jártas vagyok a dolgokban. Valami ilyesmire gondolok én is, hogy bizonyos sebesség fölött 5.-6. ban nincs szikra, vagy hasonló. Azért is írtam ide, hátha valaki ezt tudja igazolni, vagy meg tudja mondani hogy melyik számú elektronika a fojtott, és melyik a nyitott.
nem tudom mennyire vagy jártas benne,de az azt jelenti,h a gyújtás CDI van leszabályozva,h ne adjon le teljtes teljesítményt,de azt könnyen ki lehet cserélni,szerintem a régebbi tipusok CDI -je lazán j lehet hozzá.
De nem biztos,h csak a gyújtásban lehet leszabályozva.
az a bajom hogy nem nálam van a motor, egy ismerősöm keresett meg telefonon hogy tudok-e valamit. Egyébként 2007-es modellről lenne szó. Amit említettél elektronikai fojtást, azt le tudod írni részletesen?
A kormány csapágy a Derbikben, legalábbis az újakban mély hornyú golyóscsapággyal(népies nevén ipari csapágy) van megoldva, nem golyókosárral.
A régiekben lehet, hogy golyókosaras, a legegyszerűbb az, hogyha szétszeded a motor kiveszed a csapágyat, elviszed a boltba megmondod hogy ilyen kéne (előtte elmondasz egy imát, hogy legyen..), megveszed, hazaviszed, beteszed, és kész is van ...
Szét szedni ígyis-úgyis szét kell szóval semmit sem veszítesz ...
A csapágycsészék valószínűleg sajtolva vannak, szóval az cserélhető mert ha nem így lenne akkor kuka lenne a váz hibás kormánycsapágy esetén ...
A simsoné majdnem biztos, hogy nem jó hozzá...
Helló! Én főfúvókára gyanakszok. Húzd rá a szívatót, és ha jobban megy akkor igényli a nagyobb főfúvókát. 2006-os mollektől lehet benne elektronikai fojtás. Amúgy ha visszaolvasol, megtalálod a lehetséges fojtásokat.
hello, 2007-es gpr 50-ben milyen fojtás lehet? A motor 80-at megy 4.-be, utána ha az 5. és 6.-at váltjuk, nem gyorsul, csak a fordulat esik lefelé. Lehet benne ilyesféle elektronikai tiltás?
Cserélenm a krmánycsapágyamat, és lenne pár kérdésem.
Az első mindjárt az, hogy valaki tudja-e a csapágygolyó méretét? a másik, hogy ha alul nagyobb, felül kisebb golyók vannak, az jó-*e, illetve a homlokcsőben a csapágycsészék besajtoltak, vagy a homlokcsővel együtt vannak?
Aszemn ennyi...
ja, nem, simsoné jó lehet bele?
nem tudom mennyire vagy jártas benne,de az azt jelenti,h a gyújtás CDI van leszabályozva,h ne adjon le teljtes teljesítményt,de azt könnyen ki lehet cserélni,szerintem a régebbi tipusok CDI -je lazán j lehet hozzá.
De nem biztos,h csak a gyújtásban lehet leszabályozva.
A régiekben lehet, hogy golyókosaras, a legegyszerűbb az, hogyha szétszeded a motor kiveszed a csapágyat, elviszed a boltba megmondod hogy ilyen kéne (előtte elmondasz egy imát, hogy legyen..), megveszed, hazaviszed, beteszed, és kész is van ...
Szét szedni ígyis-úgyis szét kell szóval semmit sem veszítesz ...
A csapágycsészék valószínűleg sajtolva vannak, szóval az cserélhető mert ha nem így lenne akkor kuka lenne a váz hibás kormánycsapágy esetén ...
A simsoné majdnem biztos, hogy nem jó hozzá...
Remélem tudtam segíteni.
Üdv Tomi
ha valaki tudja hogy milyen méretű lánc van derbi senda r-en gyárilag írjon minél gyorsabban légyszíves
Cserélenm a krmánycsapágyamat, és lenne pár kérdésem.
Az első mindjárt az, hogy valaki tudja-e a csapágygolyó méretét? a másik, hogy ha alul nagyobb, felül kisebb golyók vannak, az jó-*e, illetve a homlokcsőben a csapágycsészék besajtoltak, vagy a homlokcsővel együtt vannak?
Aszemn ennyi...
ja, nem, simsoné jó lehet bele?
csabi
az 53 fogas lánckerékkel ezeket a modelleket szerelik.
Ha megbontanám a GPR-om lenne rá jelentkező?
Itt egy olcsóbb.
http://robogotuning.hu/spd/JTR...
Itt egy link is hozzá. Remélem tudtam segíteni.
De tök jó lenne ha nem a képre, hanem a gondomra válaszolna valaki.
Vagy itt nem tudnak segíteni az emberek egymásnak?