sziasztok. Cseréltem magasabb hőértékű gyertyát, de még mindíg ugyan az a gond ( felmelegszik a henger és leáll, párperc hülés és ujra indul, de nem sokáig.). Le vettem a lenkeréknél a burkolatot, elég meleg volt a lenkerék. Ezután levettem a lenkereket és a tekercseknél a vasmag is meleg volt. Ez nem lehet gond a leállásra? Lehet hogy főtengely csapágy?
nekem lövésem sicns milyen avn benne de nekem az ngk val döglött más van benne holnapra meg mondom milyen
igaz nekem lég hűtéses és van amikro forr a blokk d ele soha enm áll vayg lelassul ha tűz forró
Sziasztok. Fellett csiszolva a henger, kapott ujj tömítést. Cseréltem benne gyertyát, igaz használt és nemis néztem a tipusát. A Lényeg, hogy a neger gond szerintem kilőve, de adtolmég lehet. Holnap veszek magas hőértékű gyertyát és szólok a fejleményekröl. Remélem sikerül mihamarább megoldani a problémát. Köszönöm a segítségeket.
szerintem is a gyertya lehet a gond remélhetőleg!
próbálj NGK B9es típúsút így van es-sel együt a neve vagy
NGK B10es típusút azt hiszem azok magas hőértékűek, de lehet tévedek
Próbáld először a gyertyát ha nem jó akkor henger fej vagy sok dolog lehet
ha újabba motor akkro membrán stb stb magyarul minnél újabb anál több hiba lehetőségXD
2001-2005-ös évjáratra való komplett derbi senda SM hátsólámpa eladó(rendszámtábla világítással)
Kisebb módosítással a sárvédő felmegy a régebbire is.A lámpa egy az egyben jó a régebbire.
4ezer forint
Sziasztok. Még mindíg nem segített senki. Miért van az?, hogy mikor már elégmeleg a motor, vagy tőgázon húzom neki, olyan mintha elmenne a gyujtás, vagy valami ilyesmi. De pármásodperc pihi, vagy lassabb túráztatás, akkor vissza jön. Visszont, ha megint tőgázt, hosszú út, ismét ez a jelenség. Magas hőértékű gyertya kellene, vagy más? Így nagyon nemtudok motorozni, mert néha ezt csinálja. Vagy hengerfej tömítés csere?
Mint írtam,elektronikai,és motorikus alkatrészeim egyelőre nincsenek.Egyébként nem önindítós.
Képeket készítettem ma,szóval ha valakit érdekel valami,akkor küldök szívesen!
Blokkvédő műanyag is van.
Fék légtelenítéséről:
2emberes feladat. Az egyik ember "pumpál" behúzza a féket ki enged behúzza a féket ki enged... A másik a fék nyeregnél áll egy 10es kulccsal. Az egyik fél aki pumpál kb fél percig "pumpálja" a fék kart, aztán behúzva tartja, szól a másiknak, hogy nyissa meg a csavart egy fél fordulatnyit ekkor kifolyik egy kis olaj aki húzza a féket e közben is húzza mert különben levegőt szív a rendszer. Amikor a fékkart egészen a kormányig behúzta szol a másik félnek, hogy húzza meg a csavart. Ezt addig kell ismételni amíg nem keményedik fel rendesen a fék.
Ha nem értesz hozzá akkor nem érdemes otthon maszekolni az életed is múlhat a féken.
ha a spirálra gondolsz,az megvan,eladó,ha a meghajtóra,akkor azt csak jövőhéten tudom megmondani,hogy kell-e.Ha a spirált szeretnéd megvenni,akkor sztem válassz mellé még vmit,mert a posta több lenne mint az alkatrész maga:D
A tanknál lévő idomzat(két szárny+ a kulcsos felnyitható idom)6ezer
A két hátsó oldalidom 6ezer meg a faridom 2ezer,összesen tehát 14ezer
kipufogóm sajna csak rozsdás van(ami a képen van,még kell)
ha az érdekel,5ezerért odaadom mindenestül,de azt le kell csiszolni,és utána festeni kell.
Hello Amatei! Engm az érdekelne hogy mennyiért adod az idomokat az első sárvédő és a fejidom nélkül? Ja és mennyi lenne az egész kipufogó rendszer?
Válaszaidat előreis köszönöm.
igaz nekem lég hűtéses és van amikro forr a blokk d ele soha enm áll vayg lelassul ha tűz forró
próbálj NGK B9es típúsút így van es-sel együt a neve vagy
NGK B10es típusút azt hiszem azok magas hőértékűek, de lehet tévedek
ha újabba motor akkro membrán stb stb magyarul minnél újabb anál több hiba lehetőségXD
Ahogy felraktam kaptam egy e-mailt,ha az az érdeklődő megveszi,akkor neki adom el,ha megmarad,szólok!
Köszi!
A hátsó lámpát megvenném !
Kisebb módosítással a sárvédő felmegy a régebbire is.A lámpa egy az egyben jó a régebbire.
4ezer forint
Mint írtam,elektronikai,és motorikus alkatrészeim egyelőre nincsenek.Egyébként nem önindítós.
Képeket készítettem ma,szóval ha valakit érdekel valami,akkor küldök szívesen!
Blokkvédő műanyag is van.
2emberes feladat. Az egyik ember "pumpál" behúzza a féket ki enged behúzza a féket ki enged... A másik a fék nyeregnél áll egy 10es kulccsal. Az egyik fél aki pumpál kb fél percig "pumpálja" a fék kart, aztán behúzva tartja, szól a másiknak, hogy nyissa meg a csavart egy fél fordulatnyit ekkor kifolyik egy kis olaj aki húzza a féket e közben is húzza mert különben levegőt szív a rendszer. Amikor a fékkart egészen a kormányig behúzta szol a másik félnek, hogy húzza meg a csavart. Ezt addig kell ismételni amíg nem keményedik fel rendesen a fék.
Ha nem értesz hozzá akkor nem érdemes otthon maszekolni az életed is múlhat a féken.
Üdv Tomy
ha a spirálra gondolsz,az megvan,eladó,ha a meghajtóra,akkor azt csak jövőhéten tudom megmondani,hogy kell-e.Ha a spirált szeretnéd megvenni,akkor sztem válassz mellé még vmit,mert a posta több lenne mint az alkatrész maga:D
Engem a km meghajtód érdekelne, ha megvan és eladó írj, aztán felhívlak megbeszélni...
A tanknál lévő idomzat(két szárny+ a kulcsos felnyitható idom)6ezer
A két hátsó oldalidom 6ezer meg a faridom 2ezer,összesen tehát 14ezer
kipufogóm sajna csak rozsdás van(ami a képen van,még kell)
ha az érdekel,5ezerért odaadom mindenestül,de azt le kell csiszolni,és utána festeni kell.
Válaszaidat előreis köszönöm.