Az gáz, ha a dugó megáll, ne menj vele. Amúgy nem hiszem, hogy a dugó állna meg a hengerben, bár. Lehet a főtengely is, lehet h a tügörgővel van valami. Elviszed egy szakemberhez, aki majd diagnosztizálja neked a problémát. Látatlanba amúgy is nehéz megmondani.
Mész vele semmi gond kicsit hosszabban elpörgeted a dugó felmelekszik és megszorul megáll vársz vele és jó semmi gond a dugó jobban melekszik mint a henger mert vas hengerem van.ha hosszabb távon megyek semmi gond csak ha hoszan pörgetem.
hali azt szeretném kérdezni hogy valamelyikőtök nem-e tudja hogy miért rakad meg a hengerem többször is valamikor semmigond ha hosszabb távon elpörgetem akkor megragad utána jó de mitől ragad meg azt tudom hogy tulmelekszik a dugó de mitől?(vashenger)
Hali
Nemrég vettem egy Derbi Senda 50R-t, de az enyém csak 60-at megy. Azt szeretném tőletek kérdezni, h mekkora a gyári hátsó lánckerék méret? A gyári 50-es blokkhoz gyári 14-es karbihoz, mekkora az ajánlott fúvókaméret? Nekem nem pörög ki rendesen, olyan mintha túl sokat kapna.
az a baj hogy igazad van, ezért is nehéz jó használtmotort venni. Mondjuk én már abba belenyugodtam hogyha 2t-t veszek, blokkszéthúzással kell kezdeni általában, hogyha megbízhatóra akarom. Egyébként meg azért kérdeztem ezt a cdi dolgot, mert más motoron már láttam hasonlót, hogy 5-6ba bizonyos fordulat fölött nem ad szikrát. Csak itt is az a baj hogy nincs nálam a motor, távsegítséget kértek csak tőlem is...
Sziasztok!
Kérdésem lenne Derbi Senda 50 2003as SM DRD vel kapcsoolatban!
Talán ,h drd most nem is fontos ...szóval az a kérdésem ,h ezekbe a motorokba van balansz tengely?mert én csak a helyét találtam a blokban tengelyt meg meghalytást hozzá nem...
Ha valakinek van ilyen irányú tapasztalata kérem irjon vmi hasznosat.
Széles utat mindenkinek.
Én csak azt nem értem, hogy az aki nem ért a motorokhoz miért áll neki otthon barkácsolni, azt pedig végképp nem értem, hogy aki nem ért hozzá az miért ad másoknak tanácsot.
Ha a motorodon összerakás után csak 2sebesség van akkor az egy szegénységi bizonyítványt állít ki rólad, hogy milyen ügyes vagy. Egy motort szétszedni mindenki szét tud, de az összerakással már vannak problémák... Ha még nem láttál ilyet akkor vidd el egy szerelőnek aki össze tudja rakni ... Ha nem tudod, hogy hogy volt a kuplung összerakva akkor hozzá se nyúlj, arra is volt olyan válasz, hogy "szerintem vágj le a rugókból és jó lesz az.."
Az ilyen emberek szerintem ész osztásnál is így sportoltak, mint a motorjával, hogy nehogy egy kicsit sokba kerüljön.
Az tény, hogy nem olcsó egy rendes szerelő, de az sem kötelező hogy motorozzunk, ha valaki vesz egy motort, akkor az elvileg tisztában van vele, hogy bizonyos szervízintervallumok megtétele után a kopó alkatrészeket ki kell cserélni. Szóval ez nem úgy van, hogy megveszed a motort és soha többet nem kell rá költeni, ki lehet számolni, hogy mennyi járulékos költség jut egy kilométerre és akkor jön rá az ember, hogy milyen drága is a motorozás(akit érdekel volt iit SM-en egy teszt erről ... )
A másik fele a dolognak a karburátor, mindenki azt hiszi hogyha kicserél egy fúvókát a karburátorban attól 200al fog menni a motorja és felveheti a versenyt Valentino Rossival...
Azt kéne felfogni, hogy a kétütemű motor rossz karburátor beállítással nem üzemel jól... El kell vinni szakszervizbe és majd ott beállítják normálisan ...
Aztán ha nem a fúvóka a baja, akkor a CDI szar ... biztos letiltja ...
Arra nem gondoltok, hogy egy kétütemű motort úgy lehet leszabályozni, hogy egy bizonyos fordulatszámnál nem tud tovább pörögni a motor ? És ez a fordulatszám igaz 1-2-3-4. sebességi fokozatokban is ... ha ott kipörög akkor nincs gond a gyújtással ...
erre megint csak azt tudom mondani, hogy tessék csak elvinni a szerelőhöz és majd megcsinálják ...
