Sziasztok
Valaki segítene, hogy lehetne szét szedni a telót, sehogy nemjönki a nagyobb csavar. Vagy milyen szakember tudná biztosan szét szedni a teló horpasztása nélkül. A külső rész alumínium.
Szimeringet kell benne cserélni ( deka olaj nincs benne már)!
Egyik csavart sikerült, de még mindíg nemjön szét
Köszi
én majd nemsoká megmérem az enyémen! én akikkel találkoztam dt-kel mindnek alacsonyabb volt mint az enyémnek! sőt a 125-ös RX-nek a hasmagassága több mint 5 cm-rel kisebb mint az enyémnek!
Ezer köszönet TOMI0714
Akkor szerintem tesom is a Derbinel rakja le a voksát
Jah még annyi lenne a kérdésem hogy a két lábtarto közti távolságot (30 cm) a lábtartok végétől mérted?
És köszi mégegyszer is.
Helló! Nekem GPR-em van. Én csak ajánlani tudom, megbízható gép. Én csak azért haragszok rá, hogy az enyém fojtott és 60km/h megy, de még így is 1-2 simson-t odavertem. Most vettem rá egy fojtatlan hengert és egy sportkiput. Még a tömítésre várok. Elvileg 90-100km/h körül fog menni. Én egy simson után ültem át rá és hát gondolhatod. A váltója nagyon precíz, minden elektronikai cucc működik rajta, nem csak világítás van rajta mint a simsonon. Meg önindító elöl-hátul tárcsafék stb. Próbáljatok nem fojtott gépet venni. És akkor amiket kértél:
A lábtartó és a föld között 37cm van.
A két lábtartó között 30cm van.
A váltó és a lábtartó között 13cm van.
Ha kell még segítség nyugodtan írj!
Hello mindenkinek.
Lenne egy olyan kérdésem hozzátok hogy tesom venni szeretne egy Derbi gpr 50 motort. Mi a véleményetek a motorról megbízható egy motor ,jó a teljesítménye stb ?
Jah és még egy kérdés ezzel a motorral kapcsolatban , ha ven valakinek ilyen motorja és ha lehetséges akkor le tudná mérni hogy milyen magas a lábtartó alja a földtől (vízszintes helyzetben) ,és hogy a két lábtartó milyen messze van egymástól ?
Előre is köszi.
Helló!
Az esetek többségében nincs ráírva, hogy 70ccm mivel a gyártó is tudja, hogy mindenki 50esként használja majd.
Egyébként ha 50ccm-s motorra teszel 70es hengert akkor a rendőr bácsi nemigazán tud mit csinálni, esetleg KPM vizsgálat.
Mivel az alváz és a motorszám szerint is 50ccm-s a motor.
Valaki segítene, hogy lehetne szét szedni a telót, sehogy nemjönki a nagyobb csavar. Vagy milyen szakember tudná biztosan szét szedni a teló horpasztása nélkül. A külső rész alumínium.
Szimeringet kell benne cserélni ( deka olaj nincs benne már)!
Egyik csavart sikerült, de még mindíg nemjön szét
Köszi
A a gyári hengert hány ccm -ig lehet fúratni?
70ccm?
Mért ne lehetne valós ez a szám. Tesom volt Sendajan 40-41 cm volt. A DT-en meg 47 cm .
Akkor szerintem tesom is a Derbinel rakja le a voksát
Jah még annyi lenne a kérdésem hogy a két lábtarto közti távolságot (30 cm) a lábtartok végétől mérted?
És köszi mégegyszer is.
annyi nekem sincs szerintem! az kb 20 cm lehet gpr-nél sztem!
Az lenne a kérdésem, hogy 15W-40-es szintetikus motorolajt rakhatok a Derbi Senda-ám kuplungjához?
A lábtartó és a föld között 37cm van.
A két lábtartó között 30cm van.
A váltó és a lábtartó között 13cm van.
Ha kell még segítség nyugodtan írj!
Lenne egy olyan kérdésem hozzátok hogy tesom venni szeretne egy Derbi gpr 50 motort. Mi a véleményetek a motorról megbízható egy motor ,jó a teljesítménye stb ?
Jah és még egy kérdés ezzel a motorral kapcsolatban , ha ven valakinek ilyen motorja és ha lehetséges akkor le tudná mérni hogy milyen magas a lábtartó alja a földtől (vízszintes helyzetben) ,és hogy a két lábtartó milyen messze van egymástól ?
Előre is köszi.
Az esetek többségében nincs ráírva, hogy 70ccm mivel a gyártó is tudja, hogy mindenki 50esként használja majd.
Egyébként ha 50ccm-s motorra teszel 70es hengert akkor a rendőr bácsi nemigazán tud mit csinálni, esetleg KPM vizsgálat.
Mivel az alváz és a motorszám szerint is 50ccm-s a motor.
Derbi fds savannahoz keresek lánckerekeket.
Hol tudnám beszerezni? Köszönöm előre is