nemlehet hogy egszerűen koszos a benzinszűrőd és esetleg azér nemjó egész gázon? csak mer az enyém is ugyan ezt csinálja. ha valakinek van még más tippje írjon kérem:)
Na a fuvokacsrere egyenlőre nem jött be. 60 helyett 75 , a subertűt mindenhova állítottam mindig rosszabb mint az eredeti 60 + középső tűállás. A hiba általában háromnegyed gáznál hörög és visszalassul , (néha el-el kapja egy pillanatra) visszavéve a gázon ujra húz. Mindez főleg 1-4 sebességben érezhető. Most 70-es van benne a tű eggyel lejjebb a középtől - kb ugyanaz mint az alapállapot (talán egy kicsit jobb) , de 60-al csak lejtőn megy. Az alapjárati levegőcsavart nem babráltam de gondolom a full gáznál már nem számít. A szivócső alatti csonkot valaki már reszelgette, ez nem hiszem hogy gyári állapot. Majd még folytatom , de lehet megy vissza a 60-as.
Csá derbíí. Ilyet nekem is csinált mikor megvetem utána kéthéttel..
Kb 4-5 ször csinálta aztán utána már egy jó ideje nem szerencsére...
Én 1-2szer jól kpörgettemm és megjavult, mást nem tok..
csá! Olyan gondom lenne h a motor hidegen indul rendesen de ha mek vele vagy 10-15 km-tert utánna már csak tolásra
Ha valaki tudna segiteni h mi lehet a baja megköszönném!
Na pacsee mindenkinek
Így nem néztem , nekem minden sebességben a gáz vége felé nem megy.Én vettem ma 70 és 75-öst ,holnap bepróbálom ha lesz idő.Csak mondjuk azt nem tudom hogyha nagyobb fúvóka akkor kapásból feljebb kell a suber -vagy lejjebb -vagy hogy is? Ha a tűt süllyesztem akkor több levegő a nagyobb fúvókához ugye ?
Csá mitvisz. ma mondták h elvileg holnap után lesz 85-ös fúvóka. De neked 6.-ban kb mikortl nem csinál semmit? Mert akkor érdemes cserélné ha már hiába húzód semmi nem történik, és kb reálisan kell cserélni nagyobbra, nekem 12-46-os áttételem van, és 6. ba kb a félgáztól nem csinál semmit..
Hello!
Lenne 1 kérdésem! Egy "öregebb" 80-as Derbi Enduro gép menyit ehet kb? Mert szeretnék venni 1-et és jó lenne tudni ,hogy mire számítsak.Kösz előre is
Hello! Egy 1998-as derbi sendám van. Elöl 14-es hátul 53-as lánckerék van. Nekem Így megy 85-90 et. Csak az a bajom vele hogy elég lassan gyorsul fel erre a sebességre. 60-as főfuvóka van benne és 14-es delorto karburátor. A kérdésem hogy megérné-e variálni a fúvókával? Mármint nagyobbra cserélni? Ha igen akkor mekkora legyen? Ja és most cserélem az első lánckereket 13-as ra. Ha van valakinek egy eladó akkor az írjon. A válaszokat előre is köszzönöm.
Köszi Tomi ! Akkor a 75-ösnek egy pont . Megvárom Dánielnek hogy sikerül a 85-ös de hajlok a szabványos méretűre. A gáz tipikusan olyan -jól elindul, a végén meg csak hörög. Te amikor cserélgettél porlasztót a subertű magasságán is álítgattál ? Az áttételnél megpróbálom a 62/14 (kaptam igérete egy 14-esre).
Bp. vagy kozel tudtok alkatrészboltot?(a redrobogót találtam csak)
Ja bocsi most láttam, hogy írtad fejeb.
A főfúvóka váltásnak akkor van értelme amikor húzod a gázt és az utolsó 3/4-ben már nem tudsz +üzemanyagot juttatni a rendszerbe.
