Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy nincs valakinek eladó?
Tudom hogy min1, de csak tudni kellene, hogy mennyire van feljebb vagy lejebb..., hogy pont rápasszoljon az ékkel a főtengelyre.
Na, ma észrevettem, hogy lyukas a kipufogó. Ez okozhat a motorban kisebb kompressziór?
tök mind1 hogy hol van a vájat ez nem gyújtás hogy számít hogy hol van.
DE honnan tudjam a vájat helyét?
Meg tudnám csináltatni, de csak a fogaskereket tudom becsenni a munkahelyemre, talán képröl, vagy valami adatrol.
Gyakorlatilag nem lett semmi sem változtatva rajta. Csak sokat volt kint terepen és gondolom sokat váltottak vele kuplung nélkül.
hát elötte milyen volt a motor?áttétel lett rajta változtatva?
Ahjj, hülye vagyok. Ha nem bírja hajtani, akkor lehet, hogy a gyűrűk koptak el. Bár akkor az első 3 sebességnek is gyengének kéne lennie.
tehát akkor vehetek fogaskerekeket?
akkor lehet az áttétellel lesz a gond. nembírja már elhajtani.
egy esztergályos sztem tudna rá csinálni egy új vájatot
Könnyen indul a motor. Semmi baj 1,2,3 sebességig, utána jön a rohamos gyengülés. Amúgy a hátsó fogaskerék enyhén cápafogas, szóval azt mihamarabb cserélnem kéne, mert ez is az erő rovására mehet. A sisetgő hang meg megszűnik ha visszaveszek a gázból, majd újra ráhúzom, akkor még egy kisebb erőlöket is társul.
Nem lehet azt valahogy kiszedni, ami benne maradt a fogaskerékbe?
Az a gond hogy töksima, nem lehet tudni holvan, nameg eléggé bele lehet gyógyolva.
Többe kerülne a posta költség mint a használt fogaskerék.
Valaki valami ötlet?
megnéztem neked kell rá az ék.szal neked lenyírta.
Valaki tud akkor segíteni?
sztem nézd meg a hengerfejet. lehet beledolgozza a vizet. könnyen elindul? A víz nemfogy a motorból? Sistergős hang lehet ezért.
Csáó! Szerintem először nézd meg hogy milyen főfúvóka van benne (kb. 75 az optimális), és aztán lődd be a karbit (levegőcsavar+súbertű), vagyis inkább olyan embernek szólj aki ért hozzá. Ha csak simán kopott a gyűrű, akkor nemkéne ezt csinálnia.
THX. Hihetetlen, de használok keresőt-ami nem adott egyértelmű választ, nem x-es sendáé érdekelt, hol a faszomba kérdezzek, ha nem itt. Köszi.
Nézd meg itt ;)
Sok jó dolgot lehet ám találni az interneten nem kell mindenért a fórumba írni, a másik fele meg az, hogy mindenki csak kérdez, de senki sem válaszol ... Tisztelet a kivételnek.

Üdv Tomi
Sziasztok!
Az SM sendákon milyen széles a hátsógumi gyárilag? 120-as, vagy 130-as? Köszi!
Sziasztok Derbis társaim!

Egy 2003-as Derbi Senda X-treme 50R tulajdonosa vagyok. Namármost full ingyen szereztem, mivel barátomnak már nem volt rá szüksége és csak állt kint az udvaron, így elhoztam. A baja csak annyi, hogy konkrétan elszállt belőle az erő. Nem tudom mi lehet a probléma és nem akarok új dugót és gyűrűt bele venni, így először megkérdem, hátha tudtok segíteni, hogy mi baja lehet. 1.-2.-3. sebességben úgy ahogy van erő, majd 4.-5. és 6. sebességben semmi. Nem, hogy gyorsulna, lassul a motor és egy idő után motorfékez a gép és valami sistergő hangot ad a blokkból. A másik problémám, hogy mondjuk 4.-be behúzom a kuplungot és valami eszméletlen fordulatszámot produkál, nagyon felpörög. Alapjárattal semmi gond nincs, így ezt sem értem. Mihamarabb válaszoljatok, ha tudtok, legyetek szívesek! Előre is köszi!
Kösz!
Helo Zsolti
Igen, le lehet venni a hengert a mocidról anélkül, hogy kivennéd a blokkot. tapasztalat
Nemvolt benne ék. De mondom tök sima a fogas kerék belseje.
Most szerezzek másik fogaskereket, vagy mehet vissza ugyan úgy?
volt benne ék mikor szétszedted?