól bevált helyére ami gyengébb nála.
Régebbi típusú Derbit vegyél, az újak nagyon le vannak butítva.
Szóval 2005-2006 előttit. Amiben még nem az a blokk van ami az Apriliákban is. Ezek alapból tudnak annyit, mint az újabbak "piszkálgatás" után.
Természetesen ez csak az én véleményem.