Hengert levenni nem nagy örgöngősség. Vízet leengeded, 4 hengerfejcsavart leveszed és már le is jön. Visszatenni sem nagy mutatvány. Hengerfej és hengertalp tömítés elvileg felhasználható ha nem sérült, de én nem raknám vissza a régit. Hengertalp tömítésnél fontos, hogy ugyan olyan vastagot tegyél bele, mint amilyen volt benne. A károstér mérete függ tőle. Ha túl vékony kopogásos égés jöhet létre, ha túl vastag, nem lesz erő. Összerakáskor enyhén meg kell olajozni a hengert, hogy indítástól kezdve legyen megfelelő kenés. Felújított a motor, hogy beállt? Meg tudod mozdítani vagy teljesen besült és abszolút nem mozdul? Ez esetben kicsit nehezebb lesz szétszedni...
Az első 10km utamnál beállt a dugó!
Tolhattam haza ugyan csak 10km-t.
Nehéz egy dög az biztos! Valaki szedett szét hengert légysz írjátok meg mire ügyeljek és hogyan szedjem szét?
Remélem nem lessz nagy baja. Hengerfúrás és új dugó, gyűrű. De ez a hétvégén kiderül hamar remélem. De lehet hogy már holnap nekikezdek szétszedni.
Delorto, akkor a korábbi megbeszélésnek megfelelően tudnál képeket küldeni az alkatrészekről? És a Szombathelyes dologra nem regaáltál, azért mert nem lehetséges?
Szervusztok márkatársak!
Vennék sendához 21"-os első kereket , vagy 19"-os kerékhez való kilométeróra spirál meghajtót.Sajnos ez nálam így van ,hogy 19-es a kerekem de viszont a meghajtó az 21 -eshez való, tehát teljesen mást mér ,mutat az órám.Ezért kéne nagyobb kerék.
Ha valaki tud segíteni akkor nagyon megköszönném.
Lehet! Túl szabályosan van kivágva az a négyzet, azért kérdeztem rá mielött vannék agy másik jót. Ott egy szivacsnak kellene lenni? Oz oldalidom remegésének a megszüntetésére szolgál?
négyzet alakú szivacs van ragasztva nekem a benzintankon a tankidom alatt , nem ennek a ragasztásmaradványa ? Mondjuk az olajtartályon nekem nincs - lehet leesett.
Még egy kérdés. Van az olajtartájon egy szabályos négyzet fekete ragasztó folt. Az gyárilag rakták oda vagy valami lyuk javítására tehették oda? Nektek van valami rajta?
Hello mitvisz! 1998-as senda blokk. Ami új benne: főtengely,csapágyak, szimeringek, fúrt henger, króm gyűrűk, dugattyú. A blokkban 500 km van. Az irányár 30000 ft, de ez nem tartalmazza a gyújtás oldali deknit és a berúgókart. A blokk még a vázban van csak a hétvégén veszem ki.
Helló
Ha írsz egy e-mail címet megbeszéljük a részleteket mert érdekelne a hengerszett,és a léptető villa is.
Mennyit gondoltál a két cuccért.
Az e-mail címem: crazyshark123@gmail.com
hell jeleztem az általad adott e-mail cimre,de van 99-esre való,amit nem tudok biztos h jó...de fotót dobsz a balazs16@globonet.hu-ra és 5ért tudok postázni..üdv
Nálunk még egy derbit sem láttam halottam. Azért kérdezgetek. Nem akarok én venni se szinyót se robogót. Egy robogóval egyszer mentem életembe és örökre megutáltam. Az se halkabb. Az el sem indúl, csak ha pörgeted neki ezerrel, és akkor talán. Eddig nem tudtam hogy minek pörgetik, de most már rájöttem.
Kb. mennyivel mennek ezek az 50-es derbik?
Akkor tényleg igaz a gyapot dolog. Csak az a bajom, hogy szét kell vágni és utánna megint beheggeszteni. Vagy van valami ötlet erre is? Mindenre vevő vagyok. Ha fényképes illusztrációt is tudsz csatolni, azigazán frankó lenne. Na persze ha van egy ötlet, hogy nem keljen visszaheggeszteni. A krómot nem igazán faintos heggeszteni. Igaz elvágni is sajnálom, de ha lehet egy kicsit halkítani rajta már megérte.
Pontosan így van ah mondod. Mint az állat kell pakolgatni a sebességeket, ez ilyen motor, de sztem jó ennyit váltani. Ezek a biciklik a végletekig ki vannak hegyezve, ezért a rengeteg fokozat h mindig pöröghessen a motor.
És hangos sőt még kényelmetlen is (főleg a következő dizájn). Ezellen nem nagyon tudsz tenni, valóban tömd ki a végdobodat gyapottal, nekem izom meg van tömve, amennyire csak lehetett. De ennek hangos, pattogós hangja van.
Kívánom h szeress bele a motorodba, én is Simsonból váltottam és 2 évbe tellett, mire ezt meg tudtam szeretni: hang+kényelem. De amit mellette nyújt, az a megbízhatóság, az a precizitás, az kárpótol...
Sok sok szeretet kívánok a motorodhoz...
hát ennek ilyen hangja van nevárj h oylan hangja lesz mint egy szinyernek..vagyél robogót annak nemhallod a hangját sztem nerakj sehova semmit csak szarabbul fog menni...Legfontosabb olajat kapjon mert ha nemadz neki dobhatod a kukába..
Hengert levenni nem nagy örgöngősség. Vízet leengeded, 4 hengerfejcsavart leveszed és már le is jön. Visszatenni sem nagy mutatvány. Hengerfej és hengertalp tömítés elvileg felhasználható ha nem sérült, de én nem raknám vissza a régit. Hengertalp tömítésnél fontos, hogy ugyan olyan vastagot tegyél bele, mint amilyen volt benne. A károstér mérete függ tőle. Ha túl vékony kopogásos égés jöhet létre, ha túl vastag, nem lesz erő. Összerakáskor enyhén meg kell olajozni a hengert, hogy indítástól kezdve legyen megfelelő kenés. Felújított a motor, hogy beállt? Meg tudod mozdítani vagy teljesen besült és abszolút nem mozdul? Ez esetben kicsit nehezebb lesz szétszedni...