vagy ha valaki tudna esetleg segíteni, hogy a 3. képen látható az a kis kör alakú "cucc", na nekem ott ömlik a benzin
a szűrő és az közé megy valami tömítés-vagy nemtudom SOS
ha valaki tudna valami írjon
az előző tulaj mindkét szárba tett rugót, pedig ha jól tudom, csak az egyikben van gyárilag, aznem lehet, hogy azért csavarja, mert nem tud összenyomódni? és így az az erő, ami összenyomná a telót fékezéskor, egy másik irányú mozgást okoz?
Csá mindenkinek!
Kész lett a motorom!
A mostani config:
-fojtatlan hengert tettem rá
-sportkipufogó (technigas)
-14-52-es áttétel a 12-52 helyett.
75 a vége, szivatóval 80 (meg szivatóval jobban megy). Szerintetek tegyek rá egy 17,5 karbit vagy hallottam olyat is hogy a váltóáttételt kéne megváltoztatni. Meg alul elég fos, felül meg mintha poweres lenne. jah meg 5.-6.-ban inkább még lassul. Valakinek volt már olyan tapasztalata hogy a váltóáttételt kellett módosítani vagy karbi lesz? Üdv: TOMI
sziasztok
Kicseréltem a teleszkóp szimeringet, meg olajat.
De fejenként 4, 45 helyett fél litert tettem bele.
Szinte lese tudom nyomni kézzel, remélem nem lesz baj?
Köszönöm a gyors választ.
Több mint valószínű az egyik telóbol elment az olaj!
A csapágyak, meg a munkadíj szerintem 10esböl meg lenne, persze ha nálam lenne!
De a teleszkóp szimering csere is kell akkor!
Kedves emberek, én kezdem feladni. A fékem fasza lett elől, ráugrottam a vasra, és mentem egy kört, hát, minden fékezésnél mindenfelé akar menni az eleje, elég tisztességesen elcsavarja balra az első kereket, plusz kiderült, hogy a kormánycsapágyam kuka, a szerelőbácsi pedig megvígasztalt, hogy 23 a csapágy, és 7 a munkadíj.
Szóval:
Imbolygás mitől lehet? ( gondolom teló kuka )
Ti mennyiért tudtok csapágyat?
Holnap vár rám 200 kilométer , vicces lesz ilyen fékkel :-)
Oké köszönöm szépen csak megkérdeztem mert halottam olyan kritikákat h ne szedjek ki egy szemet sem mert gyengébb a lánc és elszakad stb.. köszi még1 szer
én is azt csináltam h kiszedtem és amikor már nem tudtam többet kiszedni mert pont ugy jött ki h ha nem szedem ki hosszu ha kiszedem rövid akkor került rá egy mz lánc és amikor az is menyúlott akkor vettem rá ujjat :D
Tudna valaki segíteni abban a kérdésben hogy jó e az (átmenetileg amíg nem veszek új láncot) hogy kiszedek 1 láncszemet ? vagy inkább nem tanácsolt gyorsan kéne a válasz :S szóval aki tud segítsen :/
érdekelne,h lenne-e vmi tuning főtengőd DERBI GPR 70-hez
a szűrő és az közé megy valami tömítés-vagy nemtudom SOS
ha valaki tudna valami írjon
Kész lett a motorom!
A mostani config:
-fojtatlan hengert tettem rá
-sportkipufogó (technigas)
-14-52-es áttétel a 12-52 helyett.
75 a vége, szivatóval 80 (meg szivatóval jobban megy). Szerintetek tegyek rá egy 17,5 karbit vagy hallottam olyat is hogy a váltóáttételt kéne megváltoztatni. Meg alul elég fos, felül meg mintha poweres lenne. jah meg 5.-6.-ban inkább még lassul. Valakinek volt már olyan tapasztalata hogy a váltóáttételt kellett módosítani vagy karbi lesz? Üdv: TOMI
Sendába való:
Kicseréltem a teleszkóp szimeringet, meg olajat.
De fejenként 4, 45 helyett fél litert tettem bele.
Szinte lese tudom nyomni kézzel, remélem nem lesz baj?
Köszönöm a gyors választ.
A csapágyak, meg a munkadíj szerintem 10esböl meg lenne, persze ha nálam lenne!
De a teleszkóp szimering csere is kell akkor!
Szóval:
Imbolygás mitől lehet? ( gondolom teló kuka )
Ti mennyiért tudtok csapágyat?
Holnap vár rám 200 kilométer , vicces lesz ilyen fékkel :-)
Eladó aprilia mx50-em!
további info nálam elérhetőség/képek a linken!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_mx_50-3740065
Tudna valaki segíteni abban a kérdésben hogy jó e az (átmenetileg amíg nem veszek új láncot) hogy kiszedek 1 láncszemet ? vagy inkább nem tanácsolt gyorsan kéne a válasz :S szóval aki tud segítsen :/
van egy eladó első sárhányóm és kilométeróra spirálom sendához. a sárhányó javított, fekete. Most lett újra festve. fekete gyöngyház szín:)
Keresek sendába 98"-as ba hátsó fékbetétet (még használhatót) + kellene az a két pálca is ami tartja őket.Árat te mondasz.
jimbo@freemail.hu