Ilyenkor szoktak nagyobbat rakni bele. Nekem 74es volt benne azzal tökéletes volt. raktam bele anno 85-set 95-set 100asat sőtt még 120asat is de a 74esel volt a legjobb.
Jézusom 62/12-es áttétellel mit vársz ?
A gyári áttétel 53/13 szerencsétlen motor jó, hogy nem megy 60nál többet ...
Szerintem "nyújtsd" meg az áttételed mondjuk 53/14-re és akkor menni fog 90körül ...
60as fúvóka, no de milyen karbi, milyen légszűrő ?
Más , mióta a kipufogóból kikerült a fojtás a 45-50 helyett szűk 60 -at is megy a gép. Csak 50 felett csúnya fémes zörej hallatszik a motorból - alatta semmi gond. Az eladó szerint 6000 Km van a motorban. Lehet hogy a folytva járatás miatt a henger kopás miatti "vállába ütközik , vagy mi lehet ? (62/12 fogaskerék és 60-as főfúvóka -szerintem nem pörög eleget)
Köszi, akkor várok . Neked mi van most benne ? Az innen letöltött pdf szerint 71 és 73 a gyári méret, viszont a choke jet (segédfúvóka?) nekem 50 a leírásokban mindeggyikben 45-ös ! Ezt is kell cserélni vajon?
Ha valami szerelésben gyakorlottabb sendás benéz ide segíthetne egy picit
csá mitvisz.
Én holnap megyek venni 84-es főfúvókát, nekem is gyári 14-es karbim van, meg 50-es hangerem, de szerintem a 84-es a jó , meg találtam egy régebbi hozzászólást ő is azt írta h 84-es-sel neki jobb lett érezhetően... Majd ha beletettem írok
Nem tud vki pest környékén olyan szerelőt aki foglakozik derbi tuningal? Eddig minedegyik elköldött h csak japán vagy olasz 2t tuningal foglakozik
Köszi
Kb 4-5 ször csinálta aztán utána már egy jó ideje nem szerencsére...
Én 1-2szer jól kpörgettemm és megjavult, mást nem tok..
Ha valaki tudna segiteni h mi lehet a baja megköszönném!
Na pacsee mindenkinek
Nekem a DERBI GPR R 50 -be :
14-es Dellorto karbi 70-es főfúvókával
15/50 áttétel
Aprilia RS 50 Légszűrőház
Így megy 80Km/h ha ráhajolok a mocira
Fogyasztása olyan 3L
Mondj egy árat neked mennyit érne meg a lánckerék! Biztosan megegyezünk.
Lenne 1 kérdésem! Egy "öregebb" 80-as Derbi Enduro gép menyit ehet kb? Mert szeretnék venni 1-et és jó lenne tudni ,hogy mire számítsak.Kösz előre is
Bp. vagy kozel tudtok alkatrészboltot?(a redrobogót találtam csak)
A főfúvóka váltásnak akkor van értelme amikor húzod a gázt és az utolsó 3/4-ben már nem tudsz +üzemanyagot juttatni a rendszerbe.
Ilyenkor szoktak nagyobbat rakni bele. Nekem 74es volt benne azzal tökéletes volt. raktam bele anno 85-set 95-set 100asat sőtt még 120asat is de a 74esel volt a legjobb.
Jézusom 62/12-es áttétellel mit vársz ?
A gyári áttétel 53/13 szerencsétlen motor jó, hogy nem megy 60nál többet ...
Szerintem "nyújtsd" meg az áttételed mondjuk 53/14-re és akkor menni fog 90körül ...
60as fúvóka, no de milyen karbi, milyen légszűrő ?
Üdv Tomi
Ha valami szerelésben gyakorlottabb sendás benéz ide segíthetne egy picit
Én holnap megyek venni 84-es főfúvókát, nekem is gyári 14-es karbim van, meg 50-es hangerem, de szerintem a 84-es a jó , meg találtam egy régebbi hozzászólást ő is azt írta h 84-es-sel neki jobb lett érezhetően... Majd ha beletettem írok