Pocsék... A szervízhálózat megdöglött. Mostanában építik ujjá, van néhány ígéretes kereskedés, mint a miskolci... De jelenleg nagyon nehéz gyári alkatrészt szervízből vásárolni. Viszont elég sok bontott alkatrész van...
Engem érdekelne a fejidom,vezeték köteg,világitás és gyujtáskapcsolók,kürt,láb és kézifék karok,blokbol a lánckeréktengely.Ez mennyibe kerülne?Írd le, ha lehet alkatrészenként.Köszi.
Szia!
Nekem "csak" az volt a bajom a fékkel hogy nem nagyon akart fogni. Nem volt "nyúlós" mint amikor levegős, de nem nagyon akart megállni. Kiváncsi leszek majd betétcsere után, jó telószárszimmeringekkel. Bár olajat nem láttam a féknyergen és a betéteken, de ki tudja... Ha fent lesz a 21es karbi le fogom írni ide, a tapasztalatokat.
Felesleges szerintem is fékkel meg telóvan cseszkölődni,pl énis próbáltam h előre mind a 2 telóba rakok rugót felesleges mert akkor meg nemér semmit a teló mert kemény lesz, csak pattog.Az újabbét nemtudod belerakni mert a vázhoz sem passzol a villahíd!Meg ilyen kismotorba hülyeség előre dupla tárcsa ugyse mész 200km/h-val, ha jól bevan állítva és levan légtelenítve akkor annak fognia kell mint a barom.Karbiügyben engem is érdekelne nagyobb karbi, meg egy 6-os membrán, már csak ez hiányzik a gépemről.
A hátsóval nekem sincs bajom. 1- az esetek 90%ban nem használok hátsót 2- ha mégis akkor nagyon jól fog. Az első betétek már csak 1-2 milisek voltak mikor szétszedtem a mocit (most az egész darabokban van). Ferodo betéteket kap előre. Remélem jók lesznek. Valami tapasztalat ez ügyben? Az autómban bevált a ferodo betét + tárcsa. Még nem ment el a fékem melegen, pedig már voltak lilák a tárcsák...
Szerintem nem kell bántani azt a féket/telót.
Nem érdemes rákölteni annyi pénzt. szerintem.
A Hátsó nekem is csak 180as egyébként.
Itt nem is igazán a méret számít hanem a nyereg nézd meg pl az Rs-50et azon van egykb 300mm körüli tárcsa de az én derbimé jobban fog...
Ki van találva ez a jókis 2dugatyús féknyereg
Nekem csak 220as az első tárcsám, a hátsó 180-as. Az első helyett jó lenne nagyobb. De fékcseréhez kell másik teló. Pl az ami a tiéden van, de akkor villahíddal együtt. Dupla tárcsának is nagyon örülnék. Ha jól tudom az SM DRD-n az van/volt. De gondolom ott a féktárcsákból jobbos/balos van és nem lehet egyiket átalakítani a másikra. Vagy ezt rosszul tippelem? Ja és a Showa telós Sendán csak az egyik első telóban van rugó (a féknyereg felöliben) a másik csak csillapít.
A becsúszó szár átmérője 35mm nekem Marzocchi telóm van.
Nekem a 260mm-es fékkel semmi bajom, pályára úgyse kell nagyobb.
Én ha lesz rá pénzem és találok akkor első hátsó kereket veszek termesztésen 17"-st de ahhoz kell másik első és hátsó féktárcsa is meg lánckerék. + a 2db pályagumi ...
Nekem ha már 8-9liter alatt marad akkor már jó. Mert autóval annyiból szoktam kijönni. Az elöbb hülye voltam mert nem mértem meg, hogy a 21et kiadja-e a falvastagsága a szívócsőnek ha fel van fúrva. És nem mértem meg azt a gumi csövet sem ami a karbit rögzíti a csőre. egyébként arra a "fedélre" gondoltam és én is alura tippelek. Ha tudok szerezni karbit le fogom írni hogy sikerült felrakni. Írtad, hogy az x-race-hez keresel sm szettet. Én is próbálom supermotosítani az enduromat, de valszeg csak felnicsere lesz 17esre. (ha találok használan) Az árak engem is érdekelnének. Jó lenne nagyobb fék is, de ahhoz telót is cserélni kéne, vagy egy tartólemezt csinálni a féknyeregnek, de az ilyen megoldásban én személy szerint nem bízom. A Tiéden hagyományos telók vannak (az enyémen fordított showa), meg tudnád írni mekkora annak az átmérője? A villahíd miatt érdekelne. Előre is köszi!
Nekem a gyári szívócsonk tehát az a "fedél" ami a membránon van fémből van valami alumínium ötvözet és a belső átmérője 19mm
ez gyárilag ekkora.
A 21es éppen ezért fölösleges mert igaz, hogy nagyobb de a szívócsonkon attól még nem megy át több levegő-üzemagyag keverék.
Persze ha kicserélek akkor jó lesz
egyik gyereknek itt a városban vagy egy full tuningos apriliája 80ccm minden ki van cserélve és 7L benzinel 85km-t tud elmenni.
Dönteni kell iszik, vagy lassabb
Szia!
