Azért nem megy 80nál többet mert rövid az áttétel.
Tuning rezo gyári dobbal olyan mint a szarnak egy pofon.
Simán forog 8000nél többet, de nem csak 6. ba kéne, hogy eszedbe jusson, hogy pörgesd.
Ha minden sebességi fokozatban leforgatod 12000ig akkor 6. ban is simán lefog.
Végsebesség növelés:
rakd vissza a gyári rezot tegyél fel hátra egy kb 52fogas lánckereket vagy 53, felejtsd el a gyorsulás szó fogalmát és karburáld be jól a motort.
A sendának és a gpr-nek ugyan az a blokja.
a sendában gyárilag 6ablakos karbon lapos membrán van.
A 21es karburátornak semmi értelme csak annyi hogy 2L-el többet fogyaszt a motor.
Vegyél rá 70es hengert és nagyobb karbit. Nem tudom a gpr-ben milyen membránház van, de ha csak 3 lemezes, akkor azt cseréld 6 lemezesre. Esetleg membránház és membráncserével kezdj. (Sendában 3 lemezes a gyári) Nekem a Senda 70es hengerrel tud 90körül. De a hengeren kívül a többi része gyári. Egy Metrakit kipufogódob van még rajt, de az nem sok szerepet játszik a teljesítményben. Rezó gyári, lánckerekekkel meg nem foglalkoztam. Most szeretnék majd rá 21es karbit, 6lemezes membránházat és majd később egy másik rezót.
A légszűrőszett az 1000Ft.A hengerösszekötőgumi nincs meg,de a légszűrőé megvan.A légszűrőház tetejéről hiányzik az a kis gumi.A szivatócsipesz nem gyári,de működik,és már én is így vettem.
Sikerült vennem vezetéket.De sajna előtte vettem egy régihez valót,amivel nem tudok mit kezdeni.Ezért eladom.
Meg pár cucc még kimaradt a mociból,azt szeretném olcsón eladni.
Lista:
-kábelköteg 96-99 sendához
-2001-2006 supermoto/enduro(deltavázas) víztartály(a felfogató fülek hegesztve vannak,de nem szivárog a víz!)
-indexrelé 96-99 sendába
-feszszabályzó 99-99 sendába
-oldalsztender
-gyári kéziszivatós karbi+gyári légszűrő
-AJP 21-es elsőkerék féktárcsával
-AJP 18-as hátsókerék féktárcsával,lánckerékkel
Mint említettem az árak kedvezőek,mivel nem üzletember vagyok.
email:amateo90@freemail.hu
msn:amateo90@hotmai
l.com
tel:06-30/654-91-22
Motorvásárlás ürügyén felmerült az Aprilia RX is . Valakinek volt már lehetősége összehasonlítani a Derbivel ? Hogy megy ? Alkatrészek mennyire csereszabatosak ? A 3 sebességes nagyon gáz ?
Sziasztok!
Eladó egy derbi rabasa 21"-os elsőkerék gumival és féktárcsával együtt. Továbbá egy pár elsőteleszkóp gumiharisnyával. És derbi sendához hátsó sárvédő. Akit érdekel az írjon. Megegyezünk.
Én 110-ért vettem a tip-topp állapotú 99-es Sendámat. Nyilván kinyitom a bukszát ha látok valami fiatalabb jó vételt , de a tiédre nem alkudok - ez már nekem sok.
Valakinek 17,5-es kézi szivatós karbija lenne eladó?
Lehet,hogy kellene,ha nem drága.
email:amateo90@freemail.hu
Valamint eladó AJP enduro felnik,féktárcsával+ csapágyakkal+lánctányérral.
Első 9ezer Ft
Hátsó 10ezer Ft
Képet küldök
Tel.:06-30/654-9122
1 - Egyetértek Mitvisszel. Miért kell ez ide?
2 - Az első videót nem tudtam megnyitni (a másodikat látva nem is akarom, azt is hang nélkül néztem végig - munkahely előnyei...), a második alapján kérdezem: Mennyiben kapcsolódik ez ehhez a fórumhoz?
Tuning rezo gyári dobbal olyan mint a szarnak egy pofon.
Simán forog 8000nél többet, de nem csak 6. ba kéne, hogy eszedbe jusson, hogy pörgesd.
Ha minden sebességi fokozatban leforgatod 12000ig akkor 6. ban is simán lefog.
Végsebesség növelés:
rakd vissza a gyári rezot tegyél fel hátra egy kb 52fogas lánckereket vagy 53, felejtsd el a gyorsulás szó fogalmát és karburáld be jól a motort.