Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem 75-s jó bele nekem az volt benne és hibátlan volt.
Az a baj a 2ütemü motorokkal, hogy vagy úgy állítod be, hogy "elszegényíted" a keveréket és kis fordulatról húz jól ezzel az a baj hogy úgymond túl tökéletes az égés és túlmelegszik a motor, vagy úgy állítod be hogy magas fordulatszámon legyen fasza, vagy marad az aranyközépút amikor is-is általában ezt szokták beállítani, de kinek a pap kinek a papné.
Ha gondolod vegyél fel msn-re szívesen segítek.

Üdv Tomy
Dániel, a kipunyílás faragás mi alapján történt , ki csinálta , mivel ?
Olyan volt a hengered mint amit én belinkeltem? A többi ablakot nem piszkáltátok?
Hátha lehet kihozni az enyémből is valamit !
Most akkor neked mi volt benne mire cserélted ? Szerintem nem Te csináltad mert a karburálás vagy mia f..om az biz a suber mozgatása (gostrider meg csak viccöljön ) mert az alapjarati levegőcsavar az a nevéből látszik mi. Mondjuk a sportlégszűrő az belejátszik nyilván nem kicsit de nem nekem - a légszűrőm meg tiszta !
Valaki ért ehhez ? 14-es delortóba milyen főfúvóka ajánlott , vagy a subertű (11-es) is más méret kell?
Valamiért nem tudok visszaírni emailt.A lényeg,hogy holnap vagy holnapután feladom.A postát a vevő állja.
Köszi
Helló!

Nem számít a suber állása ? Akkor minek van ?
A fúvóka csere semmit nem ér karburálás nélkül...
Légszűrőt nem kell bántani jó a gyári ! Hengert se hiszem, hogy piszkálni kell +a kipufogót se ... Meg van az tervezve rendesen nem kell sufni tuningolni főleg nem ész nélkül.
Nekem gyári állapotában ment 80-85-t a motor.
Most meg 80as utazó sebességem van... ( Ez úgy érhető el ha felteszünk a motorra 1 turbó feltöltőt és egy nitro befecskendező rendszer +titánium szelepeket és gyémánttal csiszolt vezérműláncot, természetesen fordulatszám függő szelephézag állítással. Ja és 1L-t eszik 100km-ren. )

...

Üdv Tomy
sziasztok!
ha valakinek van gázkarja,gázbovdenje,kuplungkarja, vagy esetleg mindhárom az írjon lécci!
a suber állítása nem számít, ennél max alapjáratnél, nekem meg lett faragva a gyári henger kipufógó nyilása , meg a kipuffon is kicseréltük a csöveket nagyobbra mert az is folytotta de amikor megvettük 50-55 volt a vége most meg megyek lazán utazóba 65-68-at de ezt ilyen félgázon vagy még az se.. tehát nekem nagyon bejött.. sztem te nem karburáltad be jól ilyenkor az szokott lenni a fő probléma..(jah meg a légszőrőbe tettem malossi redfiltert meg fúrtam rá 3 lyukat) de ha megpróbálod mégegyszer 75össel akk nézd meg a légszűrőd lehet h túl piszkos én nem kap elég levegőt, mert több bbenzinhez több levegő is kell..
hay mindenkinek

keresek kipufogo dobot.
Ez nekem is eszembe jutott , nekiugorjak reszelővel ?
Valakinek sikerült ilyesmi ? Elég a kipu nyílást nyitni ?
Lehet megkérdezem a Tábori tuningot mi pénz lenne .
Sajna még építés alatt áll a motor.De megnézem majd,mert most látom,hogy a tiéd az szépen folytott.
Lehet hogy hülye a kérdés,de azt a folytott részt a hengeren,nem lehet fúrássel eltüntetni?
A nyilásokat nézd a hengerfalon ! A kipunyilás kb dupla akkora a barnán ,plusz két segédfurat is van rajta . A felömlő nyílások is jóval nagyobbak. Ha leveszed a kipufogód (három csavar)belenézel és azt látod mint nekem a szürkén akkor cseréld ! De mit érzel ? Ha magas fordulaton meglódul a motor akkor a tiéd nem folytott szerintem.
Ez érdekes.
Nekem most a szürke van fent,ami neked volt.De van a polcon egy hibátlan feketés.Akkor szerinted megéri lecserélni?Egyébként a fekete az nikaszilos.
Nekem 220-as tárcsán volt.
Ja közzéteszem ha valakit érdekel, gyári derbi hengerek között hatalmas különbségek lehetnek. Nekem szürke 50ccm feliratos van ami jól gyorsul kb 6ezerig de nem pörög tovább , szétszedéskor kiderült a hengerfal szinte hibátlan a dugó jó csak az ablakok kicsik a hengerfalon. Most beleraktam egy használt (helyenként húzott , kézzel csiszolt)barna 49 ccm feliratos hengert kicsit sérült (pár helyen húzott dugóval és mintha egy másik motorra ültem volna .
Kb 6 ezerig vérszegény megyeget , de ott felüvölt és egy kis sávban ugyan de meglódul mint állat ! Ezt a felső tartományt kihasználva elkapva a ritmust a váltásokkal piszok élvezetes motorozni. Csak attól félek nem lesz hosszú életű mert nagyon pörög , és a környékbeliek sem örülnek szerintem a hangja miatt.
Szia!

Ne haragudj, hogy beleugatok! Ha jól emlékszem a féknyereg felmegy nagyobb tárcsára is. Az első és a hátsó fékbetét megegyezik. Nagyobb tárcsához másik féknyereg tartót kell szerezni vagy csináltatni. Megkockáztatom, hogy az első és a hátsó nyereg is egyforma, csak a tartó más. (bár ellenkező oldalon vannak, szal ebben nem vagyok biztos, és jelenleg nem tudom megnézni)
Szia amateo! Hány mm-es tárcsához való a féknyereg? Mármint 220-as vagy nagyobb?
Komplett hátsófékrendszer (AJP) eladó
amateo90@freemail.hu
mondj egy e-mailt és leírok mindent!
akkor postai utánvétel!
Vagy postai utánvét,vagy Kiskunfélegyháza-Kecskeméten személyes átvétel.
okés akkor hogy legyen? Hol tudnánk találkozni?
Igen,mert ez egy 96-os derbi senda enduroé.
mert ha igen akkor kell!
és szted a 97-es hez jó lenne?