Igazad van tényleg nem írtam hogy az enyém 97es.
21es karbival mi a baj? Nagyobb átmérő, több levegő, több levegőhöz (arányosan) több benzin = nagyobb teljesítmény. Vagy én tudom rosszul? Persze úgy tényleg nem ér semmit, ha a szívócsőben a furat csak 15ös átmérőjű. Az enyémen fém szívócső van és az 15ös, de állítólag létezik rá gumi vagy műanyag ami nagyobb. Vagy felfuratom. A Tiéd nem tudod mekkora/milyen?
Szia!
Az alkatrész ellátás most kezd helyreállni, mivel a Derbi Magyarország lemondott a magyarországi fogalmazási jogról és ezt az Aprilia Magyarország vette át.
SM-et még nem próbáltam az enduró nagyon jó motor.
Nyáron ha lesz rá pénzem lehet, hogy én is beszerzek egy SM szettet, de én arra pálya gumikat tennék és pályán használnám közútra maradna az enduró szett
valaki nem tudja, hogy hol lehet venni x-race-hez sm-szettet ?
illetve nem is az lenne a kérdés, hogy hol, hanem, hogy menyiért.
Helló!
tegnap teszteltem a derbim a kakucsringen, itt nézheted meg ! tessék szavazni, már csak azért is mert D E R B I ! ! !
Jó volt a csizmám igaz, hogy jól elkopott de nemlényeg
Én meg akkor még megkérdezném, hogy a tiéd mikori? Mert akkor olyanban keresek én is 6 ablakost (ha nem ismered a régebbieket akkor miért általánosítasz?)
A 97 körüliekben is 6 ablakos van? Csak mert az enyém akkörüli és abban sajna csak 3 és már olyan is mondta, hogy a gyári 3 aki rendszeresen bont senda blokkokat.... Ugyanis a múlkor kerestem nála 6 ablakost ami passzol az enyémbe. Nem találtunk....
Meg tudná mondani valaki, hogy sendába, 70-es hengerbe, milyen hőértékű gyertya kell, hogy az jó is legyen?
2006-os 50 enduro derbihez üllés kellene,akinek van eladó irjon.
elöre is kössz..
Nekem "csak" az volt a bajom a fékkel hogy nem nagyon akart fogni. Nem volt "nyúlós" mint amikor levegős, de nem nagyon akart megállni. Kiváncsi leszek majd betétcsere után, jó telószárszimmeringekkel. Bár olajat nem láttam a féknyergen és a betéteken, de ki tudja... Ha fent lesz a 21es karbi le fogom írni ide, a tapasztalatokat.
Nem érdemes rákölteni annyi pénzt. szerintem.
A Hátsó nekem is csak 180as egyébként.
Itt nem is igazán a méret számít hanem a nyereg nézd meg pl az Rs-50et azon van egykb 300mm körüli tárcsa de az én derbimé jobban fog...
Ki van találva ez a jókis 2dugatyús féknyereg
Nekem a 260mm-es fékkel semmi bajom, pályára úgyse kell nagyobb.
Én ha lesz rá pénzem és találok akkor első hátsó kereket veszek termesztésen 17"-st de ahhoz kell másik első és hátsó féktárcsa is meg lánckerék. + a 2db pályagumi ...
ez gyárilag ekkora.
A 21es éppen ezért fölösleges mert igaz, hogy nagyobb de a szívócsonkon attól még nem megy át több levegő-üzemagyag keverék.
Persze ha kicserélek akkor jó lesz
egyik gyereknek itt a városban vagy egy full tuningos apriliája 80ccm minden ki van cserélve és 7L benzinel 85km-t tud elmenni.
Dönteni kell iszik, vagy lassabb
Igazad van tényleg nem írtam hogy az enyém 97es.
21es karbival mi a baj? Nagyobb átmérő, több levegő, több levegőhöz (arányosan) több benzin = nagyobb teljesítmény. Vagy én tudom rosszul? Persze úgy tényleg nem ér semmit, ha a szívócsőben a furat csak 15ös átmérőjű. Az enyémen fém szívócső van és az 15ös, de állítólag létezik rá gumi vagy műanyag ami nagyobb. Vagy felfuratom. A Tiéd nem tudod mekkora/milyen?
Az alkatrész ellátás most kezd helyreállni, mivel a Derbi Magyarország lemondott a magyarországi fogalmazási jogról és ezt az Aprilia Magyarország vette át.
SM-et még nem próbáltam az enduró nagyon jó motor.
Nyáron ha lesz rá pénzem lehet, hogy én is beszerzek egy SM szettet, de én arra pálya gumikat tennék és pályán használnám közútra maradna az enduró szett
valaki nem tudja, hogy hol lehet venni x-race-hez sm-szettet ?
illetve nem is az lenne a kérdés, hogy hol, hanem, hogy menyiért.
Üdv Tomy
tegnap teszteltem a derbim a kakucsringen, itt nézheted meg ! tessék szavazni, már csak azért is mert D E R B I ! ! !
Jó volt a csizmám igaz, hogy jól elkopott de nemlényeg
Üdv Tomy
Az enyém 2005-s.