Sziasztok!
Új 70 es henger, de csak levegő szűrő nélkül megy rendesen!
DELLORTO 21 phbg karbim van, a levegő állító csavart hiába állítottam csumára, akkor is kevés volt neki a levegő!
Miért?
Köszönöm.
Üdv!
Valakinek lenne esetleg S.O.S.-ben ebbe a hengerfejbe való tömítése vagy tudnátok ajánlani egy helyet ahonnan be tudnám szerezne?
Derbi Predator hengerfejbe kellene a piros nyillal jelölt részbe!
Köszi!
Hali ez 80as Polini vashenger? Nekem volt 2 ilyenhez szerencsém :D Az első rajta volt már amikor vettem és ki volt nyirva, a másikat sajnos az én hülyeségemből nyírtam ki... de amíg ment iszonyat volt, a gpr kipörögte vele a 15000-et simán gond nélkül. Volt benne erő, de a kipzrendszer sem kétfilléres volt :D
A szereléses témához meg annyit fűznék hozzá hogy, mindenkinek valahol elkell kezdenie, az elején sok lesz a bénázás, de ha valaki segít könnyen bele lehet tanulni, meg az utánaolvasás sokat segít. Én azt mondom bátran neki lehet állni a szerelésnek, mert nem egy nagy ördöngösség, persze szerszámok nélkül nem érdemes, csak NE KÓKÁNYOLD össze mert akkor utána a szerelő se rakja neked össze... Ha meg szétszedted és elakadsz végleg akkor vidd el szerelőhöz (pénzbe ugyanott jársz mintha egyből elvitted volna csak már tudod mitől nő a cserebogár)
A kismotorral 100km/h-t menni meg nem egy eszeveszett nagy nehézség. Tudni kell miből lehet kihozni.
mert mig 80e-ft az Ak jogsi, (az A1 nemtom hogy olcsóbb e de nemhoszem) a 125ös gépek meg már más árban mozognak, ott egy értékálló gép amibe nem buksz bele az 6-700eFt (persze mondhatod hogy ott a cbr125 de azok sehol nincsenek egy rs-hez) öreg 2ütemű meg pénznyelő... 800eFt-tól meg már rendes nagyköbcentiseket lehet kapni méghozzá jókat, csak ott már megint a papirdolog is drága.. iratás adók stb...
Hát ezért jó az 50es és ezért menjen 100at és legyen a 40es tábla a gördeszkásoké :D
cs skaacok találtam 1 viditt arrol a hengerröl ami a kis sendámon van az enyém-nek 1 picit jobb az alapjárata :D nézzétek meg pls ja igen ki mit szól hozzá :) http://youtu.be/c65lrTcfMWA
Hi,
Használj jó olajat , Malossi 7.1, Repsol Competicion...ne CASTROLT!
Tegyél a tankba is olajat ha nagyobb a henger mint 50cm3 ne csak az olajtartályba 1/100 arányba és nem fog megragadni....illetve ami a legfontosabb próbálj nagyobb fúvókát belevarázsolni, akkorát ,h ne fulladjon de menjen is rendesen!
Igazság szerint két dolog van. Van amit meg lehet csinálni otthon, ez mondjuk hozzáértés, és szerszám kérdése, és van, amit jobb, ha szerelőre bíz az ember. van, akinek egy lánc-lánckerék csere is gondot okoz, és nem mer nekilátni, van aki meg kikapja a blokkot, felviszi a harmadikra, és szétborítja a konyhaasztalon gond nélkül, és össze is rakja jól. Én is cseréltrem mát henger-dugó szettet a ház előtt a parkolóban, de mondjumk a blokkhoz nem mernék nyúlni.
Cserébe szerintem nem kell 50 ccm-mel 100-at menni. Mert, gondolom, nem arra találták ki. Az oké, hogy nálunk 45 a max amit mehetsz hivatalosan, és azért 70-80-at muszály menni, ha nem akarsz meghalni, mert leszorítanak, de kilóval, hát, ott már van terhelés az alkatrészeken rendesen.
