Helló
Bocs nem láttam a e-mailedet mert a gmail berakta spam-nek.
Képet megpróbálok majd küldeni.
Az én motoromról hiányott az a kis kar amibe a bowdent beakasztod csak a műanyag része volt meg de az is eltörött.
de majd írok,hívlak.
Előre is köszi
Arra gondoltam, hogy írtad hogy Vasmegyében laksz. És egyik ismerősöm minden hétvégén megy Szombathelyre. Felvetette a srác hogyha ott tudtok találkozni, akkor ő szívesen elhozná. természetesen csak ha ez lehetséges!
A rajz nem a legjobb, de a lényeg rajt van. Derbi Senda lendkerék lehúzató. Még egy M10-es csavarra lesz szükség, ami 50mm hosszú, 5.6-os elég nem kell erősebb. Ha valakinek kifogásai vannak a "műszaki" rajzal kapcsolatban az ne tartsa vissza Ha lesz időm megcsinálom igényesebben.
hello a fötengely csapágyat cseréltem ki 2 db c4 es csapágy én melo helyröl szereztem de kb 5000 ft a kettö.ugye akkor már ki kell cserélni a szimeringeket is,nekem még a fötengelyen lévő tügörgöt kellett kicserélni,ehhez szét kellett huzatni a főtengelyt.de igy már tökéletes volt ez 6500 ft ért csinálták meg. ménfőcsanakon,győr mellett
A Ledkerékben 19x1-es metrikus menet van. Egy esztergályossnak nem jelenthet gondot a lehúzató elkészítése. Csinálok róla egy rajzot és elküldöm, vagy felrakom ide.
Megvan még a henger szett?
Mert ha meg akkor érdekelne.
És a léptető villa is. Válaszodat várom.
a többit megbeszéljük e-maibe:
crazyshark123@gmail.com
Előre is köszi
Egy infó (annak aki esetleg nem tudná): a vízpumpa házon az egyik csavar leeresztő csavar. Az amelyik majdnem a csőcsatlakozó tetején található. Igaz, csak 5ös csavar, de aki nem akar a csövekkel bajlódni annak egyszerűbb itt leengedni a vizet. Nem folyik annyira mindenfele a hűtőfolyadék. Szétszedés alatt van a blokk, ha találok még ilyen közhasznú dolgokat, megosztom veletek.
hello,hát már én is jártam igy ,bár nekem a főtengely csapágy okozta ezeket a tüneteket.Én se tudtam megmozditani a berugokart,leszedtem a hengert,azt probáltam mozgatni a fötengelyt,de nem lehetett.
de ha szétkapod,ugyis kiderül.
Valami "flancosabb" dugattyút érdemes venni. Pl én Prox-ot vettem a derbibe, pedig annak az Airsal hengere olyan volt, hogy 6 e alatt nem ment, és nem ragadt meg az új dugattyú sem! (igaz, nicasilos henger volt, és csak pár 10 km-t mentem vele, rájöttem, hogy nem kell 5 motor a háznál..)
Nem hajtottad meg nagyon? Esetleg a hajtókar is beállhat, ha már meg volt kopva.. Bár inkább oyalt láttam, hogy széthullott.
Egyébként dugó olyan 8-9 e, főtengelyfelújítás 10-12. Persze nem a gyári, hanem minőségi, utángyártott cuccokból, mint pl a Prox
Az elég nagy baj ha a berúgókar sem mozdul. Simsonok nem nagyon pörögnek többet 8000-nél. A Derbinek bírnia kéne a fordulatot. Gyári hener van a tiéden vagy tuning? Ha nem frissen felújított hengered van (amit esetleg szorosra fúrtak) akkor más probléma is lesz. Elképzelhető, hogy a különolajzásod nem működik. Vagy rossz minőségű olajat kapott. E-mailben elküldöm az elérhetőségeim, de nem tudom ma mikor leszek msn-en.
A berúgókart abszolutt nem lehet megmozdítani.
Ha sebességbe rakom, akkor meg a kerék csúszik meg. Nem tudom, hogy a gépműhelyekben tudnak e olyan dugót adni ami bírja a nagy pörgést, illetve a nagy igénybevételt. Nem tudod, hogy a simsonok mennyit pörögnek? Ma igyekszem haza és szétkapom ha minden igaz. Nagyon remélem nem lett semmi komoly baja. Az elektronikához ért valaki? Az indexelésnél mindegyik visszajelző elkezd villogni és az index csak haloványan, de villog. De persze gyorsan villog. Olyan mikor az autó egyik indexe kiég és gyorsan villog a többi.
