Köszönöm a reagálást. De nem szorul meg semmi, simán belehet tolni párperc után. A külön olajozást kikötve vettem a biztonság miatt... Én keverem be. A lényeg hogy nem szorul. Olyan mintha a gyujtás , vagy az üzem anyag menne el. Csak azt nem értem mért indul el egy kis idő mulva? Mebránnal lehet valami.. vagy más. Köszönöm a segítséget.
és szerinted nem lehet kapni vmi rugalmas prayt? vagy pl a sima autófesték spray az nem jó? megondanám én mert épp ez a probléma h elkérne érte vagy 20 rugót a profi fényező... és ha megpróbálom megcsinálni azzal vagy 15 rongyot meg tudnék spórolni.. és annál amilyen most nem hiszem h roccabb lesz mert most mindenhol le van pattogva a borulástól meg karcos meg ahol a seggem alatti idomon le lett szedve a martica ott nem szívta ki még a nap a műanyagot... szóval érted.. terepmintás
hello
a sima csapágy megtud szorulni melegedéstöl,de ezekbe C3-as,vagy inkább C4-es csapágyakat raknak,ez hidegen valamivel nagyobb mint a sima csapágy ,pár mikronnal,de melegedéskor eléri a megfelelö méretet.ha sima csapágy lenne benne az megszoritaná a fötengelyt.
Ha mindig besülne az lehetne érezni a berúgásnál-betolásnál hogy szorul a dugó nehezebben forog - van ilyen? Lehet pl rosszul illesztett gyűrűtől vagy dugótól. Cseréltél valamit a motorban ?
Többiektől kérdem esetleg csapágy melegedésre nem tud megszorulni? - hallott már ilyet valaki?
Ghost&Rider köszi hogy leírtad, de segítséget kértem! Most akkor konkrétan mi a gond vele? Nem a fötengelyt írtam hanem a lenkerék melegedést. Egyébként ha mindíg besül az mitöl lehet? Netán nemjó a hűtés? Légyszives segíts ha tudsz. Köszi.
Na, ne meleg volt a főtengely vége hát akkor itt nagyon nagy baj van járt a motor ... ember azért kicsit lehetne több eszed is a motor üzem közben bizony felmelegedik nemis kicsit. Még jó, hogy meleg volt a főtengely hővezetésről hallottál, mert ezt a fémek nagyon jól teszik.! ?
valószínűleg annak az okozója hogy : amikor meleg leáll, de amikor kihűl akkor újra beindul az az lehet, hogy ilyenkor minden alkalommal besül a motor. Írtad, hogy fel lett csiszolva a henger, ugye ez csak egy rossz vicc volt? Mert, ha az alu hengert csiszolgattad akkor az kuka.
Szerintem te és a motorod is jobban járna hogy ha elvinnéd azt a szerencsétlen motort egy SZERELŐHÖZ. Mert amikor még azzal sem vagy tisztában, hogy hogyan működik egy 2ütemü motor akkor nem kéne "megpróbálni megszerelni".
Szerintem.
gyertya gond biztos nem éehet mert most vettm magas hőértékűt. Nemsemmi hogy senki nem tudja mi lehet a gond, ilyet még nem láttam. Remélem valaki tud majd segíteni.
Üdv emberek most nekem is kellene egy kis segítség. Láncvezető gumi vagy kemény műanyag elkopott és meg kellene csinálni és nincs pénzem újat venni? Valaki ötlet?
Persze néztem. Levegő szűrőt tisztitottam, meg a karburátort is. De nemtudom miköze lenne a melegedéshez meg a leálláshoz eggy idő után a levegő szűrő és a karburátornak. Köszi.
a sima csapágy megtud szorulni melegedéstöl,de ezekbe C3-as,vagy inkább C4-es csapágyakat raknak,ez hidegen valamivel nagyobb mint a sima csapágy ,pár mikronnal,de melegedéskor eléri a megfelelö méretet.ha sima csapágy lenne benne az megszoritaná a fötengelyt.
Többiektől kérdem esetleg csapágy melegedésre nem tud megszorulni? - hallott már ilyet valaki?
Derbi rabasa kuplung kiemelő villára,kuplunk bowdenre lenne szükségem kinek van írjon
Előre is köszi
Nyúlj jó mélyen a pénztárcádba, és vidd el egy profi fényezőhöz.
Másképp nem igazán tudod, hacsak nem vagy fényező ...
Üdv Tomy
Na, ne meleg volt a főtengely vége hát akkor itt nagyon nagy baj van járt a motor ... ember azért kicsit lehetne több eszed is a motor üzem közben bizony felmelegedik nemis kicsit. Még jó, hogy meleg volt a főtengely hővezetésről hallottál, mert ezt a fémek nagyon jól teszik.! ?
valószínűleg annak az okozója hogy : amikor meleg leáll, de amikor kihűl akkor újra beindul az az lehet, hogy ilyenkor minden alkalommal besül a motor. Írtad, hogy fel lett csiszolva a henger, ugye ez csak egy rossz vicc volt? Mert, ha az alu hengert csiszolgattad akkor az kuka.
Szerintem te és a motorod is jobban járna hogy ha elvinnéd azt a szerencsétlen motort egy SZERELŐHÖZ. Mert amikor még azzal sem vagy tisztában, hogy hogyan működik egy 2ütemü motor akkor nem kéne "megpróbálni megszerelni".
Szerintem.
Üdv Tomy
Tervezek 1 teljes fényezést.. szerintetek mivel csináljam, hogy ne pattogjon le 2 hét után a műanyag elemekről?
2001-es derbi senda sm-nek 22mm-es a kormányátmérője?
olaj nem ég el rendesen és beköpi a gyertyát
nem valoszinü hogy főtengely csapágy,akkor szorulna a motor hidegen is,levegőszürőt,karburátort nézted már?