Ami hiányzik róla:
- bal hátsó idom (azaz megvan, csak sz***á törve)
- jobb első idomból egy apró darab le van törve
- a kuplungkar tartója (nem tudom pontosan a nevét) meg van törve, így csúszkál össze-vissza
- az elektorinkája hiányos (gyújtás van, de nincs bekötve a gyújtáskapcsoló így a leállás most jelen pillanatban fullasztással lehet kivitelezni), a gyújtáskapcsoló bekötése nem kerül 2.000 Ft-ba sem amúgy.
Mentem vele aztán egyszer csak puff és leállt a motor. Ezután még sikerült beindítanom párszor, de csak ha dombon lefele toltam be. Autó/autovillamossági szerelőnél volt, mivel cross-ra lett átalakatíva a gép és nagy részét az elektronikának magam kötöttem ki és volt olyan dolog, amit én nem tudtam megcsinálni (gyújtáskapcsoló bekötése). Mondta, hogy nem érdemes foglalkoznom ezzel a motorral, mert törött a gyűrű valószínüleg (aztis hozzátette, hogy lehet, hogy fel kell fúratni is) és a kuplung is csúszik, szóval azzal is van egy-két baj. Ha viszont nem lesz vevő a egyben a motorra elfogadható áron, akkor adok el belőle alkatrészeket.
Lehet azért nem volt jó mert az a HEBO rendszer ami neked volt az versenyhengerekre való és ugye a DR henger 13Le körül van, mert hát van huszon akárhány lóerős henger is. Nem mindig a drága a jó. Én is a tesztből tudom ezt az "össze kell pároztatni az alkatrészeket". Biztos van valami alapja. Üdv: TOMI
http://www.egumotors.hu/tuning...
Lehet nem lesz jó mert amit kinéztél az versenyhengerhez való. Tehát hiába raksz egy nagyon jó kiput az 50-es hengeredre az nem hozzá való.
Ha sportkipufogót raksz rá akkor felül lesz jobb alul lehet szarabb lesz. Ezt úgy kell elképzelni hogy 6-7e-től el kezd húzni. Az enyémet most raktam össze, de még csak arra volt időm hogy beindítsam, de azt észre vettem hogy alsó tartományba elég fos, 6 ezertől meg mintha hirtelen egy másik motor lenne a kezembe. A kipufogónak jónak kell lennie, de sztem írj az oldalnak egy e-mail-t (ahonnan rendelsz) hogy jó-e meg hogy leadja-e a kívánt teljesítményt, mert sok múlik az alkatrészek összepároztatásán. Remélem tudtam segíteni. Üdv: TOMI
Sziasztok, nyilván a 80-as hengerhez az 50-es kipuff nemjó, na de a nagyobb köbcentis gépeké se? Gondolok itt mondjuk egy, egyébként 125-ös höz való cuccra.
Nekem volt egy ilyen rendszerem, de nekem nem vált be ...
70ccm-s Top vashengerem és 19es dellorto karbim + megpiszkált gyári légszűröm volt mellé.
Az 5. 6. sebességi fokozatot nem forgatta ki a motor 100helyett csak 80at tudott és a fogyasztás is nőtt.
Csak baromi magas fordulatszámon volt ereje, de a nyomatékot magas fordulaton is felejtsd el ...
Szóval én nem ajánlom, de lehet hogy csak ezzel az összeállítással volt szar ...
Sziasztok Derbisek Lenne egy kérdésem erről a kipufról lenne szó http://www.hebo.hu/webshop/pro...
Derbi Senda R-hez írja nekem meg APRILIA SX 50 (derbi D50B0 blokkú) motorom van
Jó e ez?
A 2004-es Derbi Senda Supermoto-ról valami tapasztalat?