Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemlehet hogy egszerűen koszos a benzinszűrőd és esetleg azér nemjó egész gázon? csak mer az enyém is ugyan ezt csinálja. ha valakinek van még más tippje írjon kérem:)
Na a fuvokacsrere egyenlőre nem jött be. 60 helyett 75 , a subertűt mindenhova állítottam mindig rosszabb mint az eredeti 60 + középső tűállás. A hiba általában háromnegyed gáznál hörög és visszalassul , (néha el-el kapja egy pillanatra) visszavéve a gázon ujra húz. Mindez főleg 1-4 sebességben érezhető. Most 70-es van benne a tű eggyel lejjebb a középtől - kb ugyanaz mint az alapállapot (talán egy kicsit jobb) , de 60-al csak lejtőn megy. Az alapjárati levegőcsavart nem babráltam de gondolom a full gáznál már nem számít. A szivócső alatti csonkot valaki már reszelgette, ez nem hiszem hogy gyári állapot. Majd még folytatom , de lehet megy vissza a 60-as.
Sziasztok!Van 2db zsír új főtengelycsapágyam, 7000ft volt jóval olcsóban oda adnám, téves vásárlás miatt vettem meg.Akit érdekel írjon.
Hi!

Nem tud vki pest környékén olyan szerelőt aki foglakozik derbi tuningal? Eddig minedegyik elköldött h csak japán vagy olasz 2t tuningal foglakozik

Köszi
ááá megvan megcsináltam....pipa:S:S
Hello! Ha tud valaki eladó használt vagy új 70 es hengerszettet sendához az írjon. Köszönöm
Kösz! amugy a gyertyapipával voltak gondjaim de még nem vettem ujat nem tom h az lehet v nem?
Csá derbíí. Ilyet nekem is csinált mikor megvetem utána kéthéttel..
Kb 4-5 ször csinálta aztán utána már egy jó ideje nem szerencsére...
Én 1-2szer jól kpörgettemm és megjavult, mást nem tok..
jól mondod mitvisz, csak majd miután összetetted ne felejtsed átkarburálni is, mert ha nem csinálod meg akkor rosszab lesz...
csá! Olyan gondom lenne h a motor hidegen indul rendesen de ha mek vele vagy 10-15 km-tert utánna már csak tolásra
Ha valaki tudna segiteni h mi lehet a baja megköszönném!
Na pacsee mindenkinek
Így nem néztem , nekem minden sebességben a gáz vége felé nem megy.Én vettem ma 70 és 75-öst ,holnap bepróbálom ha lesz idő.Csak mondjuk azt nem tudom hogyha nagyobb fúvóka akkor kapásból feljebb kell a suber -vagy lejjebb -vagy hogy is? Ha a tűt süllyesztem akkor több levegő a nagyobb fúvókához ugye ?
Csá mitvisz. ma mondták h elvileg holnap után lesz 85-ös fúvóka. De neked 6.-ban kb mikortl nem csinál semmit? Mert akkor érdemes cserélné ha már hiába húzód semmi nem történik, és kb reálisan kell cserélni nagyobbra, nekem 12-46-os áttételem van, és 6. ba kb a félgáztól nem csinál semmit..
Nah kiváncsi vok ki mire jut a fogaskerék és fúvóka cserével
Nekem a DERBI GPR R 50 -be :

14-es Dellorto karbi 70-es főfúvókával
15/50 áttétel
Aprilia RS 50 Légszűrőház
Így megy 80Km/h ha ráhajolok a mocira
Fogyasztása olyan 3L
Kint a kép a lánckerékről. Tengelyt nem mondom biztosra. Megnézem.
Mondj egy árat neked mennyit érne meg a lánckerék! Biztosan megegyezünk.
Hello!
Lenne 1 kérdésem! Egy "öregebb" 80-as Derbi Enduro gép menyit ehet kb? Mert szeretnék venni 1-et és jó lenne tudni ,hogy mire számítsak.Kösz előre is
Hello! Egy 1998-as derbi sendám van. Elöl 14-es hátul 53-as lánckerék van. Nekem Így megy 85-90 et. Csak az a bajom vele hogy elég lassan gyorsul fel erre a sebességre. 60-as főfuvóka van benne és 14-es delorto karburátor. A kérdésem hogy megérné-e variálni a fúvókával? Mármint nagyobbra cserélni? Ha igen akkor mekkora legyen? Ja és most cserélem az első lánckereket 13-as ra. Ha van valakinek egy eladó akkor az írjon. A válaszokat előre is köszzönöm.
Köszi Tomi ! Akkor a 75-ösnek egy pont . Megvárom Dánielnek hogy sikerül a 85-ös de hajlok a szabványos méretűre. A gáz tipikusan olyan -jól elindul, a végén meg csak hörög. Te amikor cserélgettél porlasztót a subertű magasságán is álítgattál ? Az áttételnél megpróbálom a 62/14 (kaptam igérete egy 14-esre).
Bp. vagy kozel tudtok alkatrészboltot?(a redrobogót találtam csak)
Ja bocsi most láttam, hogy írtad fejeb.
A főfúvóka váltásnak akkor van értelme amikor húzod a gázt és az utolsó 3/4-ben már nem tudsz +üzemanyagot juttatni a rendszerbe.
Ilyenkor szoktak nagyobbat rakni bele. Nekem 74es volt benne azzal tökéletes volt. raktam bele anno 85-set 95-set 100asat sőtt még 120asat is de a 74esel volt a legjobb.
Helló !

Jézusom 62/12-es áttétellel mit vársz ?
A gyári áttétel 53/13 szerencsétlen motor jó, hogy nem megy 60nál többet ...
Szerintem "nyújtsd" meg az áttételed mondjuk 53/14-re és akkor menni fog 90körül ...

60as fúvóka, no de milyen karbi, milyen légszűrő ?

Üdv Tomi
Az már sajnos nincsen.
Más , mióta a kipufogóból kikerült a fojtás a 45-50 helyett szűk 60 -at is megy a gép. Csak 50 felett csúnya fémes zörej hallatszik a motorból - alatta semmi gond. Az eladó szerint 6000 Km van a motorban. Lehet hogy a folytva járatás miatt a henger kopás miatti "vállába ütközik , vagy mi lehet ? (62/12 fogaskerék és 60-as főfúvóka -szerintem nem pörög eleget)
Hello lánc feszítőd nincs?
Köszi, akkor várok . Neked mi van most benne ? Az innen letöltött pdf szerint 71 és 73 a gyári méret, viszont a choke jet (segédfúvóka?) nekem 50 a leírásokban mindeggyikben 45-ös ! Ezt is kell cserélni vajon?
Ha valami szerelésben gyakorlottabb sendás benéz ide segíthetne egy picit
csá mitvisz.
Én holnap megyek venni 84-es főfúvókát, nekem is gyári 14-es karbim van, meg 50-es hangerem, de szerintem a 84-es a jó , meg találtam egy régebbi hozzászólást ő is azt írta h 84-es-sel neki jobb lett érezhetően... Majd ha beletettem írok
Helló. Képek a cuccokról. Akinek kell itt jelentkezhet: 1780913@citromail.hu Ár: megegyezés szerint.