Akkor én egy hazug vagyok,mert az enyém sokkal jobban megy a Hebo rendszertől.
Lehet azért,mert a gyárim nem volt jól kiégve,de ez mit sem számít,én elégedett vagyok vele.
csáo
na végre itthon
ajj nemtudom igazad volt kb már saját árában van 200ba volt 200at már tuti költöttem olyan 400ba áll annyiba meg már egy pöpec vasat vehettem volna de hát saját kárából tanul mindeki de azért ekkorát? szóval ja most már nemtudok mit tenni remélem összeáll most már tökéletesre a dolog
Mielőtt megveted én szóltam, hogy ilyen lesz de te ragaszkodtál hozzá
Szerintem jó lenne az a rendszer megfelelő rendszerrel. pl egy 80as alu hengerrel, de ezt már sosem tudom meg
Mi baja van már megint a motorodnak ?
egyfolytában szerelőnél van
csumi na itt vagyok ismét most már követem az életet fél éves kihagyás után igaz Tomi?:P vagy már nem is emlékszel rám? köszi am én vettem meg a rendszert hát ja ahogy leírt az úgy van nagyon jo hang de amúgy egy nulla pedig sztem nem noname mert hebo,de hát ez van... de a hangja nem hazudok mint valami 80as cross gép nagyon tetssik nekem . kicsi derbikém szerelőnél (ismét ) remélem most már tényleg helyre áll minden és úgy megy ahogy én akarom!
ui. bocsi a helyesírási stb hibákért laptopról voltam/vagyok itt rohadok a budaörsi mekiparkoloba merr hugom jáccik bent szurkoljatok hogy tűlélem
Azért ez nem egészen úgy van, hogy csak akkor vedd ki a katalizátort, ha nincs pénzed tuning kipufogórendszerre.
Nekem a "tuning kupfogó" rendszerrel használhatatlan volt a motorom 20km/h-val kevesebbet ment és 2.5L-el többet evett mint a gyárival, nyomatéka egyenlő volt a nullával, a teljesítmény elég gyér volt ami volt azis 7500-tól kb 8500ig szóval iszonyatos lyukak voltak a teljesítményben.
A gyári rendszerrel 100-110körül van a vége és elmegyek 3,8-4L-el. A másik fele az hogy a gyárirezoval 40ről is tudok indulni 6. ban, a tuning rendszerrel pedig az 5.-6. használhatatlan volt, nemhogy nyomaték gyorsulása nem volt szinte leált a motor 6.ban.
De a hangja olyan mint egy cross motoré.
Szerintem pénzkidobás a tuning rendszer, de mindenkinek szive joga, hogy mit használ.
Nem véletlen van ilyen rezo a motoron erre tervezték ezzel a legjobb és legkihasználhatóbb a teljesítménye.
Másik fele pedig az hogy aki azt mondja hogy erősebb vele az hazudik. mivel ezek a motorok 8lóerősek és egy JÓ minőségű sport rendszer kb 10% teljesítmény növekedést okoz akkor az kemény 0,8lóerő ami kb egyenlő a nullával.
Egy jól beállított karburátor egyébként csodákra képes
A kipufogótorokban szokott lenni egy "gyűrű",amit akár egy harapófogóval is ki tudsz venni.
A hengerben is szokott lenni,azt is nézd meg.
A karburátorban a fúvókák lehet,hogy kicsik,hogy kevés benzint kapjon.Érdemes megnézni,és aztán lecserélni nagyobbra.
Egyébként,ha nagyon belemászol,akkor a kipufogó könyöknél a hegesztés mentén,ha szétflexeled,akkor ki tudod venni a katalizátort,ami után sokkal jobban fog menni,bár ez csak akkor érdemes,ha nincs pénzed tuningkipufogóra.
sziasztok!
segítség kéne nekem! lendkerékre lenne szükségem minél hamarabb!
az árat meg tudjuk beszélni, csak nagyon kéne! segítsetek nekem kedves márkatársak, szerelők!
Helló!
Hogyan tudnánk segíteni ?
Érdekvédő demonstrációt szervezel ?
Esetleg lesz valamilyen jótékonysági rendezvény?
Ha tudsz valami konkrétat szólj, és össze szedjük a "Derbis" srácokat
köszönöm a választ!