Nekem 80-as van, nincs sok külömbség, talán egy picit erősebb, de megvagyok vele . Aki gyorsabbat akar.....hát, egy zsír új 50-es mennyi lehet? 3-4 kiló? abból megvan a motorosvizsga - 80-85 ezerért van tanfolyam - marad némi lovetta, és lehet rámenni a használtmotorponthura. És őszintén: egyszer valaki számolja már ki, hogy egy gyári, fojtott 50-esre mennyit kell költeni, mire 100-130-at megy? Meg azt is, hogy abból a lóvéból le lehet-e vizsgázni meg milyen motort lehet venni. Egy hengerfej szett 40, kipuff detto, kicsi gyújtás csere, az is egy huszas, és akkor már nézzen ki valahogy, felni, gumi....3 kilóért kapsz egy 400-as mocit használtban, meg legyen 100 a vizsga, és fizethetzs részletre. És mehetsz nyugodtan 130-at, nem hal meg a vas.
szerintem.
Sziasztok.
Tud valaki jó kipufogó véget?
Felraktam top 70 es hengert, meg teljesen kiherélt kipufogó vég (dob), de szerintem rosszabb ha kivan herélve....!
helósztok Szerintem ebben nagyon igazad van én általában pl segítek ha tudok és nem az hogy vidd szerelőhöz meg ez meg az hnem amit az ember meg tud csinálni otthon azért nemm kell szerelőhöz vinni és 1 halom pénzt ki adni de viszont "GHOST RIDER-nek abban igaza van hogy ha 1-es 2-es 3-asba ki forog ténleg nem a gyujtással vanbaj lehetséges hogy folytott a hengered és ezért nem megy fél 3/4 gáztól csak pörög További szép estét és kevés rendört :)
Volna egy érdekes kérdésem.
A fékolajat cseréltem, de a fékmunkahenger nem kapja fel az olajat hiába akarom légteleníteni. Valaki tapasztalt efféle gondot? Ha igen ne kíméljetek.
Helló!
Szerintem meg pont azért írnak ide az emberek, hogy segítséget kérjenek, mert hát egy olajcseréhez nem kell szakmai végzettség. Az meg hogy mindenki 100-at akar menni 50-essel, az azért van hogy nem akarja senki se lerakni A1-re 150e-ért + megvenni egy motort + fenn tartani, mert hát ez elég húzós. Amúgy meg mindenki tudja hogy az ilyen motorok nem 50km/h-t tudnak mint a babetták, csak le vannak fojtva. Az összes fiatal akit csak ismerek tuningolni akarja a gépét. Meg hogy vidd el motorszerelőhöz. Ennyit mindenki tud mondani. Bárki megtehetné hogy elviszi a motorját egy szerelőhöz és ott hagy 30ezer forintot, de sajnos sokan nem engedhetik meg maguknak. Ez a fórum elvileg azért van hogy segítsünk egymásnak.
Én sem akarok veszekedni!
Ha érdekel valakit 70ccm-es hengerszett StylePro vas, zsír új, dobozában, dugóval csapszeggel zégejgyürűkkel hengerfej- talptömítéssel, HENGERFEJ nélkül (a gyári 50esé jó hozzá)
Tudok szerezni 33000Ft
ill van TnT 50ccm-es zsír új, az is dobozában tömítésekkel összes tartozékával, HENGERFEJ NÉLKÜL (ehhez is a gyári hengerfej jó)
20000ft-rt
Max 2 hét mire rendelés után megérkezik hozzám, de van amikor 3 nap alatt megjön.
érdeklődni mail-ben: florymor@citromail.hu vagy telefonon 06-20-979-9291
Új 70 es henger, de csak levegő szűrő nélkül megy rendesen!
DELLORTO 21 phbg karbim van, a levegő állító csavart hiába állítottam csumára, akkor is kevés volt neki a levegő!
Miért?
Köszönöm.