Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én ugy tudom a subert állitása föleg alapjáraton számit,amikor már huzod neki sok vizet nem zavar.az elsö lánckeréknél nekem is van alátét,nekem nincs vele gond.
Tank melletti
Nekem pont olyan motorom van mint a képen ( csak nincs meg tankidom ).
Ha fény tartod átlátsz rajta - a lámpa melletti és az első lápa idomja ilyen.
Nekem 1999-es (talán) és nincs nyílás a légszűrőház oldalán , csak a tetején három darab ujjnyi lyuk
Akinek Régebbi Sendája van, valaki megmondaná hogy a lefegőszűrő doboz oldalán van-e nyílás?(ahol szétlehet szedni 4csavar az az oldal) csakmert nekem nem a gyári van fent.thx
olyan mint ezen is van:)
nem kötöszködök, de az a zöld átlátszó az milyen?
Köszi!
Nincs valakinek véletlenül eladó egy balodali (láncoldal) zöld átlátszó tankidomja Senda R 50-re ? Ha ütött-kopott az sem baj - ez nekem nincs meg a motoron.
ha stabilnak látod alátéttel akkor tökéletes.
A benzin levegő keveréket meg úgy tudod megnézni hogy járó motorral állítgatod és így hallod h mennyire jó, de az alapjárati csavart is állítsad be mert nem jó ha alapból magas fordulaton van..
Helló! Nincsen valakinek Derbi Fenix-e? Ha igen légyszi írj mert szeretnék kérdezni 1 pár dolgot!
Köszi: WP!
Eddig azt hittem azok csak az alapjáratot befolyásolják , de akkor csavarom a segédlevegőt is ezerrel.
Más , kicseréltem az elsö fogaskereket de a régi dupla olyan vastag volt ezért most a lánc beleér a vázba. Ha alátétekkel hézagolom a rögzítőlemeznél az úgy jó vagy van oda valami spéci távtartó?
Kész a motor, 1 óra múlva megyek érte..

Kicseréltek egy csövet ahol falsot szívott, meg állítólag azért folyott az olaj is, illetve egy vezeték megolvadt, emiatt nem volt szikra
a karbin a levegö és az üzemanyag menyiségét állitsd be.
2 csavar,azzal kell játszani,amig nem lessz tökéletes.
Mit nevezel karburálásnak ? Én végigraktam a subert az összes állásba . Mit kell még állítani ?
jah tényleg mitvisz, nem tudom holnap megírni hogy milyen 84-es fúvókával, mert ma lebontottuk a hengert mert megfaraglyuk a kipufogó nyílást, tehát csak 2-3 nap múlva tudok arrol infót mondani...
Szewaztok.
Ha tettetek bele nagyonn fúvókát akkor be kell karburálni!
Állítsátok be a benzin levegő keveréket, mert mivel több benzint kap, több levegő is kell, meg elötte nem árt a légszűrőt kitisztítani és akkor már elvileg ha jól állítjátok be akkor érezzzhetően jobban fog menni...
De ha már leszedtétek a légszűrőt nem árt új szivacsot vágni bele.. .
55/13
85:P
Mint már írtam ezzel a lánckerékkel soha nem is fog többet menni...
4-5000Ft- ér lehet venni 53fogas lánckereket. Szerintem ne babrálj vele vegyél rá egy lánc-lánckerék szettet és valószinű hogy jobban fog menni akár 20al is többet 10fog rengeteg ...
nekem 70esen 53/13as áttétellel 85körül ment 53/14essel 95körül
53/15el 110körül és ez csak 2fog !
a benzin csap az elhet szar mert ami műköteti az gondolom membrán és akkro működik csak ha megy a motor. Nézd meg hoyg ha jár a motor akkor azok a kics csövekből jön e a levegő avyg szívja elvbe olyannak kell lennie elvbe. de ha nem akkor....
ja az jóvan de a membránod jó állapotba van és ami műköteti?
Ez az automata benzincsap nem csinálhat ilyen trükköt ? Vagy még a hátsó dobot nem égettem ki -talán az . Vagy csak egyszerűen kopott szegény és sokat akarok tőle
te én fuvokákat megprobálom kicserélni nagyobra oszt majd irok mire jutottam vele te is probálkozz tovább soksikert
szevasz mitvisz látom teis ebben acipőbe jársz az enyém is vissza lassul ötig kihuzatom százig oszt hatba tartja egydarabig majd lemegy kb60 ra meg hörög csak kevés anafta sztem
A szűrőt meg fogom nézni -jó ötlet, kompressziót nem tudom nincs összehasonlítási alapon sajna . Pöccre indul ,gázra jól reagál csak magas fordulaton csörög-zörög (lehet csapszeg?) Mostmár a 6000 km is gyanús ami mondva volt.
Hol látsz te itt menetet - ez a memránon lévő szívótorok (vagy micsoda) és szerintem a a gyári folytást -szűkítést reszelték ki. Azóta felsmirgliztem hogy legalább sima legyen.
mind ha menet tört volna ki belölle, vagy ki gyilkolták volna. Kompresszió van ?