Csáó gondolom ara gondolsz ami a membránhoz megy?! Én úgy oldottam meg h elmentem ien vizboltba és vettem 10 cm gumicsövet és tökéletes jó 20 ft ból oldottam meg és előtte 2 héttel vettem gyárit 2 ezerért és hát ööö 2 hetet birt semmit nem csináltam vele csak elszakadt magától
A gyári áttétel az 13/53 , de a jó állapotú blokkok szokták tudni a 14/53 áttételt is. Am valóban 1-2 ezer Ft egy első lánckerék, ennyi pénz talán belefér egy próbába...
Amikor a motort vettem úgy atták el nekem hogy 80as DR. Amikor a tesztet csináltam még mindig azthittem hogy 80as, főleg azér mer sokszor nagyon forralta a vizet és gondoltam hát jó ezvan.Valamikor április környékén levettük a hengerfejet hogy megnézzük a termosztátot hogy mivan vele, akkor szembesültem vele hogy mi a fasz? vagyis hogy DR nek DR a hengerem de csak az 50es kiadás. Egyszóval átkúrtak, nem kicsit nagyon Tesztnél elfelejtettem átírni a dolgokat, de most megteszem mindenképp!
Én úgy tudolm, hogy 52/12-es az áttétel gyárilag. Az enyém 62/12-es volt benne, de most cseréltem 15-re az elsőt. Szerintem ha 13-t raksz előre akkor az még jó lessz. De majd megmondják az okosok!
amúgy azt megkérdezem, mert nézem adatlapodat ott 80ccm van írva mindenhol még a kitöltött tesztednél is! most te csak beállítod, hogy 50-es vagy csak poénból ráírtál 80as dr hengert?
ha 50-es akkor nagyon soknak tartom azt a 120-at, ha 80as akkor pedig lene annyi önbizalmad, hogy nem írnád, hogy alulmaradnál! szerinted ez így rendben van?(költői kérdés nem kell válaszolni) ha esetleg valamivel megsértenélek élnézést előre is, csak tisztázni szeretném a motorod!köszi előre is, ha meglesz az onboard akkor írj!, nekem kb 1 hét
Hellotok
1 kis helpet szeretnék kérni!
Drd-m áttételét szeretném kicsit variálni hátul 53 as elöl 11es (gyári áttétel)ezzel max 65-70 et tudok menni de érezni hogy erő van benne rendesen-fojtások kilettek szedve...Namost a kérdés hogy 12-es vagy 13 ast tegyek előre hogy viszonylag erő is maradjon benne de többet is mennyen végre!? Előre is köszi!
Véleményem szerint Derbit ma nem szabad vásárolni a teljesen hulladék alkatrészellátás miatt. Derbi Fenixet meg tuti nem, ahhoz kizárt h bármi alkatrész kapható, max bontva, de véres verejték árán.
Félreértés ne essék, Derbi fan vok, nekem is Derbi supermotom van, és saját bőrömön tapasztaltam, h egy gáz bovden 3 hónap...
Simsonnál olyan volt, h kissé túlmelegedett a blokk, és picit elállítódott a gyújtás... Ha picikét meghűlt a motor ismét hibátlanul gyújtogatta a bándzint...
az én derbim nemis az hogy levolt amortizálva hanem inkább túl nehéz volt. (aszem 120 kiló) de most komolyan simán kiállnék ellened az én 50es rs-emmel. lehet allulmaradnék lehet nem kitudja. de sajnos tudom ezt már múltkor megbeszéltük hogy távol lakunk. Mind1 azér az on board vidi készül de mégegyszer bocsánatot kérek én nem kritizálni akarom a derbiket, mer pl a derbi sm nekem nagyon bejön
szerintem, te pont kifogtál el olyan derbit ami le volt amortizálva, ha nem tetszik a derbi menetteljesítménye én vevő vagyok rá, bármilyen terepen, hogy a saját ccm-be kiállok akár kivel
nem nagyképűsködésből mondom, de 50-esként vertem az rs50-t!
szomszéd faluba van 2 is és akárhogy akarták nem bírtak velem (a 2 motoron különböző áttétel volt és a 2 rs között is iszonyú különbség volt) mindenkinek megvan a véleménye, én azt mondom h a falumba van egy 2007-es senda 700 km-rel full gyári és viszi a 85-öt, hangja sincs a motornak tehát valószínű van benne fojtás is!
a helyesírási hibáimról tudok, csak közben sietek nagyon
haly. első körbe ne haragudjatok én nem akartam leszólni semmit, minden motornak megvan a maga előnye és hátránya! Nekem Derbi GPR 50-em volt. (1997-es) Na tény és való szakadéknak-hátszéllel se ment többet 80nál, meg elég lassan forogta ki, pedig új hengerszett volt rajta. Mentem már sokféle derbivel, öszesről hasonló volt a véleményem. egyetlen egy pozitív dolog van benne, a váltó az nagyon pontos. finoman kapcsol, nagyon elvan találva rajta! és tényleg kinek a pap-kinek a papné mindenki azt vesz ami jobban tetszik neki derbidől csak anyi hogy az alkatrészeket nehéz beszerezni hozzá. Aprilia-nak erős blokkja van (am6) ha van egy full gyári korrekt blokkod azis kiviszi lazán a 90-et és jól gyorsul. Alkatrészt szerezni hozzá egyszerübb. árakról nemtudok mondani semmit mer mindennek megvan az ára, nagyából egy szinten vannak. csak a segítő szándék vezérelt nem fikázni akartam a derbiket. nekemis mondom 2évig azvolt
Kikérjük magunknak , ez itt egy Derbi fórum
Amúgy meg azonos tipusú motorok között is van erősebb - gyengébb, miért mered kijelenteni hogy az aprilia jobb ? Kb ugyanaz a kettő szerintem, lehet hogy kifogtál egy gyengébb Derbit nem ?
Engem is érdekel ha valaki tesztelgetett több motort van egyértelmű különbség valamelyik javára ?
Sziasztok!
Nagyon új vagyok itt, de nem fiatal. A fiamnak szeretnék egy mocit vásárolni. A választás egy 1999-es Derbi Fenix-re esett. Tudna valaki bővebben beszélni erről a motorról? Alkatrészellátása milyen? Nézelődtem, de nem sok jóval találkoztam eddig.
Köszönöm a választ mindenkinek.
Most akkor küldjem vagy ne? Mert akkor most megyek a postára és feladom úgy hogy én fizetem ki a postán most a pénzt. Vagy most akkor hogy legyen? Írj!
Eladó egy gyári újrafényezett derbi senda fejidom(2003-as)
a kétlámpás verzió.