40es táblánál 75el világítás nélkül na srácok és elengedett a rendőr életem legnagyobb mázlija közé tartozik ez most.
nagyon nagyon nagyon megy a derbim hihetetlen jobb mint amikor megvettem mert 1 kaki volt de most áááá hihetetlen csak a világítást meg kellene csinálnom aztán fasza!
Semmi sem biztos:-) de szerintem ez lehet a gond. A benzin csap szerintem nem mert akkor egyáltalán nem indulna el .
Az úszón van ilyen "pőcők" az szabályozza ,hogy menyit tud mozdulni az úszó.Azt kell hajlítgatni ,de nem letörni . Amúgy úgy lenne a tuti ha megnéznéd a karbi márkáját,típusát és neten utána néznél a gyári beállításnak,de ez csak akkor jó ha nincs tuningolva a gép
Sok szerencsét!
A benzincsapra csatlakozó vákuumcső rendben van? A Sendámon automata benzincsap van, ha nem megy a motor (vagy nincs vákuum), akkor nem folyik le a benzin....
Nekem is volt hasonló problémám régebben igaz simsonal, de ott egy új benzin slag megoldotta a problémát .Szerintem állíts a benzin szinten....de csak érzéses .
Sziasztok. Tudna valaki segíten, hogy milehet a gond?! Karburator gond lehet, mert megyek a motorral egy darabig és leáll, vagyha egy kis idő után jobban oda húznám akkoris. Olyan mintha kevés benzint kapna. De egy kis időmulva megint mnegy, persze nemsokáig....A benzin csőböl rendesen folyik az özem anyag, meg a fúvókákat is kitisztítottam ( az egész karburatort). Netán Az úszónál lenne valami gond? mondjuk nagyon nemláttam rajta semmi különöset. Phbg 21 ds karbim van. Köszi mindenkinek.
70es hengerrel vettem, de ezen kívül a többi része gyárinak tűnik. Nagyon ramaty állapotban volt és már megvételkor tudtam, hogy szét kell szednem. Akkor pedig teljesen világos lett mikor teleszkópszimmeringet akartam cserélni és az egyik teló szétesett mikor kivettem az elsőtengelyt...
A gyári karb helyett akarok 21-est vagy 19-est. A 3 ablakos membránház helyett 6 ablakost és hogy a nagykarbinak legyen értelme, a gyárí 14es átmérőjű szívócsonk helyett nagyobbat. Ezt valószínű úgy fogom gyártatni ha nem találok megfelelőt. eladni nem szeretnék semmit. Ami marad az vagy kuka vagy télte visszarakom. Ha találok hozzá 17es felniket akkor nyáron szupermoto lesz, télen enduró. Ami talán hasznáható az a gyári kormány, de azt is egyengetni kéne. (5mm-el van elhajolva a bal oldala)
Dragon motorikusan mit tuningolsz rajta?
Maradt valami használható alkatrészed? csak írd le őket ha lenne egy kis időd
aztán ha érdekelne valamelyik megbeszélhetnénk ha gondolod
Sajnos az enyém is szanaszét hever a garázsban. Találn holnap lesz hengerfej és hengertalp tömítésem. A főtengelycsapágyaim már megjöttek, ma délután megyek értük. Ha minden jól megy még ma lesz 21es karbim, a hozzávaló szívócsonkal, és 6 ablakos membránházzal. Holnap délelött vázhegesztés, mert a blokk tartófülei közül a 2 első el van törve. Utána homokfúvás, majd festés. Aztán lehet összerakni, és rendberakni a kábelköteget. És még szereznem kell első-hátsó 17es felniket és akkor már minden meglesz rajt amit szeretnék. A költségeket meg jobb ha nem számolom össze. Valszeg már most sírva fakadnék.
A gyújtáskapcsolót nem lehet csak úgy szétszedni?
Le kell fúrni a másik felfogatást? Mivel két helyen van felfogva és az egyik egy csavar a másik egy kupos akármi.
Úgyan ez van alul ahol a kormányzár van. Ott egy imbuszcsavar az egyik a másik meg olyan mint egy imbuszcsavar csak nincs hatszögnyílása.
Invázió:tuningkipuff vs gyári
Egyébként ezen nem érdemes témázni,a lényeg,hogy mindannyian ugyanabba a kasztba tartozunk:DERBI tulajok kasztjába
Széles utat mindenkinek!
nagyon nagyon nagyon megy a derbim hihetetlen jobb mint amikor megvettem mert 1 kaki volt de most áááá hihetetlen csak a világítást meg kellene csinálnom aztán fasza!