Mindenkinek csak az a célja, hogy mennyen 100at a motor mert a haveré csak 95-t megy legyen mánn jobb mint az ővé ...
Ha lehet akkor ne egyen 1,5L-nél többet mert akkor nem tudom tankolni a zsebpénzemből...
Ha lehet akkor soha ne kelljen szerelni ... és soha ne keljen venni hozzá semmit ...
legyen fasza hangja a többi meg nem érdekel ...
tessék egyszer elővenni a szervizkönyvet és megnézni, hogy a gyár mit ir a szervizekre ... és elgondolkozni hogy abból ki mint és mikor csinált meg ...
De igazából nekem mindegy, hogy ki miért miért és hogyan teszi tönkre a motorját ...
Én megpróbáltam segíteni, ennél többet nem tudok tenni.
Azt már nem is merem megemlíteni, hogy némelyek még arra se képesek, hogy annyit írjanak hogy szevasz bazd+, kössz bazd+, stb, stb ...
Veszekedési hullámot és szar dobálást nem szeretnék kezdeményezni annyit fűznék még hozzá, hogy akinek nem inge ne vegye magára.
Nem komolyan gondoltam, hogy valami kimaradt. Amúgy szedtem szét nem is egyszer, a jelenlegi motorom épp darabokban van (Derbi Senda). De továbbra is állítom, hogy a léptetővilla a lúdas.
Heló
Szedtél már szét blokkot (derbit)?
Mert tuti mindent vissza raktam. (lehet valamit nem jol)
De sajna tuti szétkel szednem.
Ha majd szét húzom megint a blokkot, mielőtt összeraknám, csinálok képeket.
Tudsz tel számot adni, vagy msn címet?
Nagyon kellene a segítség.
De ha te nem tudsz, más is segíthetni.
Köszi.
Van egy MICHELIN 130/80-18 60%-os crossgumi is illetve egy első kerék 65-70%os gumival csak hiányzik belőle pár küllő!Van még egy központi rugó, és egy féknyereg!
Derbi Senda hátsó 45-ös lánckerék eladó!én 53asat használok, és amíg megjött az új addig raktam fel(2 nap)és kb.:20km-t mentem vele. Kérésre képet is küldök!
Megrendelheted
e-mailban, telefonon, vagy a Webáruházban
Az első és hátsó ugyan az
szállítás előre utalással 1200.-Ft
szállítás utánvéttel 1600.-Ft
futárral és postával is
nem küldök terméket levélként
Nekem is ugyanez a bajom. Szinte 100%, hogy főfúvóka. Nem kap elég anyagot a gép. Vagy még ha nem lett kiszedve a kipuból a fojtás akkor az. Én úgy tudom hogy az elektronikai fojtás az minden sebességnél leszabályoz egy bizonyos fordulatnál. Próbáljatok ki egy nagyobb főfúvókát.
Szia, igen, köszönöm.
A sámsonét cxsak azáért gondoltam, mert szettben valami 3000 huf, és a csapágycsésze is bene van ebben az árban.
alul olyan 4-5 milis golyók lehetnek, fent meg talán 3-as, a minap szétszedtem, de igazából a csésze van elég horror állapotban, azt meg beszerezni ugzancsak bajos lenne.
hej de fasza, ez első vagy hátsó?
nálad intézhetem a rendelést?
megoldható postával is? (csak mert egy ilyen kicsi alkatrészhez drága a futár). természetesen előre utalok.
köszi:gege
Itt találhatsz baráti áron lánckereket Senda-hoz.
Nemrég vettem egy Derbi Senda 50R-t, de az enyém csak 60-at megy. Azt szeretném tőletek kérdezni, h mekkora a gyári hátsó lánckerék méret? A gyári 50-es blokkhoz gyári 14-es karbihoz, mekkora az ajánlott fúvókaméret? Nekem nem pörög ki rendesen, olyan mintha túl sokat kapna.
Kérdésem lenne Derbi Senda 50 2003as SM DRD vel kapcsoolatban!
Talán ,h drd most nem is fontos ...szóval az a kérdésem ,h ezekbe a motorokba van balansz tengely?mert én csak a helyét találtam a blokban tengelyt meg meghalytást hozzá nem...
Ha valakinek van ilyen irányú tapasztalata kérem irjon vmi hasznosat.
Széles utat mindenkinek.
Én csak azt nem értem, hogy az aki nem ért a motorokhoz miért áll neki otthon barkácsolni, azt pedig végképp nem értem, hogy aki nem ért hozzá az miért ad másoknak tanácsot.
