Könnyen indul a motor. Semmi baj 1,2,3 sebességig, utána jön a rohamos gyengülés. Amúgy a hátsó fogaskerék enyhén cápafogas, szóval azt mihamarabb cserélnem kéne, mert ez is az erő rovására mehet. A sisetgő hang meg megszűnik ha visszaveszek a gázból, majd újra ráhúzom, akkor még egy kisebb erőlöket is társul.
Nem lehet azt valahogy kiszedni, ami benne maradt a fogaskerékbe?
Az a gond hogy töksima, nem lehet tudni holvan, nameg eléggé bele lehet gyógyolva.
Többe kerülne a posta költség mint a használt fogaskerék.
Valaki valami ötlet?
Csáó! Szerintem először nézd meg hogy milyen főfúvóka van benne (kb. 75 az optimális), és aztán lődd be a karbit (levegőcsavar+súbertű), vagyis inkább olyan embernek szólj aki ért hozzá. Ha csak simán kopott a gyűrű, akkor nemkéne ezt csinálnia.
Nézd meg itt ;)
Sok jó dolgot lehet ám találni az interneten nem kell mindenért a fórumba írni, a másik fele meg az, hogy mindenki csak kérdez, de senki sem válaszol ... Tisztelet a kivételnek.
Egy 2003-as Derbi Senda X-treme 50R tulajdonosa vagyok. Namármost full ingyen szereztem, mivel barátomnak már nem volt rá szüksége és csak állt kint az udvaron, így elhoztam. A baja csak annyi, hogy konkrétan elszállt belőle az erő. Nem tudom mi lehet a probléma és nem akarok új dugót és gyűrűt bele venni, így először megkérdem, hátha tudtok segíteni, hogy mi baja lehet. 1.-2.-3. sebességben úgy ahogy van erő, majd 4.-5. és 6. sebességben semmi. Nem, hogy gyorsulna, lassul a motor és egy idő után motorfékez a gép és valami sistergő hangot ad a blokkból. A másik problémám, hogy mondjuk 4.-be behúzom a kuplungot és valami eszméletlen fordulatszámot produkál, nagyon felpörög. Alapjárattal semmi gond nincs, így ezt sem értem. Mihamarabb válaszoljatok, ha tudtok, legyetek szívesek! Előre is köszi!
Meg tudnám csináltatni, de csak a fogaskereket tudom becsenni a munkahelyemre, talán képröl, vagy valami adatrol.
Az a gond hogy töksima, nem lehet tudni holvan, nameg eléggé bele lehet gyógyolva.
Többe kerülne a posta költség mint a használt fogaskerék.
Valaki valami ötlet?
Sok jó dolgot lehet ám találni az interneten nem kell mindenért a fórumba írni, a másik fele meg az, hogy mindenki csak kérdez, de senki sem válaszol ... Tisztelet a kivételnek.
Üdv Tomi
Az SM sendákon milyen széles a hátsógumi gyárilag? 120-as, vagy 130-as? Köszi!
Egy 2003-as Derbi Senda X-treme 50R tulajdonosa vagyok. Namármost full ingyen szereztem, mivel barátomnak már nem volt rá szüksége és csak állt kint az udvaron, így elhoztam. A baja csak annyi, hogy konkrétan elszállt belőle az erő. Nem tudom mi lehet a probléma és nem akarok új dugót és gyűrűt bele venni, így először megkérdem, hátha tudtok segíteni, hogy mi baja lehet. 1.-2.-3. sebességben úgy ahogy van erő, majd 4.-5. és 6. sebességben semmi. Nem, hogy gyorsulna, lassul a motor és egy idő után motorfékez a gép és valami sistergő hangot ad a blokkból. A másik problémám, hogy mondjuk 4.-be behúzom a kuplungot és valami eszméletlen fordulatszámot produkál, nagyon felpörög. Alapjárattal semmi gond nincs, így ezt sem értem. Mihamarabb válaszoljatok, ha tudtok, legyetek szívesek! Előre is köszi!
Igen, le lehet venni a hengert a mocidról anélkül, hogy kivennéd a blokkot. tapasztalat
Most szerezzek másik fogaskereket, vagy mehet vissza ugyan úgy?