Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Zsotty!

Hengert levenni nem nagy örgöngősség. Vízet leengeded, 4 hengerfejcsavart leveszed és már le is jön. Visszatenni sem nagy mutatvány. Hengerfej és hengertalp tömítés elvileg felhasználható ha nem sérült, de én nem raknám vissza a régit. Hengertalp tömítésnél fontos, hogy ugyan olyan vastagot tegyél bele, mint amilyen volt benne. A károstér mérete függ tőle. Ha túl vékony kopogásos égés jöhet létre, ha túl vastag, nem lesz erő. Összerakáskor enyhén meg kell olajozni a hengert, hogy indítástól kezdve legyen megfelelő kenés. Felújított a motor, hogy beállt? Meg tudod mozdítani vagy teljesen besült és abszolút nem mozdul? Ez esetben kicsit nehezebb lesz szétszedni...
Sziasztok!

Az első 10km utamnál beállt a dugó!
Tolhattam haza ugyan csak 10km-t.
Nehéz egy dög az biztos! Valaki szedett szét hengert légysz írjátok meg mire ügyeljek és hogyan szedjem szét?
Remélem nem lessz nagy baja. Hengerfúrás és új dugó, gyűrű. De ez a hétvégén kiderül hamar remélem. De lehet hogy már holnap nekikezdek szétszedni.
Delorto, akkor a korábbi megbeszélésnek megfelelően tudnál képeket küldeni az alkatrészekről? És a Szombathelyes dologra nem regaáltál, azért mert nem lehetséges?

mater@sch.bme.hu
Szervusztok márkatársak!
Vennék sendához 21"-os első kereket , vagy 19"-os kerékhez való kilométeróra spirál meghajtót.Sajnos ez nálam így van ,hogy 19-es a kerekem de viszont a meghajtó az 21 -eshez való, tehát teljesen mást mér ,mutat az órám.Ezért kéne nagyobb kerék.
Ha valaki tud segíteni akkor nagyon megköszönném.
Monjuk nekem az olajtartályon van.
Lehet! Túl szabályosan van kivágva az a négyzet, azért kérdeztem rá mielött vannék agy másik jót. Ott egy szivacsnak kellene lenni? Oz oldalidom remegésének a megszüntetésére szolgál?
négyzet alakú szivacs van ragasztva nekem a benzintankon a tankidom alatt , nem ennek a ragasztásmaradványa ? Mondjuk az olajtartályon nekem nincs - lehet leesett.
Sziasztok újfent!

A fórum nem nagyon pörög errefelé .
Van sendához valakinek kapcsolási rajz, vagy robbantott ábrák, vagy ahoz hasonló dolgok?
Még egy kérdés. Van az olajtartájon egy szabályos négyzet fekete ragasztó folt. Az gyárilag rakták oda vagy valami lyuk javítására tehették oda? Nektek van valami rajta?
Tudnátok gumi méretet írni, a Sendának? Első hátsó
Hello mitvisz! 1998-as senda blokk. Ami új benne: főtengely,csapágyak, szimeringek, fúrt henger, króm gyűrűk, dugattyú. A blokkban 500 km van. Az irányár 30000 ft, de ez nem tartalmazza a gyújtás oldali deknit és a berúgókart. A blokk még a vázban van csak a hétvégén veszem ki.
Pontosabban ? ár,adatok ,kép ?
Hello amateo! Nekem a gázkar és a gázbovden kelene ha megvan és ha jó állapotú.
Hello! Van egy eladó derbi senda blokkom ami teljesen fel van újítva. Akit érdekel az írjon.
Helló
Ha írsz egy e-mail címet megbeszéljük a részleteket mert érdekelne a hengerszett,és a léptető villa is.
Mennyit gondoltál a két cuccért.
Az e-mail címem: crazyshark123@gmail.com
Valaki nem tud eladó sportkipufogót?
Vagy 70-es hengerszettet?
Megvenném,ha olyan.
hell jeleztem az általad adott e-mail cimre,de van 99-esre való,amit nem tudok biztos h jó...de fotót dobsz a balazs16@globonet.hu-ra és 5ért tudok postázni..üdv
Hello..a mocit nem én hajtottam,de tuti mint az a képeken is látható az állapota...léptető villám is van...
Nálunk még egy derbit sem láttam halottam. Azért kérdezgetek. Nem akarok én venni se szinyót se robogót. Egy robogóval egyszer mentem életembe és örökre megutáltam. Az se halkabb. Az el sem indúl, csak ha pörgeted neki ezerrel, és akkor talán. Eddig nem tudtam hogy minek pörgetik, de most már rájöttem.
Kb. mennyivel mennek ezek az 50-es derbik?
Köszönöm a válaszod!

Akkor tényleg igaz a gyapot dolog. Csak az a bajom, hogy szét kell vágni és utánna megint beheggeszteni. Vagy van valami ötlet erre is? Mindenre vevő vagyok. Ha fényképes illusztrációt is tudsz csatolni, azigazán frankó lenne. Na persze ha van egy ötlet, hogy nem keljen visszaheggeszteni. A krómot nem igazán faintos heggeszteni. Igaz elvágni is sajnálom, de ha lehet egy kicsit halkítani rajta már megérte.
Kedves Delorto!
Akkor lenne 2003as Derbi Supermotohoz hátső főfékmunkahengered? És mennyiért? Fontos lenne... Köszönöm...
Pontosan így van ah mondod. Mint az állat kell pakolgatni a sebességeket, ez ilyen motor, de sztem jó ennyit váltani. Ezek a biciklik a végletekig ki vannak hegyezve, ezért a rengeteg fokozat h mindig pöröghessen a motor.
És hangos sőt még kényelmetlen is (főleg a következő dizájn). Ezellen nem nagyon tudsz tenni, valóban tömd ki a végdobodat gyapottal, nekem izom meg van tömve, amennyire csak lehetett. De ennek hangos, pattogós hangja van.
Kívánom h szeress bele a motorodba, én is Simsonból váltottam és 2 évbe tellett, mire ezt meg tudtam szeretni: hang+kényelem. De amit mellette nyújt, az a megbízhatóság, az a precizitás, az kárpótol...
Sok sok szeretet kívánok a motorodhoz...
Csere érdekel mini indexre/vmi egyedi kormányra.
Sziasztok!

Eladó egy-két kimaradt Derbi cucc 96-os Sendából:
-hátsó villahíd+hátsó teló+váz,kékszínű, adásvételivel,eredeti papírokkal 12ezer Ft
-Tartályok(olaj,benzin,víz)1000Ft/db vagy ajándék a vázhoz
-első-hátsó felnik féktárcsával,gumi nélkül:első felni 6ezer,hátsó felni 8ezer(+egy rosszabb lánckerék,ami még pár hónapot kibír)
-komplett hátsó fék mindennel(fém fékcső,féktest, fékmunkahenger stb) 5000Ft
-ülés-nincs szakadás- 2500Ft
-lámpabúra+javításra szoruló lámpatest 1500Ft
Csere érdekel 70-es derbire való hengerszettre,vagy valami hasznos dologra.
Ha több mindent viszel,akkor kedvezmény jár!
Érd.:email:amateo90@freemail.hu
Msn:amateo90@ho
tmail.com
Tel.:06-30/654-9122 délutáni órákban..
hát ennek ilyen hangja van nevárj h oylan hangja lesz mint egy szinyernek..vagyél robogót annak nemhallod a hangját sztem nerakj sehova semmit csak szarabbul fog menni...Legfontosabb olajat kapjon mert ha nemadz neki dobhatod a kukába..