Ha a motorodon összerakás után csak 2sebesség van akkor az egy szegénységi bizonyítványt állít ki rólad, hogy milyen ügyes vagy. Egy motort szétszedni mindenki szét tud, de az összerakással már vannak problémák... Ha még nem láttál ilyet akkor vidd el egy szerelőnek aki össze tudja rakni ... Ha nem tudod, hogy hogy volt a kuplung összerakva akkor hozzá se nyúlj, arra is volt olyan válasz, hogy "szerintem vágj le a rugókból és jó lesz az.."
Az ilyen emberek szerintem ész osztásnál is így sportoltak, mint a motorjával, hogy nehogy egy kicsit sokba kerüljön.
Az tény, hogy nem olcsó egy rendes szerelő, de az sem kötelező hogy motorozzunk, ha valaki vesz egy motort, akkor az elvileg tisztában van vele, hogy bizonyos szervízintervallumok megtétele után a kopó alkatrészeket ki kell cserélni. Szóval ez nem úgy van, hogy megveszed a motort és soha többet nem kell rá költeni, ki lehet számolni, hogy mennyi járulékos költség jut egy kilométerre és akkor jön rá az ember, hogy milyen drága is a motorozás(akit érdekel volt iit SM-en egy teszt erről ... )
A másik fele a dolognak a karburátor, mindenki azt hiszi hogyha kicserél egy fúvókát a karburátorban attól 200al fog menni a motorja és felveheti a versenyt Valentino Rossival...
Azt kéne felfogni, hogy a kétütemű motor rossz karburátor beállítással nem üzemel jól... El kell vinni szakszervizbe és majd ott beállítják normálisan ...
Aztán ha nem a fúvóka a baja, akkor a CDI szar ... biztos letiltja ...
Arra nem gondoltok, hogy egy kétütemű motort úgy lehet leszabályozni, hogy egy bizonyos fordulatszámnál nem tud tovább pörögni a motor ? És ez a fordulatszám igaz 1-2-3-4. sebességi fokozatokban is ... ha ott kipörög akkor nincs gond a gyújtással ...
erre megint csak azt tudom mondani, hogy tessék csak elvinni a szerelőhöz és majd megcsinálják ...
Mindenkinek csak az a célja, hogy mennyen 100at a motor mert a haveré csak 95-t megy legyen mánn jobb mint az ővé ...
Ha lehet akkor ne egyen 1,5L-nél többet mert akkor nem tudom tankolni a zsebpénzemből...
Ha lehet akkor soha ne kelljen szerelni ... és soha ne keljen venni hozzá semmit ...
legyen fasza hangja a többi meg nem érdekel ...
tessék egyszer elővenni a szervizkönyvet és megnézni, hogy a gyár mit ir a szervizekre ... és elgondolkozni hogy abból ki mint és mikor csinált meg ...
De igazából nekem mindegy, hogy ki miért miért és hogyan teszi tönkre a motorját ...
Én megpróbáltam segíteni, ennél többet nem tudok tenni.
Azt már nem is merem megemlíteni, hogy némelyek még arra se képesek, hogy annyit írjanak hogy szevasz bazd+, kössz bazd+, stb, stb ...
Veszekedési hullámot és szar dobálást nem szeretnék kezdeményezni annyit fűznék még hozzá, hogy akinek nem inge ne vegye magára.
További szép estét:
Tomi
Szedtél már szét blokkot (derbit)?
Mert tuti mindent vissza raktam. (lehet valamit nem jol)
De sajna tuti szétkel szednem.
Ha majd szét húzom megint a blokkot, mielőtt összeraknám, csinálok képeket.
Tudsz tel számot adni, vagy msn címet?
Nagyon kellene a segítség.
De ha te nem tudsz, más is segíthetni.
Köszi.
e-mailban, telefonon, vagy a Webáruházban
Az első és hátsó ugyan az
szállítás előre utalással 1200.-Ft
szállítás utánvéttel 1600.-Ft
futárral és postával is
nem küldök terméket levélként
A sámsonét cxsak azáért gondoltam, mert szettben valami 3000 huf, és a csapágycsésze is bene van ebben az árban.
alul olyan 4-5 milis golyók lehetnek, fent meg talán 3-as, a minap szétszedtem, de igazából a csésze van elég horror állapotban, azt meg beszerezni ugzancsak bajos lenne.
nálad intézhetem a rendelést?
megoldható postával is? (csak mert egy ilyen kicsi alkatrészhez drága a futár). természetesen előre utalok.
köszi:gege
AP racing (AP159) 3020.-Ft
www.robogotuning.hu