Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kérdezz meg egy szerelő ismerőst, aki tud segíteni mi vaktában lövöldözünk már!
mindenki elmondta szerinte mi a baj innentől úgyis csak tippelgetés lesz
De azért jó hogy ennyien próbáltok segíteni. Köszönöm, legalább van segítség.
Ép ez az hogy semmi nem változott, a karbi is ugyanaz így vettem.
5 K-ért van egy 14-es porlasztó az aprón (bár ha nem ez a baj akkor drága teszt- vagy eladod)
1: A legalapabb ,a másik gyertyával tesztelésen már túl vagy?
2: Én is a melegedős valami összeérős a gyújtásnál dolgot gondolom - főleg hogy cserélgettél ott valamit . Ment ez a motor normálisan valaha nálad - ha igen milyen alkatrész változott azóta ?
3: a 21-es porlasztó nem lehet sok ? Mi van ha túl sok benzint kap (ezt a gyertyán meglátod) és azért fullad meg, lehet kisebb fúvókával kéne megpróbálni - de még jobb volna egy gyári porlasztó tesztre.
ha van lehetőséged akkor szerválj valahonnan egy másik karbit amég azzal kipróbálod és ha azzal jó, akkor lehet elmélkedni! szerintem ez a legegyszerűbb, hiszen akármelyik barátod odaadja 10 percre a karbiját amit 2 perc leszerelni és semmi kockázat nincs benne!
Persze az elején simán megy ki is birom húzatni, de csak egy darabig. Ha várokvere egy kicsit, megint tudok neki tő gázt adni, de utánna megint leáll, vagy ha szerencsémvan alapjáratom megy. Hiába veszemfeljebb az alapjáratot akkor is ezvan. Nagyon úgy tűnik mintha kevés benzint kapna valami miattés csak egykis idő múlva lenne a karbiba anyag. Abenzincsőbe sincs dugulás, meg a karbiba se. Nemértem énmég ilyennel nemtalálkoztam. Valahogy meglehet csak oldan?!
Valakinek nincs cserére egy derbi Váza plusz villa + rugostag meg idomok , Csere egy Gepida Karaton PRO DIRT , STREET , FREERIDE bico akit érdekel az irjon vagy csak simán KP ra is cserélem persze liquidcsuwy@gmail.com
az gyári mebrán max akkor nem ha alapokat kiserélted benne.. a ventillártor pedig láccik a képeim köz9tt kicsti.. ha kel tudok róla képet küldeni..
ja és ha valakit érdekel a sárkányom :D akkor lehet eladom...
hay

ez gyári szívócsonk és membrán v tuning?
Sziasztok!

Eladó 1pár kimaradt enduro kerék is.Ajp márkájú,féktárcsával.Nagyon olcsón adom. Érd a lejjebbi elérhetőségeken.
Hi Pisti 6666, nekem ugyanezt csinálta a múltkor, és a gyújtásnál a fehér kábel volt megtörve, de kajakra. Átforrasztottam, azóta nem csinál ilyet. (Eredetileg ment egy öt percet, megállt, nagynehezen beindítottam, megint megállt. Főleg akkor csinálta, ha egy gázon mentem vele) Csak egy tipp.
Hello lacigabi! Milyen teleszkóp kellene? Fordított vagy sima?
Sziasztok!
Van valakinek eladó első telója derbihez?Vagy tud olyan helyet ahol felújítják?Ugyanis az egyik telóm teljesen behányt ,és a másik sem az igazi már.Kérlek benneteket aki tud segítsen nekem ebben a témában.Előre is köszi.
Széles utat mindenkinek!
Szia!

Ha az úszód lenne rossz, akkor telefolyna benzinnel és ha egyszer leáll akkor nem indul el többet. Meg tudod nézni, hogy ki van-e lyukadva ha kiveszed és megrázod. Ha hallod ahogy lötyög benne a benzin akkor valahol lyukas. Gyújtásod rendben van? Attól is csinálhat olyat, hogy egy darabig megy, leáll és egy idő után újra elindul (mikor lehül a trafó). Pórbáld meg egy másik trafóval ha van rá lehetőséged. Mielött leáll nem pörög fel? Ha elfogy a benzin a karbiból akkor felpörög mielött leáll.
Valami szutyok a csőben?
Dugulás vagy valami hasonló?
Szia!

Kell! Küldök mailt.
Tudna valaki egy közeli képet felrakni a hűtőről és a ventillátorról?
Persze összeszerelt állapotában.
Hali!
Akkor a képek az eladó membránomról.
Lehet, hogy hülyeségnek tűnik, de nézd meg, nem tetted fel esetleg fordítva a benzin szűrőt én jártam már úgy ...
A fő gondom még mindíg az hogy olyan mintha nemkapna rendesen űzem anyagot, mert egy kis idő után leáll, késöbb ujra megy.Most az úszót nézem. Egyébként mikor megfordítottam akkor is ment. Már fogalmam sincs mitöl lehet ez a jelenség.Köszi
Arra, hogy azt a témát amiről szól a topik kibeszéljék és tapasztalatot cseréljenek a jelen esetben motor tulajok.
Valószínűleg. Nekem a 19es-be legalábbis így van.
De a fő fúvóka a 82es a 44es pedig az alapjárati valószínűleg.
Ha fordítva teszed bele szinte biztos, hogy nem indul be a motor !

Üdv Tomi
Sziasztok. phbg 21 ds karburátorom van, de nem tudom hogy lett-e már cserélgetve benne fúvóka. A lényeg hogy kitisztítottam. (3 fuvoka van benne), 2 ami ugyan úgy nézki. Lehet fel cseréltem, van egy ami 82es, meg van ami 44es. A 82 kerül középre, a 44 szélre? Köszönöm.
Miki az adatlapomon ott az msn címem is evgyél fel ha kell segítség, de ilyentájt leszek fent mrt dolgozom