Bocs nem láttam a e-mailedet mert a gmail berakta spam-nek.
Képet megpróbálok majd küldeni.
Az én motoromról hiányott az a kis kar amibe a bowdent beakasztod csak a műanyag része volt meg de az is eltörött.
de majd írok,hívlak.
Előre is köszi
A hengerszett megvan még?
Arra gondoltam, hogy írtad hogy Vasmegyében laksz. És egyik ismerősöm minden hétvégén megy Szombathelyre. Felvetette a srác hogyha ott tudtok találkozni, akkor ő szívesen elhozná. természetesen csak ha ez lehetséges!
zolee143@freemail.hu email címre írjatok.
A rajz nem a legjobb, de a lényeg rajt van. Derbi Senda lendkerék lehúzató. Még egy M10-es csavarra lesz szükség, ami 50mm hosszú, 5.6-os elég nem kell erősebb. Ha valakinek kifogásai vannak a "műszaki" rajzal kapcsolatban az ne tartsa vissza Ha lesz időm megcsinálom igényesebben.
Az enyém zsotty@freemail.hu
Mi a blokk szétszedésének a menete? Ha tudsz sorrendet akkor kösz. De egyébként is kösz!
A Ledkerékben 19x1-es metrikus menet van. Egy esztergályossnak nem jelenthet gondot a lehúzató elkészítése. Csinálok róla egy rajzot és elküldöm, vagy felrakom ide.
A helyzet az, hogy a főtengely állt be. Szétszedtem a hengert az teljesen jó. Aztán a lenkereket megmozgatva elég nehezen de meg lehetett mozdítani.
Hentes! te hol és mennyiért csináltattad meg a főtengelyt? Sajnos nekem is ezt kell tennem ha menni akarok vele. Vagy újat raktál bele?
Kérlek segítsetek elesett lelkemnek. Jó kezdet! Ja és milyen lenkerék lehúzó való az 50-es sendához?
Megvan még a henger szett?
Mert ha meg akkor érdekelne.
És a léptető villa is. Válaszodat várom.
a többit megbeszéljük e-maibe:
crazyshark123@gmail.com
Előre is köszi
Zsotty,sajnálom az eseted!
Egyébiránt eladó egy 96-99-es sendába való komplett hűtőrendszer.Ha érdekel valakit 5000Ft.
Elérhetőségek:pár kommenttel lejjebb.
Egy infó (annak aki esetleg nem tudná): a vízpumpa házon az egyik csavar leeresztő csavar. Az amelyik majdnem a csőcsatlakozó tetején található. Igaz, csak 5ös csavar, de aki nem akar a csövekkel bajlódni annak egyszerűbb itt leengedni a vizet. Nem folyik annyira mindenfele a hűtőfolyadék. Szétszedés alatt van a blokk, ha találok még ilyen közhasznú dolgokat, megosztom veletek.
de ha szétkapod,ugyis kiderül.
Nem hajtottad meg nagyon? Esetleg a hajtókar is beállhat, ha már meg volt kopva.. Bár inkább oyalt láttam, hogy széthullott.
Egyébként dugó olyan 8-9 e, főtengelyfelújítás 10-12. Persze nem a gyári, hanem minőségi, utángyártott cuccokból, mint pl a Prox
Most vakaródzhatnék hogy mit csináljak .
Olcsón nem eladó ?
Az elég nagy baj ha a berúgókar sem mozdul. Simsonok nem nagyon pörögnek többet 8000-nél. A Derbinek bírnia kéne a fordulatot. Gyári hener van a tiéden vagy tuning? Ha nem frissen felújított hengered van (amit esetleg szorosra fúrtak) akkor más probléma is lesz. Elképzelhető, hogy a különolajzásod nem működik. Vagy rossz minőségű olajat kapott. E-mailben elküldöm az elérhetőségeim, de nem tudom ma mikor leszek msn-en.
Ha sebességbe rakom, akkor meg a kerék csúszik meg. Nem tudom, hogy a gépműhelyekben tudnak e olyan dugót adni ami bírja a nagy pörgést, illetve a nagy igénybevételt. Nem tudod, hogy a simsonok mennyit pörögnek? Ma igyekszem haza és szétkapom ha minden igaz. Nagyon remélem nem lett semmi komoly baja. Az elektronikához ért valaki? Az indexelésnél mindegyik visszajelző elkezd villogni és az index csak haloványan, de villog. De persze gyorsan villog. Olyan mikor az autó egyik indexe kiég és gyorsan villog a többi.