Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha leengedem az olajat a sendából, a tartályból, és újra felöntöm, kell légteleniteni a rendszert?

Még mindig keresek kormánykapcsolót és ventillátort Sendához.
Csáó!
Nem vita kép mondtam ne fúja fel senkit a dolgot ha kérhetem.
Akkor dobjon föl maga mögé egy 50 kg-os cementeszsákot és úgy egyenlő esélyekkel indulunk
Az autó km/h -ról , hasonlítsd össze menet közben egy GPS-el . Meg fogsz lepődni.
Persze én sem vitatkozom - tök jó hogy annyit megy a haverod motorja.
Sziasztok
Az normális szerintetek,hogy a motorom 7l körül fogyaszt:80cm derbi senda,24-es karburátorral?!Az nem tudom mekkora fúvoka vann bent.annyira nem húzom neki(70-80).
pl: Aprilia (minarelli AM6) blokkalkatrészek
Dehát most így nem lehet megmondani. Nem tudom h mid van. Barkobázhatunk felőlem naphosszakat, de így nem fogunk előrébb jutni. Egyenlőre azt sem tudom h mi érdekel téged... Gyújtás, karbi vagy mi?
Én nem azt mondtam hogy menni fog csak hogy "elméletileg" annyit menne. Egy nagyobb karbival menne max 100-at meg jobban gyorsulna. Csodát én se várok.
Hát mi érdekell mire cserélnél?
Hogy érted? Mit mire?
csá egy az egybe csere nem érdekell ?
Kösz a segítséget.
Na na azért maradjunk a földön még 125 km/h gyári hengertől ezt te se gondolod komolyan
(nekem megy a 70-es TOP szettel 120 ennyi mennyi km/h és akkor már 12,5 ezres fordulaton jár amit legyen bármilyen szetted sem egészséges járatni)
még annyi hogy szerintetek megéri venni egy iridiumos gyertyát
akinek van róll tapasztalata irjon
hellósztok
szerintetek melyik lenne a jobb:
-ha megfuratnál a motorom eggyel nagyobb mértere vagy
-ha vennék egy gyári fojtatlan nicosilos hengert?
2001-es senda-ról van szó
Én meg annyit fűznék hozzá, hogy egy arrow rendszer 150 ezertől kezdődik, annyiból meg már motort veszek. Nekem 9300-as fordulatnál megy 93km/h. Ha kipörögne 12500-ig akkor elméletileg 125km/h-t menne. Egy nagyobb karbi csodát tenne, de azt majd a következő tulaja vesz rá.
Igen mondjuk az igaz h kb 50 kilóval megy de nem hiszem h az autó km/h ja annyit csalna
heló!nekem is van egy 2000-res Derbi Senda R-em és szeretnék hozzá komplett 70ccm-es hengert mindennel együtt.akinek van léccí vegyetek fel msn-re vagy írjatok kösz
msn:kissgaboca@vipmail.hu
e-mail:herrgabor@citromail.hu
chrisrossi46@msn.com
hay

látom nagyon benne vagy a dologban.
Ha tudnál hozatni be vmi komoly főtengőt az érdekelne,meg komplett idomszett DERBI GPR-hez aminek a fényezése jó ,és aránylag nem törött,akkor index 4db.

De ha tudnál adni egy msn-címet akkor hamarabb letudnánk beszélni a dolgokat.
Sziasztok
Van egy 2005-ös 50ccmes senda mocim és most arra lettem figyelmes hogy egyáltalán nem füstöl meleg motorral. Szerintetek ez normális? Szerintem szokott füstölni régebben kicsit de nem tudom eldönteni hogy most ez normális dolog e hogy nem fűstől.
Hát a gyújtás bolti ára 100.000Ft körül mozog.- A fele alatt megtudjuk oldani... Komoly főtengelyem nincs, de ha gondolod megtudom kérdezni, h hoznak-e be kintről... Ami van itthon: 24-es dell'orto karbi, nyitott szívócsonk(nem a fém), stb
Itt a gyújtás leírása:
"Polini top rotor ignition system with lighting coil. All the characteristics of a race ignition system, faster acceleration and quicker throttle response with the ability to use this system on road going machines
kétféle lehet, de csak a biztosító furatban térnek el egymástól.
www.robogotuning.hu
modjuk nem mindegy hány kilós a zsoké , meg mennyit csal a kilométeróra
Keresek Sendához kormánykapcsolót.

És egy kérdés: Ventillátor mindegyik sendán van gyárilag?(régebbi gömbölyű tipus)
Hali valaki megtudná mondani hogy milyen típusú első lánckerék kell a derbire(senda)
Sziasztok.!
Nem vita képp vagy nagyzolásból meg semmi hasonló..!
Csak annyit szeretnék hozzá füzni hogy :
- Haver rs-e full gyári 50 es arrow rendszerrel 110km/h